Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Toch hoopt ze dat je afhaakt... ;)

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nee, het was een poging van Moneyman om jou thuis te houden voor die 4,50 euro. Of dacht je dat hij voor dat bedrag voor niks wilde komen? :wink:

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Het Gilde van Boeven en Inbrekers (GBI) heeft laten weten blij te zijn met het einde van de avondklok.

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... n-inbraken

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Van mij had de avondklok wel mogen blijven, heerlijk die rust .savonds en geen bezoekers die bij het weggaan al luid toeterend wegrijden op de meest late tijdstippen.

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Coronatopic of huiskamer? Toch maar de huiskamer.

Vanmiddag even naar het dorp geweest, moest Tahina bij Appie halen. Dat is een van de beste die je kopen kan. En eenmaal bij de Appie: wat een rust in het dorp. De Hema is open, bijna geen klanten. Niet van plan wat te kopen, toch even naar binnen. Gewoon, omdat het weer kan. Chips was afgeprijsd vanwege de datum; toch een paar meegenomen. Bij de Xenos naar binnen, niet om wat te kopen, maar omdat het kan; ook daar toch even wat dingetjes gekocht.

En tot slot: even koffie gedronken op een overdekt terras. Er was ruimte zat. Het scheelt kennelijk dat het regende.

Wat geeft dat een lucht in de kop, dat het weer kan en mag. Nu nog de bieb en het zwembad open, en het reizen met de trein vrij geven. Dan is het wat mij betreft wel best.

Erthanax
Berichten: 9736
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Fijn dat je een fijne middag hebt gehad.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Haal zelf harissa bij AH een dorp verderop. Iets wat ze in "mijn" filiaal niet hebben. Het zit in een Tunesische tube met een doosje er omheen. Echt een mooie verpakking.

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Deze, Bob?

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... on-harissa

De tahina die ik heb is deze, schijnt erg goed te zijn. Tip: als je een pot hebt waar olie bovenop drijft is dat slechte kwaliteit:

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... ouq-tahini

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Exact breien, daar is het ook voor.

Gisteren, of was het eergisteren? Had ik al iets bij de toko in mijn handen, maar dat was wel erg duur. Dus even verder gekeken. Blijkt dus dat het, aangezien er een flinke hoeveelheid olie op dreef, een erg slechte kwaliteit is. Terwijl die van de appie veel beter is, een van de beste. Dus dat dan maar gedaan.

Nu nog zien dat ik aan een fatsoenlijke vijzel kan komen. Ik heb er een, een kleintje. Leuk om een keer te proberen. Maar wat ik wil, daarvoor moet ik naar een kookwinkel. Dat had ik gisteren dus willen doen, maar voor de zekerheid niet gedaan. Beter een andere keer, en in een andere stad, daar ben ik al achter. Daar moet ik over een paar weken toch al naar toe.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door D34M0N »

Er bestaan toch nog hardwerkende ambtenaren: https://www.ad.nl/utrecht/ijverige-geme ... ~a7c08f14/ :lol:
In een kwartier die hele trap mooi onkruidvrij gemaakt, petje af.

Wel een beetje jammer dat de gemeente opnieuw weer een hoop belastinggeld wil gaan verspillen in zo'n stuk prutswerk.

witte angora
Berichten: 30918
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Naja, ik liep daar een paar weken geleden toevallig langs. Heb er niets maar dan ook niets van begrepen. Een trap met onmogelijk schuine treden, en verder niks.

En zo heel veel plantjes stonden er ook weer niet op. Ik had kans gezien het in die drie jaar compleet te laten overwoekeren, maar ik ben dan ook geen kunstenaar, natuurlijk.

Lady1234
Berichten: 27216
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Kan je tenminste je nek niet breken op een trap met plantjes. Die “kunstenaar” ligt in een deuk.

gosewijn
Berichten: 2893
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ik ben de telefoon rekening aan het nakijken en kom verschillende keren tegen dat ik gebeld heb ,terwijl ik niet gebeld heb . Vaste lijn canaal Digitaal (kpn). Iemand hier ervaring mee ?

Lady1234
Berichten: 27216
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien heeft mevrouw Gosewijn gebeld?

Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Steeds naar hetzelfde nummer? Zelfde tijdstippen? Of volstrekt willekeurig?

Kan een alarmeringskastje of iets dergelijks zijn.

gosewijn
Berichten: 2893
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

O24 ,allemaal tussen 8 en 8,10 uur ,kosten tussen 0,50 en 2,00 euro .mijn tel geeft het ook niet aan .

Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Heb je het bewuste 024-nummer al eens gebeld of gegoogeld?

gosewijn
Berichten: 2893
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Er is een lijst van vreemde belletjes , die heb ik al nagekeken , vrag mij af als ik het nummer bel wt er gebeurd ,kan het nummer overgenomen worden .

Moneyman
Berichten: 30249
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik zou het nummer gewoon even concreet googelen en als dat niets oplevert even (anoniem) bellen. Je nummer wordt niet zomaar overgenomen.

Blijkbaar bel je dat nummer al op de een of andere manier, dus een keertje extra kan geen kwaad. OM welk nummer gaat het (mag ook per pb)?

gosewijn
Berichten: 2893
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

31243613803 31243617088 en nog een paar

Plaats reactie