Wie verbiedt de praktijken van Garantiebellen?
Geplaatst: 31 mei 2018 13:24
Garantiebellen heeft mij telefonisch geprobeerd over te halen goedkoper te bellen. Aangezien ik nooit tel. accoord geef, heb ik gezegd dat ze de info naar m'n mail konden sturen en dat ik het rustig zou bekijken.
En toen kwam het mailtje: welkom bij Garantiebellen.
Ik heb gebeld en gezegd dat ik er geen gebruik van ging maken. De gegevens zouden verwijderd worden.
Om een heel lang verhaal kort te maken. We zijn nu bijna 10 maanden verder. De facturen en herinneringen en deurwaardersdreigingen blijven binnenkomen, ondanks mijn replies: Ik heb geen contract met jullie.
Je denkt, 't houdt wel een keer op dan, maar niets is minder waar. Sinds een tijdje hebben ze m'n telefoonlijn geblokkeerd en valt er helemaal niet meer te bellen.
Mijn provider, die ik maandelijks betaal voor de dienst is Tele2. Dus hen heb ik gemeld dat zij mij een onveilige lijn hebben verschaft en dat zij de zaak maar met Garantiebellen moeten regelen. Telefonisch was Tele2 het daar mee eens, maar het droevige dieptepunt is nu dat zij zeggen er niets aan te kunnen doen zo lang ik een contract heb met Garantiebellen. En dan zijn we weer bij het begin: Dat heb ik niet.
Wie verbiedt deze louche praktijken en kan ervoor zorgen dat ik niet machteloos ben.
En toen kwam het mailtje: welkom bij Garantiebellen.
Ik heb gebeld en gezegd dat ik er geen gebruik van ging maken. De gegevens zouden verwijderd worden.
Om een heel lang verhaal kort te maken. We zijn nu bijna 10 maanden verder. De facturen en herinneringen en deurwaardersdreigingen blijven binnenkomen, ondanks mijn replies: Ik heb geen contract met jullie.
Je denkt, 't houdt wel een keer op dan, maar niets is minder waar. Sinds een tijdje hebben ze m'n telefoonlijn geblokkeerd en valt er helemaal niet meer te bellen.
Mijn provider, die ik maandelijks betaal voor de dienst is Tele2. Dus hen heb ik gemeld dat zij mij een onveilige lijn hebben verschaft en dat zij de zaak maar met Garantiebellen moeten regelen. Telefonisch was Tele2 het daar mee eens, maar het droevige dieptepunt is nu dat zij zeggen er niets aan te kunnen doen zo lang ik een contract heb met Garantiebellen. En dan zijn we weer bij het begin: Dat heb ik niet.
Wie verbiedt deze louche praktijken en kan ervoor zorgen dat ik niet machteloos ben.