Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Nijogeth

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik zit inderdaad te wachten tot de cryptomarkt weer crescendo gaat. Kan me stiekem toch wat duizenden euro's opleveren.

Maar je hebt gelijk, het zal vast bij hopen blijven en ik denk dat Trump geen masker op heeft om uiteindelijk Poetin voor het blok te zetten/onder de trein te gooien.

Onkruid71

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

rwolters schreef:
10 mar 2025 21:15
Nijogeth schreef:
10 mar 2025 14:43
Helaas denk ik dat het niet gaat gebeuren, maar ergens zou het wel heel grappig zijn als Trump nu heel leuk heeft gedaan alsof ie goede vriendjes is met Poetin en zo iedereen om tafel heeft gekregen en als ze dan eenmaal zitten keihard Poetin aanpakken en zeggen dat ie voor ordinair landjepik geen plaats is. Dat alles wat Trump de afgelopen weken heeft geroepen gewoon een manier was om vriendjes te worden met Poetin om hem dadelijk keihard een mes in de rug te steken als het daadwerkelijk om vrede gaat. Al is zijn roep om extra sancties voor de Russen vanwege de oorlog dan weer niet passend in dat beeld.
En onderdeel van dat plan is natuurlijk ook dat hij de VS economie zelf om zeep helpt. De 6 grote techbedrijven hebben al meer dan 2000 miljard aan waarde verloren in de afgelopen maand, sinds Trump is begonnen is de bitcoin gekelderd met bijna 30%.
Een extra nul er achter zetten?
https://archive.vn/AjfS4

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

witte angora schreef:
10 mar 2025 18:59
Maar wat moet een mens nou met 12 drinkglazen?
In jouw situatie? Een paar houden en de rest naar de kringloop doen.
Nijogeth schreef:
10 mar 2025 21:23
Ik zit inderdaad te wachten tot de cryptomarkt weer crescendo gaat. Kan me stiekem toch wat duizenden euro's opleveren.
Zoon heeft eind januari gecasht, achteraf gezien net in de goede week.

Nijogeth

Onkruid71 schreef:
10 mar 2025 21:41
rwolters schreef:
10 mar 2025 21:15
Nijogeth schreef:
10 mar 2025 14:43
Helaas denk ik dat het niet gaat gebeuren, maar ergens zou het wel heel grappig zijn als Trump nu heel leuk heeft gedaan alsof ie goede vriendjes is met Poetin en zo iedereen om tafel heeft gekregen en als ze dan eenmaal zitten keihard Poetin aanpakken en zeggen dat ie voor ordinair landjepik geen plaats is. Dat alles wat Trump de afgelopen weken heeft geroepen gewoon een manier was om vriendjes te worden met Poetin om hem dadelijk keihard een mes in de rug te steken als het daadwerkelijk om vrede gaat. Al is zijn roep om extra sancties voor de Russen vanwege de oorlog dan weer niet passend in dat beeld.
En onderdeel van dat plan is natuurlijk ook dat hij de VS economie zelf om zeep helpt. De 6 grote techbedrijven hebben al meer dan 2000 miljard aan waarde verloren in de afgelopen maand, sinds Trump is begonnen is de bitcoin gekelderd met bijna 30%.
Een extra nul er achter zetten?
https://archive.vn/AjfS4
Je weet het verschil neem ik aan? De 6 grootste techbedrijven zijn samen 2000 miljard in waarde gedaald op de beurzen, dat is simpelweg een feit. Dat 5 van die rijke mannen ook geld verloren hebben, dat doet daar weinig aan af. De grootste zakker van die 6 bedrijven is overigens Nvidia en die eigenaar heeft geen link met Trump (die publiek bekend is, in elk geval).

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Goede morgen allemaal,
Ik ben geschrokken over de vieze verkooppraktijken van Seats and sofas.
Ik dacht altijd dat het een Amerikaans bedrijf was. Het is een Nederlands bedrijf.
Ik kom er maar niet achter wie de eigenaar is.
Weten jullie dat?

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Dat weet ik wel maar zie geen enkele reden om hier te publiceren.

Nijogeth

juliomariner schreef:
11 mar 2025 13:41
Dat weet ik wel maar zie geen enkele reden om hier te publiceren.
Jaja, jij werkt zeker in de directie daar?

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Misschien omdat ik het binnen zes tellen had gevonden met gebruikmaking van Google.
Misschien bedoelt hij probeer dat ook eens zelf, wat de moderatie je ook al eens heeft verteld.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Dagkoers schreef:
11 mar 2025 11:36
Goede morgen allemaal,
Ik ben geschrokken over de vieze verkooppraktijken van Seats and sofas.
Ik dacht altijd dat het een Amerikaans bedrijf was. Het is een Nederlands bedrijf.
Weten jullie dat?
Bent u zelf bij een winkel van Seats and Sofas geweest of vraagt u het voor een ander?.

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

alle 2.
Maar wie is de eigenaar?
De directeur is toch niet de eigenaar?

Cro

Ongelezen bericht door Cro »

Dagkoers schreef:
11 mar 2025 16:07
alle 2.
Maar wie is de eigenaar?
De directeur is toch niet de eigenaar?
Dat hoeft niet, maar kan wel. Iemand kan prima zowel directeur en eigenaar zijn.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dagkoers schreef:
11 mar 2025 16:07
Maar wie is de eigenaar?
Dat kan ik je wel vertellen hoor.

1) Seats and Sofas B.V. (kvk 23074200) is volledig eigendom van:
2) Seats and Sofas Holding Nederland B.V. (kvk 23083946) is volledig eigendom van:
3) European Retail Enterprise B.V. (kvk 23092986) is volledig eigendom van:
4) International Retail Investment Partners B.V. (kvk 72621761) is volledig eigendom van:
5) IRIP Holding B.V. (kvk 88960889) is volledig eigendom van:
6) IRIP Beheer B.V. (kvk 88796507) is volledig eigendom van:
7) natuurlijke personen als aandeelhouders (wiens privé-gegevens ik uiteraard niet deel).

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Alle twee, dus als ik het goed begrijp hielp u een ander bij een eventuele aankoop in een Seats and Sofas winkel en u wilde als alles goed zo komen een zeg maar nieuwe start maken.
Waarschijnlijk komt u wel eens in een supermarkt heeft u daar wel eens een directeur/eigenaar gezien dat lijkt me niet want hij/zij/het of genderneutraal komt de werkvloer niet op.

Ik trap even een open deur in, over Seats and Sofas zijn al minstens 15 jaar klachten bekend maar blijkbaar zijn er ook tevreden klanten die met een aanhangwagen achter de auto de gekochte meubels direct mee kunnen nemen.

M.i. voor beginnende mensen die op korte termijn de woning in gaan richten best wel een optie want op tuinstoelen met bijbehorende tafel is ook niet wat.

juliomariner

precies wat ik bedoel. Welk belang dien je hier om de zeggen wie de eigenaar is?

juliomariner

En zelfs als je weet dat de famile P. aandeelhouder is kun je daar niks mee.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Dagkoers schreef:
11 mar 2025 11:36
.................... Seats and sofas.
.........................
Weten jullie dat?
Ja.

Elk bedrijf is of eigendom van een natuurlijk persoon of eigendom van een ander bedrijf. Uiteindelijk is de uiteindelijke eigenaar als je maar genoeg doorzoekt een of meerdere natuurlijke personen. Zo ook bij Seats & Sofas.

Middels de KvK kan je opzoeken wie dit is.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Gooi je het avondnieuws erop. Tussen alle actuele meldingen door 'weet u nog ... 5 jaar geleden pandemie'.

Ja, dat weten we.

Tijd is voorbij gevlogen.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

kuklos schreef:
11 mar 2025 17:45
Middels de KvK kan je opzoeken wie dit is.
Kan ook gratis via het zoekraampje op deze site.

Nijogeth

Nou, de VS en Oekraïne hebben een deal gesloten over een staakt het vuren en een stap richting een vredesakkoord. Nu ligt de bal bij Rusland, zeker nu de VS Oekraïne weer van militaire steun en inlichtingen voorziet.

Gesloten