| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat nu???????????????
wat nu???????????????
ook ik ben dus zoals vele van jullie gedupeerde van legio lease.
eerst via labouchere en nu dan Dexia.
Wj moeten nog 5 jaar en hebben dan een uitloop naar 20 jaar.
heb er al over nagedacht om het af te kopen de polissen, maar wat bereik ik daar mee?
dan stort ik mijn bedragen in een keer af en dan gaan ze de aandelen verkopen en als die dan onder de prijs zijn waarvoor ze gekocht zijn moeten wij dat dan ook bijleggen?
eerst via labouchere en nu dan Dexia.
Wj moeten nog 5 jaar en hebben dan een uitloop naar 20 jaar.
heb er al over nagedacht om het af te kopen de polissen, maar wat bereik ik daar mee?
dan stort ik mijn bedragen in een keer af en dan gaan ze de aandelen verkopen en als die dan onder de prijs zijn waarvoor ze gekocht zijn moeten wij dat dan ook bijleggen?
Re: wat nu???????????????
De looptijd is lang wat voor contracten heeft U ? U heeft het over afkopen tegen de huidige koersen, levert verlies op.
ja dat dacht ik al dat het verlies op zou leveren maar dat doet het overgens nu ook al.
het is een contract van min. 7,5 jaar en als we het dan nog niet willen stop zetten kan het doorgezet worden naar maximaal 20 jaar (ehhhhhhhhh dit is ons overgens zo verteld he)
ik ben momenteel aan het uitvissen wat ik nou precies heb (sorry misschien een beetje naief )
het is een contract van min. 7,5 jaar en als we het dan nog niet willen stop zetten kan het doorgezet worden naar maximaal 20 jaar (ehhhhhhhhh dit is ons overgens zo verteld he)
ik ben momenteel aan het uitvissen wat ik nou precies heb (sorry misschien een beetje naief )
Helemaal niet naïef eerder slim. Misschien is er een mogelijkheid om er vanaf te komen. Tenzij de koersen dermate gaan stijgen in de toekomst, dat weet natuurlijk niemand. Ik kan ook niet in uw portemonnee kijken natuurlijk.
Het beste is als u het niet vertrouwt, deze contracten eens door een advocaat te laten bekijken.
Het beste is als u het niet vertrouwt, deze contracten eens door een advocaat te laten bekijken.
ja ik ben een beetje aan het orienteren op het internet enzo en nu kan ik mijn polissen niet vinden, maandag maar even bellen of ze kopietjes willen sturen.
Ik geloof nl dat wij ze niet allebei getekend hebben en dan kunnen we toch naar eegalease?
Ik geloof nl dat wij ze niet allebei getekend hebben en dan kunnen we toch naar eegalease?
Dat zou geweldig zijn dan kunt u de contracten misschien wel laten vernietigen.
Kijkt u eens op: http://www.eegalease.nl/ daar staat ook een vermelding of uw contracten daaronder vallen en een vernietigingsbrief.
Ik hoop echt dat u zich dan bij die club kunt aansluiten.
Kijkt u eens op: http://www.eegalease.nl/ daar staat ook een vermelding of uw contracten daaronder vallen en een vernietigingsbrief.
Ik hoop echt dat u zich dan bij die club kunt aansluiten.
ja dat hoop ik dus ook, Overgens zijn uw polissen al vrij gekomen en heeft u schulden er aan over gehouden?
Laatst gewijzigd door sampie op 04 jul 2004 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja 5 contracten allemaal in de min geëindigd. Als je als voorbeeld Ahold in je pakket had tegen een aankoopkoers van € 75,00 en de slotkoers was € 7,00 dan heb je een fors verlies en dat noemen ze dan restschuld.
Wij hebben ons aangesloten bij eegalease en hopen nu maar op een dagvaarding van Dexia en op de uitspraak van 28 juli a.s. van de rechtzaak Eegalease versus Dexia.
Onze restschuld is € 42.500 en dat kunnen we nooit terugbetalen.
Wij hebben ons aangesloten bij eegalease en hopen nu maar op een dagvaarding van Dexia en op de uitspraak van 28 juli a.s. van de rechtzaak Eegalease versus Dexia.
Onze restschuld is € 42.500 en dat kunnen we nooit terugbetalen.
jeetje zeg nou dat is nog niet niks zeg, ik leef met jullie mee hoor en hoop op een goede afloop.
Laatst gewijzigd door sampie op 04 jul 2004 00:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat dachten de meesten van ons. Maar zoals eerder aangegeven de contracten van u zijn langlopend en over 10-jaar misschien wel veel geld waard.
Succes.
Succes.
dan moet het wel erg gaan aantrekken de beurs denk ik dan.
ik hoop dat jullie veel succes hebben de 28e juli.
Ik ga gewoon het een en ander uitsnuffelen en hoop dan maar op het beste.
ik hoop dat jullie veel succes hebben de 28e juli.
Ik ga gewoon het een en ander uitsnuffelen en hoop dan maar op het beste.
U mag altijd advies vragen hier
En wij zullen proberen uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden 
dank je wel steenbok
zal ik waarschijnlijk ook zeker gaan doen met zijn alle kom je vaak meer te weten dan alleen toch
zal ik waarschijnlijk ook zeker gaan doen met zijn alle kom je vaak meer te weten dan alleen toch
Twee weten meer toch 
daar zou je theoretisch van uit kunnen gaan ja
Er is verschil tussen je hebt gelijk.
dank je wel hoor, maar zo bedoelde ik dat niet 
Wat bedoel je dan ?
niks vervelends of sarcstisch gewoon theoretisch moet je er vanuit kunnen gaan dat meerdere meer weten.
of mis communiceer ik nu verkeerd.
(gaaaap)
of mis communiceer ik nu verkeerd.
(gaaaap)
Ja want behaalde resultaten uit het verleden etc.........................