LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kabel TV op je pc

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Catqueen

Kabel TV op je pc

Ongelezen bericht door Catqueen »

Vanmorgen ontving ik een aanbieding van UPC. Gratis Kabel TV op je pc. Ik moest dan echter wel overschakelen naar een Classic abonnement.
Het te bellen nummer was dit keer gratis, en tegen beter weten in belde ik UPC. Na 35 minuten wachten (!!) kreeg ik iemand aan de lijn. Tja de brief was fout. Als ik Chello Light had moest ik upgraden naar Classis. Maar omdat ik dit al heb moet ik upgraden naar het Pluspakket om in aanmerking te komen. Ik had het kunnen weten....voor niets gaat de zon op, zeker bij UPC. En dat je al jaren trouwe klant bent en inmiddels het dubbele als 6 jaar geleden betaald, dat maakt ze niets uit. Toch maar eens zoeken naar een andere provider.... :x

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: Kabel TV op je pc

Ongelezen bericht door Keesjan »

UPC doet veel fout, maar dit is ook wel gedeeltelijk gezond verstand. Men stelt dat je in aanmerking komt als je upgrade. Je upgrade niet, dus kom je niet in aanmerking.

Inter

Re: Kabel TV op je pc

Ongelezen bericht door Inter »

Wat een onzin .Als je TV wilt hebben op je pc dan koop je toch een TV-Kaart .
UPC gaat zeker te veel klanten verliezen aan ADSL klanten.

Er is ook een subforum UPC-Internet hier.

Inter

Re: Kabel TV op je pc

Ongelezen bericht door Inter »

Deze dus.

Gast

Re: Kabel TV op je pc

Ongelezen bericht door Gast »

En dat je al jaren trouwe klant bent en inmiddels het dubbele als 6 jaar geleden betaald, dat maakt ze niets uit.
Voor de euro was Chello (het huidige Classic) fl. 99,-
nu € 49.95 dat is niet het dubbele maar zelf 10 gulden meer ............. in 6 jaar valt dat dus eigenlijk wel mee..

kpn medewerker
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 aug 2004 01:00

Re: Kabel TV op je pc

Ongelezen bericht door kpn medewerker »

koop een tv-kaartje van 40 eurootjes, absoluut geen wanadoo/upc/chello nodig voor tv op je pc :D

Gesloten