Of en psychopatische narcist. Of een verkrachtende, frauderende, psychopatische narcist.Francesco26 schreef: ↑06 feb 2025 09:46Niet dat het wat uitmaakt wat hier in de huiskamer van een consumentenforum wordt geschreven over Amerikaanse president. Maar deze column in de Volkskrant online verwoordt m.i. uitstekend wat Trump voor persoon is. En ipv narcist had wat mij betreft ook psychopaat kunnen staan.
https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~bdffc322/
Huiskamer
Re: Huiskamer
Hoho, verkrachting is nooit bewezen en daar is ie ook niet schuldig voor bevonden. Seksueel misbruik is het enige.
Tjonge Tjonge, al dat gescheeld weer. Het zou best eens goed zijn, om eens met wat Amerikanen te praten die daar wonen. In California bijvoorbeeld.
Of andere staten.
Zo te zien zorgt Trump gewoon elke keer dat hij een stok heeft om mee te slaan. Daar is niks mis mee.
Als je hard wil onderhandelen zul je toch met wat meer moeten komen als alleen maar woorden.
Of andere staten.
Zo te zien zorgt Trump gewoon elke keer dat hij een stok heeft om mee te slaan. Daar is niks mis mee.
Als je hard wil onderhandelen zul je toch met wat meer moeten komen als alleen maar woorden.
Dat scheelt natuurlijk wel voor die rechtszaak.
Daarom is hij nu de verlosser en de redder van alle vrouwen.
Daarom is hij nu de verlosser en de redder van alle vrouwen.
Dat is een semantische discussie. Als iemand mijn dochter seksueel misbruikt noem ik 'm toch echt een verkrachter. Maar goed, de hobbyjuristen alhier zullen wel met wetsartikelen komen om te zeggen dat ik het helemaal verkeerd zie.
Consumenneke
vindt dit leuk
Op een openbaar forum iemand verkrachter noemen is een strafbaar feit. Dus ik heb je bericht gemeld.
-
Mogen we wel zeggen dat het een veroordeelde crimineel is?
Consumenneke
en Jablan
vinden dit leuk
En daarna ga je het aan Trump melden?
-
Als een echter Amerikaan weet Trump amper waar Nederland ligt dus interesseerd hem onze mening helemaal niet.
-
De extreem zuurlinkse media zullen Trump nooit pruimen net zo min als jij. Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet zoals het verbod van transgenders bij vrouwensporten of het idee van het ontruimen van Gaza.rwolters schreef: ↑06 feb 2025 10:16Of en psychopatische narcist. Of een verkrachtende, frauderende, psychopatische narcist.Francesco26 schreef: ↑06 feb 2025 09:46Niet dat het wat uitmaakt wat hier in de huiskamer van een consumentenforum wordt geschreven over Amerikaanse president. Maar deze column in de Volkskrant online verwoordt m.i. uitstekend wat Trump voor persoon is. En ipv narcist had wat mij betreft ook psychopaat kunnen staan.
kuklos
vindt dit leuk
Dit dus. Volgens zijn supporters kan de man niks goed doen, volgens zijn critici (en die term is eigenlijk te licht) kan de man niks goed doen.J. Deltoer schreef: ↑06 feb 2025 13:45De extreem zuurlinkse media zullen Trump nooit pruimen net zo min als jij. Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet zoals het verbod van transgenders bij vrouwensporten of het idee van het ontruimen van Gaza.
In de tussentijd echter is hij wel bezig zijn verkiezingsbeloftes waar te maken. Op een manier die niet iedereen zal bekoren, maar hij wil effectief zijn, niet politiek correct.
-
Ik kijk met een bak popcorn bij de hand hoe nu ook zijn aanhang en fans langzaam beseffen dat er een megalomane oude idioot in het Witte Huis zit die zijn techno-bullies ruimte geeft om het land te hervormen.J. Deltoer schreef: ↑06 feb 2025 13:45Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet ...
Ik hoop dat de EU nu ook een machtspelletje durft te spelen. Ben wel voor gelegenheidcoalities met China zelfs!

Moneyman
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Daarmee impliceer je dat ze ongelukkig zijn. Ik zie echter zijn aanhang blij zijn met wat hij doet.Consumenneke schreef: ↑06 feb 2025 14:12Ik kijk met een bak popcorn bij de hand hoe nu ook zijn aanhang en fans langzaam beseffen dat er een megalomane oude idioot in het Witte Huis zit die zijn techno-bullies ruimte geeft om het land te hervormen.J. Deltoer schreef: ↑06 feb 2025 13:45Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet ...
Zijn critici niet, maar die zullen dat nooit zijn.
Het is niet zo moeilijk om met wetsartikelen te komen. Het staat in de uitspraak erover dat men niet genoeg bewijs vond voor verkrachting, maar seksueel misbruik bewezen achtte. Voor veel mensen hetzelfde en dat begrijp, maar in werkelijkheid niet.
Want dan lopen er in Nederland heel wat verkrachters rond, aangezien een tik tegen de billen ook seksueel misbruik is. Dat begrip is dus veel meer omvattend dan verkrachting.
-
Het is "ik WORD" in het Nederlands toch?J. Deltoer schreef: ↑06 feb 2025 13:45ik wordt wel blij van sommige dingen......rwolters schreef: ↑06 feb 2025 10:16Of en psychopatische narcist. Of een verkrachtende, frauderende, psychopatische narcist.Francesco26 schreef: ↑06 feb 2025 09:46Niet dat het wat uitmaakt wat hier in de huiskamer van een consumentenforum wordt geschreven over Amerikaanse president. Maar deze column in de Volkskrant online verwoordt m.i. uitstekend wat Trump voor persoon is. En ipv narcist had wat mij betreft ook psychopaat kunnen staan.
Als je je druk wil maken over taalfouten kan je in elk topic wel flink aan de slag.Francesco26 schreef: ↑06 feb 2025 14:52Het is "ik WORD" in het Nederlands toch?
DeZevendeHenk
vindt dit leuk
-
Ja, want mij is geleerd op de lagere school;ik lust geen T(hee),Maar om nu te vallen over een tik of taalvout?Francesco26 schreef: ↑06 feb 2025 14:52Het is "ik WORD" in het Nederlands toch?
Moneyman
vindt dit leuk
-
Ik lus, jij lust, wij lussen...
Mwa ... ik ben betere analyses gewend.Francesco26 schreef: ↑06 feb 2025 09:46Maar deze column in de Volkskrant online verwoordt m.i. uitstekend wat Trump voor persoon is.
Hm ... die stok is van flexibele siliconen gemaakt.
Waarom geen verbod van transgenders bij mannensporten? Het is alleen etalage-beleid, want hoeveel mensen op de wereld (ruim 8 miljard mensen) worden hier nu door getroffen?J. Deltoer schreef: ↑06 feb 2025 13:45De extreem zuurlinkse media zullen Trump nooit pruimen net zo min als jij. Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet zoals het verbod van transgenders bij vrouwensporten of het idee van het ontruimen van Gaza.
Ik wacht op een reactie uit het Midden-Oosten, die het omgekeerde voorstelt: Israël ontruimen, waardoor dat volk in dezelfde positie als de Koerden of de Jesiden.
Het idee van het ontruimen van Gaza voorspelt weinig goeds voor het 'oplossen' van andere conflicten op de wereld. Probleemoplossend vermogen nul. Betekent voor Europa, dat we rekening moeten houden met nog meer oorlogsvluchtelingen uit de Ukraine. Slecht nieuws voor iedereen, die 'het strengste asielbeleid ooit' steunt.
Vraag is alleen wat er allemaal verdwijnt. Die acties sneeuwen onder in de tsunami* aan Trump-Etalage-Decreten.Consumenneke schreef: ↑06 feb 2025 14:12Ik kijk met een bak popcorn bij de hand hoe nu ook zijn aanhang en fans langzaam beseffen dat er een megalomane oude idioot in het Witte Huis zit die zijn techno-bullies ruimte geeft om het land te hervormen.
Ben benieuwd of de Europese Commissie het aandurft om X en Meta te verbieden wegens inmenging bij verkiezingen of ondermijnen van democratische staten of wanneer de importtarieven door de VS verhoogd worden. Elk excuus is goed. Zo'n drastische maatregel laat het vermogen van de eigenaren snel halveren.Consumenneke schreef: ↑06 feb 2025 14:12Ik hoop dat de EU nu ook een machtspelletje durft te spelen. Ben wel voor gelegenheidcoalities met China zelfs!![]()
Consumenneke
vindt dit leuk
Transgenders bij vrouwensporten verbieden helpt alle vrouwen die sporten door ze weer een gelijk speelveld te geven.Jablan schreef: ↑06 feb 2025 21:10Waarom geen verbod van transgenders bij mannensporten? Het is alleen etalage-beleid, want hoeveel mensen op de wereld (ruim 8 miljard mensen) worden hier nu door getroffen?J. Deltoer schreef: ↑06 feb 2025 13:45De extreem zuurlinkse media zullen Trump nooit pruimen net zo min als jij. Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet zoals het verbod van transgenders bij vrouwensporten of het idee van het ontruimen van Gaza.
J. Deltoer
en witte angora
vinden dit leuk