HELP! 2 abonnementen bij internet providers
Geplaatst: 30 mei 2018 11:55
Wij zijn via een aanbieding bij ziggo terecht gekomen we hebben telefonische een pakket uitgezocht samen met een collega van ziggo, na het telefoongesprek zag ik dat ik geen programma’s op kon nemen dus direct weer gebeld met ziggo. De medewerker die mij toen te woord stond vertelde mij dat ze de eerste aanmelding zou annuleren en onze pakket weer zou bestellen maar nu met een box die wel kon opnemen. Alleen blijkt nu is men de opzegservice vergeten.
Na een week of 3 heb ik ziggo gebeld omdat ik van ziggo niet te horen kreeg wanneer ik van de diensten gebruik kon maken en ik van T mobile niet te horen kreeg dat ik was overgestapt. Ik heb dat toen ook aangegeven mij werd verteld dat ik direct al gebruik kon maken van ziggo en dat ik me over T mobile niet druk hoefde te maken want dat word altijd goed geregeld!
Nu blijkt dus dat T mobile niet is afgezegd ik blijk ineens een contract met T mobile te hebben tot 8 december en ondertussen heb ik dus ook een contract bij ziggo
Dit kan niet de bedoeling zijn! Ik heb vanmorgen een chat gesprek gehad met een ziggo medewerker zij vertelde mij dat ik zelf T mobile moest bellen om het lopende contract op te zeggen, deze kosten de extra facturen van de afgelopen periode zouden dan verrekend worden met de komende termijnen. Nadat ik T mobile had gebeld en te horen kreeg dat ik een contract heb tot 8 december heb ik weer ziggo klantenservice gebeld dat ik nu toch echt een probleem heb. Ik kan wel weg bij T mobile maar dan zou ik dat af moeten kopen Ik was net zo blij met ziggo en dan zou ik nu weer terug moeten naar T mobile Klantenservice vertelde mij dat ik op geen enkele vergoeding hoef te rekenen en ook niet over de afgelopen maanden ze zei ja sorry maar men is vergeten de overstapservice aan te klikken ik kan niets voor u betekenen toen ik haar vroeg of ik een manager aan de telefoon kon krijgen zei ze nee sorry kan ik u ergens anders nog van dienst zijn. Ik heb vriendelijk verzocht of zij mijn financieel probleem op kon lossen, maar ze bleef bij haar standpunt dat zei hierin niets kon betekenen. Nou daar sta ik dan met lege handen dubbele provider en heel veel kosten waar ik niet om gevraagd heb ondertussen ben ik ook bij T mobile geblokkeerd nog meer kosten! Ik ben overgestapt om goedkoper een mooie aanbieding te krijgen ik ben namelijk ook nog eens werkloos, wat krijg ik een berg problemen die ik niet had kunnen voorzien.
Wel heb ik ondertussen dubbele kosten € 230,65 aan Ziggo betaald! en € 52,50 p/m bij T-Mobile
Na een week of 3 heb ik ziggo gebeld omdat ik van ziggo niet te horen kreeg wanneer ik van de diensten gebruik kon maken en ik van T mobile niet te horen kreeg dat ik was overgestapt. Ik heb dat toen ook aangegeven mij werd verteld dat ik direct al gebruik kon maken van ziggo en dat ik me over T mobile niet druk hoefde te maken want dat word altijd goed geregeld!
Nu blijkt dus dat T mobile niet is afgezegd ik blijk ineens een contract met T mobile te hebben tot 8 december en ondertussen heb ik dus ook een contract bij ziggo
Dit kan niet de bedoeling zijn! Ik heb vanmorgen een chat gesprek gehad met een ziggo medewerker zij vertelde mij dat ik zelf T mobile moest bellen om het lopende contract op te zeggen, deze kosten de extra facturen van de afgelopen periode zouden dan verrekend worden met de komende termijnen. Nadat ik T mobile had gebeld en te horen kreeg dat ik een contract heb tot 8 december heb ik weer ziggo klantenservice gebeld dat ik nu toch echt een probleem heb. Ik kan wel weg bij T mobile maar dan zou ik dat af moeten kopen Ik was net zo blij met ziggo en dan zou ik nu weer terug moeten naar T mobile Klantenservice vertelde mij dat ik op geen enkele vergoeding hoef te rekenen en ook niet over de afgelopen maanden ze zei ja sorry maar men is vergeten de overstapservice aan te klikken ik kan niets voor u betekenen toen ik haar vroeg of ik een manager aan de telefoon kon krijgen zei ze nee sorry kan ik u ergens anders nog van dienst zijn. Ik heb vriendelijk verzocht of zij mijn financieel probleem op kon lossen, maar ze bleef bij haar standpunt dat zei hierin niets kon betekenen. Nou daar sta ik dan met lege handen dubbele provider en heel veel kosten waar ik niet om gevraagd heb ondertussen ben ik ook bij T mobile geblokkeerd nog meer kosten! Ik ben overgestapt om goedkoper een mooie aanbieding te krijgen ik ben namelijk ook nog eens werkloos, wat krijg ik een berg problemen die ik niet had kunnen voorzien.
Wel heb ik ondertussen dubbele kosten € 230,65 aan Ziggo betaald! en € 52,50 p/m bij T-Mobile