Eftelingkaarten via Groupon Duitsland blijken al gebruikt
Geplaatst: 22 mei 2018 18:12
Via Groupon Duitsland heb ik eind maart twee kaarten voor de Efteling gekocht.
Bij aankomst waren mijn kaarten al gebruikt op een andere dag, waardoor ik kaarten aan de deur voor de hoofdprijs mocht kopen. Efteling heeft aangegeven niet verantwoordelijk te zijn aangezien de kaarten via een dagdeal bij Groupon.de zijn aangeschaft.
Groupon.de geeft niet thuis; zij geven geen geld of enige vorm van medewerking.
Via mijn creditcard maatschappij geprobeerd mijn geld terug te krijgen, zij geven aan dat ook Groupon.de een tussenpersoon is en dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de tickets. Nu vraag ik mij af; wie is er dan wel verantwoordelijk? Typisch een kwestie van het kastje naar de muur.
Wees gewaarschuwd en koop NOOIT dergelijke actie tickets via Groupon aangezien je zelf de gebeten hond bent en je dubbel zoveel geld kwijt bent (scheelt overigens ook een hoop frustratie & ergernis op het moment dat je daar met je mond vol tanden staat bij de ingang)
Enig idee wat ik er nu nog aan zou kunnen doen? Groupon is niet thuis & MasterCard zegt geen refund te geven gezien er geen fraude is gepleegd door Groupon Duitsland.
Bij aankomst waren mijn kaarten al gebruikt op een andere dag, waardoor ik kaarten aan de deur voor de hoofdprijs mocht kopen. Efteling heeft aangegeven niet verantwoordelijk te zijn aangezien de kaarten via een dagdeal bij Groupon.de zijn aangeschaft.
Groupon.de geeft niet thuis; zij geven geen geld of enige vorm van medewerking.
Via mijn creditcard maatschappij geprobeerd mijn geld terug te krijgen, zij geven aan dat ook Groupon.de een tussenpersoon is en dat zij niet verantwoordelijk zijn voor de tickets. Nu vraag ik mij af; wie is er dan wel verantwoordelijk? Typisch een kwestie van het kastje naar de muur.
Wees gewaarschuwd en koop NOOIT dergelijke actie tickets via Groupon aangezien je zelf de gebeten hond bent en je dubbel zoveel geld kwijt bent (scheelt overigens ook een hoop frustratie & ergernis op het moment dat je daar met je mond vol tanden staat bij de ingang)
Enig idee wat ik er nu nog aan zou kunnen doen? Groupon is niet thuis & MasterCard zegt geen refund te geven gezien er geen fraude is gepleegd door Groupon Duitsland.