LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Voor mij de laatste keer Cardelmar
Voor mij de laatste keer Cardelmar
Bij Cardelmar 10 dagen geleden een boeking gedaan. Na twee dagen gebeld hoe het was met de boeking. Helaas hadden ze nog niks gehoord van de verhuurder. Zou binnen 3 dagen moeten reageren. Nog even afwachten. We houden het in de gaten. Daar viel het Pinksterweekend tussen. Na 10 dagen nog niks gehoord van Cardelmar. Weer gebeld. Ze hebben nog niks gehoord van de verhuurder. Ondertussen staat de dezelfde auto wel nog op de site en bij dezelfde verhuurder maar ondertussen € 50,00 duurder. Zoals ook bij de meeste verhuurders is de prijs gestegen. Gaan het na en bellen terug. Bij het terugbellen blijkt dat ze niks doen. Niet eens contact opnemen met de verhuurder om na te vragen. Helaas ik moet maar opnieuw boeken tegen de hogere prijs. Dit is voor mij de laatste keer Cardelmar.
Re: Voor mij de laatste keer Cardelmar
De reservering geeft een bindende offerte weer van de klant voor het afsluiten van een bemiddelingscontract. We bevestigen de ontvangst van de reservering door een automatische bestelbevestiging per e-mail te verzenden. Deze houdt nog geen acceptatie van de overeenkomst in. Het aanvaarden van de overeenkomst gebeurt pas na controle van de beschikbaarheid door het verzenden van een reserveringsbevestiging per e-mail.
Ik zou nimmer bij een bedrijf met een dergelijke algemene voorwaarden zaken willen doen. Als klant zit je er meteen aan vast terwijl zij er nog tot het allerlaatste moment onderuit kunnen komen. Ik kan me niet voorstellen dat een beetje korting al die stress waard is.Als bemiddelaar kan CarDelMar nakoming van de contractuele prestaties van de lokale autoverhuurder niet garanderen. CarDelMar is echter graag bereid om in geval van problemen met de plaatselijke autoverhuurder te bemiddelen.