Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
rwolters

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

Francesco26 schreef:
06 feb 2025 09:46
Niet dat het wat uitmaakt wat hier in de huiskamer van een consumentenforum wordt geschreven over Amerikaanse president. Maar deze column in de Volkskrant online verwoordt m.i. uitstekend wat Trump voor persoon is. En ipv narcist had wat mij betreft ook psychopaat kunnen staan.

https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... ~bdffc322/
Of en psychopatische narcist. Of een verkrachtende, frauderende, psychopatische narcist.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Hoho, verkrachting is nooit bewezen en daar is ie ook niet schuldig voor bevonden. Seksueel misbruik is het enige.

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Tjonge Tjonge, al dat gescheeld weer. Het zou best eens goed zijn, om eens met wat Amerikanen te praten die daar wonen. In California bijvoorbeeld.
Of andere staten.
Zo te zien zorgt Trump gewoon elke keer dat hij een stok heeft om mee te slaan. Daar is niks mis mee.
Als je hard wil onderhandelen zul je toch met wat meer moeten komen als alleen maar woorden.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Dat scheelt natuurlijk wel voor die rechtszaak.
Daarom is hij nu de verlosser en de redder van alle vrouwen.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Nijogeth schreef:
06 feb 2025 10:24
Hoho, verkrachting is nooit bewezen en daar is ie ook niet schuldig voor bevonden. Seksueel misbruik is het enige.
Dat is een semantische discussie. Als iemand mijn dochter seksueel misbruikt noem ik 'm toch echt een verkrachter. Maar goed, de hobbyjuristen alhier zullen wel met wetsartikelen komen om te zeggen dat ik het helemaal verkeerd zie.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

rwolters schreef:
06 feb 2025 12:56
Nijogeth schreef:
Dat is een semantische discussie. Als iemand mijn dochter seksueel misbruikt noem ik 'm toch echt een verkrachter. Maar goed, de hobbyjuristen alhier zullen wel met wetsartikelen komen om te zeggen dat ik het helemaal verkeerd zie.
Op een openbaar forum iemand verkrachter noemen is een strafbaar feit. Dus ik heb je bericht gemeld.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Mogen we wel zeggen dat het een veroordeelde crimineel is?

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

En daarna ga je het aan Trump melden?

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Als een echter Amerikaan weet Trump amper waar Nederland ligt dus interesseerd hem onze mening helemaal niet.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

rwolters schreef:
06 feb 2025 10:16
Francesco26 schreef:
Niet dat het wat uitmaakt wat hier in de huiskamer van een consumentenforum wordt geschreven over Amerikaanse president. Maar deze column in de Volkskrant online verwoordt m.i. uitstekend wat Trump voor persoon is. En ipv narcist had wat mij betreft ook psychopaat kunnen staan.

Of en psychopatische narcist. Of een verkrachtende, frauderende, psychopatische narcist.
De extreem zuurlinkse media zullen Trump nooit pruimen net zo min als jij. Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet zoals het verbod van transgenders bij vrouwensporten of het idee van het ontruimen van Gaza.

kuklos

J. Deltoer schreef:
06 feb 2025 13:45
De extreem zuurlinkse media zullen Trump nooit pruimen net zo min als jij. Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet zoals het verbod van transgenders bij vrouwensporten of het idee van het ontruimen van Gaza.
Dit dus. Volgens zijn supporters kan de man niks goed doen, volgens zijn critici (en die term is eigenlijk te licht) kan de man niks goed doen.
In de tussentijd echter is hij wel bezig zijn verkiezingsbeloftes waar te maken. Op een manier die niet iedereen zal bekoren, maar hij wil effectief zijn, niet politiek correct.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

J. Deltoer schreef:
Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet ...
Ik kijk met een bak popcorn bij de hand hoe nu ook zijn aanhang en fans langzaam beseffen dat er een megalomane oude idioot in het Witte Huis zit die zijn techno-bullies ruimte geeft om het land te hervormen.

Ik hoop dat de EU nu ook een machtspelletje durft te spelen. Ben wel voor gelegenheidcoalities met China zelfs! 8)

kuklos

Consumenneke schreef:
06 feb 2025 14:12
J. Deltoer schreef:
Jullie schreeuwen maar, ik wordt wel blij van sommige dingen die Trump doet ...
Ik kijk met een bak popcorn bij de hand hoe nu ook zijn aanhang en fans langzaam beseffen dat er een megalomane oude idioot in het Witte Huis zit die zijn techno-bullies ruimte geeft om het land te hervormen.
Daarmee impliceer je dat ze ongelukkig zijn. Ik zie echter zijn aanhang blij zijn met wat hij doet.
Zijn critici niet, maar die zullen dat nooit zijn.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

rwolters schreef:
06 feb 2025 12:56
Nijogeth schreef:
Het is niet zo moeilijk om met wetsartikelen te komen. Het staat in de uitspraak erover dat men niet genoeg bewijs vond voor verkrachting, maar seksueel misbruik bewezen achtte. Voor veel mensen hetzelfde en dat begrijp, maar in werkelijkheid niet.

Want dan lopen er in Nederland heel wat verkrachters rond, aangezien een tik tegen de billen ook seksueel misbruik is. Dat begrip is dus veel meer omvattend dan verkrachting.

Francesco26

Ongelezen bericht door Francesco26 »

J. Deltoer schreef:
rwolters schreef:
Francesco26 schreef:

ik wordt wel blij van sommige dingen......
Het is "ik WORD" in het Nederlands toch?

kuklos

Francesco26 schreef:
06 feb 2025 14:52
J. Deltoer schreef:
rwolters schreef:

Als je je druk wil maken over taalfouten kan je in elk topic wel flink aan de slag.

scharrelschipper

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Francesco26 schreef:
06 feb 2025 14:52
J. Deltoer schreef:
rwolters schreef:

Ja, want mij is geleerd op de lagere school;ik lust geen T(hee),Maar om nu te vallen over een tik of taalvout?

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Ik lus, jij lust, wij lussen...

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Francesco26 schreef:
Maar deze column in de Volkskrant online verwoordt m.i. uitstekend wat Trump voor persoon is.
Mwa ... ik ben betere analyses gewend.
Onkruid71 schreef:
06 feb 2025 10:27
Zo te zien zorgt Trump gewoon elke keer dat hij een stok heeft om mee te slaan. Daar is niks mis mee.
Hm ... die stok is van flexibele siliconen gemaakt.
J. Deltoer schreef:
Waarom geen verbod van transgenders bij mannensporten? Het is alleen etalage-beleid, want hoeveel mensen op de wereld (ruim 8 miljard mensen) worden hier nu door getroffen?
Ik wacht op een reactie uit het Midden-Oosten, die het omgekeerde voorstelt: Israël ontruimen, waardoor dat volk in dezelfde positie als de Koerden of de Jesiden.
Het idee van het ontruimen van Gaza voorspelt weinig goeds voor het 'oplossen' van andere conflicten op de wereld. Probleemoplossend vermogen nul. Betekent voor Europa, dat we rekening moeten houden met nog meer oorlogsvluchtelingen uit de Ukraine. Slecht nieuws voor iedereen, die 'het strengste asielbeleid ooit' steunt.
Consumenneke schreef:
Vraag is alleen wat er allemaal verdwijnt. Die acties sneeuwen onder in de tsunami* aan Trump-Etalage-Decreten.
Consumenneke schreef:
Ik hoop dat de EU nu ook een machtspelletje durft te spelen. Ben wel voor gelegenheidcoalities met China zelfs! 8)
Ben benieuwd of de Europese Commissie het aandurft om X en Meta te verbieden wegens inmenging bij verkiezingen of ondermijnen van democratische staten of wanneer de importtarieven door de VS verhoogd worden. Elk excuus is goed. Zo'n drastische maatregel laat het vermogen van de eigenaren snel halveren.

kuklos

Jablan schreef:
06 feb 2025 21:10
J. Deltoer schreef:
Waarom geen verbod van transgenders bij mannensporten? Het is alleen etalage-beleid, want hoeveel mensen op de wereld (ruim 8 miljard mensen) worden hier nu door getroffen?
Transgenders bij vrouwensporten verbieden helpt alle vrouwen die sporten door ze weer een gelijk speelveld te geven.

Gesloten