Huiskamer
Re: Huiskamer
ONS ken ik alleen als Openbaar Nutsbedrijf Schiedam, maar is dat een app of een tv Zender.
-
Gewoon tv, nu kunt u er kijken naar de avonturen van Robin Hood (zwart wit)
Maar dat weet u best.
Maar dat weet u best.
Ik heb het al uitgezocht.
Ik heb de app geïnstalleerd op de telefoon.
Deze zender heb ik niet in mijn pakket helaas.
Ik heb de app geïnstalleerd op de telefoon.
Deze zender heb ik niet in mijn pakket helaas.
Erg bedankt ik kan hem nu al gratis zien via de app Bedankt!!!!!
-
Jablan
vindt dit leuk
Artikel op voorpagina van Radar over vegetarisch voer voor huisdieren.
Twintig jaar terug in de tijd: Vraag over kattevoer over groente in kattenvoer.
Blijkbaar is er niets veranderd in al die jaren
Twintig jaar terug in de tijd: Vraag over kattevoer over groente in kattenvoer.
Blijkbaar is er niets veranderd in al die jaren

@Dagkoers heb je de film nog kunnen bekijken?
Ik las vanmiddag dat Eddie Jordan is overleden. Voor mij is hij toch een groot onderdeel geweest van een sport die ik als kind tot een jaar of 15 geleden helemaal geweldig vond. De Formule 1, zoals die vroeger was. Die met de playboys, pitspoezen, de v8 of v10 motoren die doortrokken tot 20.000 toeren per minuut en, het belangrijkste, gedurfde inhaalacties die je je amper kon voorstellen. Een figuur als Eddie Jordan, maar ook Flavio Briatore, waren daarin lange tijd flamboyante team eigenaren die de sport mede hun uitstraling gaven.
Tegenwoordig is het een sport waar niets meer mag, in plaats van iemand met een risicovolle inhaalactie in te kunnen halen mag men nu als men achter iemand zit de achtervleugel open zetten en gaat men ineens veel sneller, zodat ze er heel makkelijk langs kunnen. Echte inhaalacties mogen niet meer. Als het een beetje harder regent, dan starten we niet. Verplicht de pits in moeten, omdat je per se 2 soorten banden moet gebruiken. Allemaal dat soort onzin, waardoor de sport voor mij helaas amper te genieten is.
Ik moest bij het horen over het overlijden van Eddie Jordan toch even denken aan hoe ik vroeger als jochie van een jaar of 8 midden in de nacht naar beneden ging om een race in Japan of Australië te kijken op dat gewoon op de Nederlandse RTL of Veronica werd uitgezonden met Olav Mol als commentator. Dan zelf een bakje chips pakken en wat drinken pakken en vervolgens weer mijn bed in na de race om verder te slapen. Samen met mijn vader het circuit in Zandvoort opfietsen tijdens de vakantie, een paar dagen voor de Marlboro Masters en vervolgens de paddock in mogen waar Ferrari monteurs hun wagen aan het opbouwen zijn. Wat was het toch mooi en onbezorgd en wat is de Formule 1 tegenwoordig een gedrocht geworden.
Hmm, volgens mij ben ik nu eindelijk gepromoveerd naar oude, norse man die roept dat vroeger alles beter was.
Tegenwoordig is het een sport waar niets meer mag, in plaats van iemand met een risicovolle inhaalactie in te kunnen halen mag men nu als men achter iemand zit de achtervleugel open zetten en gaat men ineens veel sneller, zodat ze er heel makkelijk langs kunnen. Echte inhaalacties mogen niet meer. Als het een beetje harder regent, dan starten we niet. Verplicht de pits in moeten, omdat je per se 2 soorten banden moet gebruiken. Allemaal dat soort onzin, waardoor de sport voor mij helaas amper te genieten is.
Ik moest bij het horen over het overlijden van Eddie Jordan toch even denken aan hoe ik vroeger als jochie van een jaar of 8 midden in de nacht naar beneden ging om een race in Japan of Australië te kijken op dat gewoon op de Nederlandse RTL of Veronica werd uitgezonden met Olav Mol als commentator. Dan zelf een bakje chips pakken en wat drinken pakken en vervolgens weer mijn bed in na de race om verder te slapen. Samen met mijn vader het circuit in Zandvoort opfietsen tijdens de vakantie, een paar dagen voor de Marlboro Masters en vervolgens de paddock in mogen waar Ferrari monteurs hun wagen aan het opbouwen zijn. Wat was het toch mooi en onbezorgd en wat is de Formule 1 tegenwoordig een gedrocht geworden.
Hmm, volgens mij ben ik nu eindelijk gepromoveerd naar oude, norse man die roept dat vroeger alles beter was.
scharrelschipper
vindt dit leuk
Ik was erbij in 76 op de Nürburgring met de crash van Niki Lauda. En ik kijk nog steeds. Ook morgenvroeg bij de eerste training. Dat kon vroeger niet. Maar misschien komen de V10 weer terug. Die kriebels in de oren hadden hetzelfde effect als Rowwen Hèze op de seizoensafsluiting in H.America.
https://nl.motorsport.com/f1/news/max-v ... /10705041/
https://nl.motorsport.com/f1/news/max-v ... /10705041/
Nijogeth
, Moneyman
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Toen was ik er nog lang niet. Maar heb vroeger wel veel oude races terug gekeken. Voor mij is de meest bijzondere races toch wel Spa in 1998 of die race in de VS waarbij er maar 6 auto's aan de start kwamen (2004 ofzo). Ik was in elk geval zo'n grote Formule 1 fan dat ik in 2003 als 13-jarige de cd A Tribute to Ayrton Senna kreeg van mijn ouders en ik heel veel guldens uit gaf aan die Minichamps modelwagens als kind. Ze staan nog steeds bij mijn ouders, nooit uit de verpakking geweest.
Thijs124
vindt dit leuk
-
Nijogeth
en scharrelschipper
vinden dit leuk
Dan ben ik die oude norse man! En vroeger, ja toen was heel veel beter maar zeker niet alles.
-
Nou, zo nors vind ik jou niet, Thijs! Dat je niet zo piep meer bent weet ik, maar de jaren van Methusalah/Methusalem (969) heb je toch ook nog niet binnen bereik, toch?
Thijs124
vindt dit leuk
-
Sommige dingen waren vroeger echt beter.
Formule 1 vind ik waardeloos. Extreem commercieel, megarijken die rondjes rijden op een parcours. Het enige wat ik leuk vond waren de pitspoezen. Maar die zijn door woke gecancelled.
Formule 1 vind ik waardeloos. Extreem commercieel, megarijken die rondjes rijden op een parcours. Het enige wat ik leuk vond waren de pitspoezen. Maar die zijn door woke gecancelled.
Thijs124
, scharrelschipper
, witte angora
, Nijogeth
en Jablan
vinden dit leuk
Waarom is hier eigenlijk gekozen om naar tot 2020 terug te gaan aangezien deze problemen al langer spelen. https://radar.avrotros.nl/artikel/oproe ... ring-61423
Misschien omdat langer dan vijf jaar terug gaan alleen zinvol is om in het walhalla van het verleden te blijven hangen. Vroeger was alles beter. Maar daar is in het heden met terugwerkende kracht niks meer aan te veranderen.
Dat is voor die norse oude mannen.
Dat is voor die norse oude mannen.
Vroeger was het zeker niet beter het ging er destijds anders aan toe.
We wisten eigenlijk niet beter want wat er toen nog niet bestond kon je ook niet missen.
De uitdrukking 'vroeger was alles beter' is van alle tijden want mijn grootouders en mijn ouders zeiden dat ook al.
Voorbeeld, de toenmalige dienstplicht, een bizarre tijd die echt niet grappig was maar achteraf wordt er toch positief aan die tijd terug gedacht.
De leuke dingen van de dienstplicht herinnerd menigeen zich wel maar de nare dingen worden ergens ver in ons geheugen weggestopt en als je er naar gaat vragen blijft het vaak oorverdovend stil.
In Arnhem is een historisch museum die het leven van toen tentoonstelt en is wellicht een bezoekje waard.
Dat is leuk voor een dag maar het meest leuke is nog dat je weer naar heden terug kunt.
We wisten eigenlijk niet beter want wat er toen nog niet bestond kon je ook niet missen.
De uitdrukking 'vroeger was alles beter' is van alle tijden want mijn grootouders en mijn ouders zeiden dat ook al.
Voorbeeld, de toenmalige dienstplicht, een bizarre tijd die echt niet grappig was maar achteraf wordt er toch positief aan die tijd terug gedacht.
De leuke dingen van de dienstplicht herinnerd menigeen zich wel maar de nare dingen worden ergens ver in ons geheugen weggestopt en als je er naar gaat vragen blijft het vaak oorverdovend stil.
In Arnhem is een historisch museum die het leven van toen tentoonstelt en is wellicht een bezoekje waard.
Dat is leuk voor een dag maar het meest leuke is nog dat je weer naar heden terug kunt.
Jablan
vindt dit leuk
De diensttijd, bier in de kantine voor fl 0,60. Rijbewijs BCDE voor fl 8,00 en 26 kilo zwaarder geworden in die tijd. Ja, toen was inderdaad alles beter.
-
Heb na de opleiding een jaar in Duitsland gezeten. Een maand intern, daarna een week thuis.
Veel bier inderdaad, en ingezet tegen het rode gevaar.
Veel bier inderdaad, en ingezet tegen het rode gevaar.