Door werkwijze Avis rent a Car, 600 euro armer.
Op 13 april vertrek ik inzake mijn werk naar Italië, in bezit van een
voucher van autohuur en auto verzekering. aangekomen met Avis Budget
car overhandig ik deze formulieren. De panda die ik gereserveerd
had was er niet en kreeg een andere auto. ik moest op een scherm tekenen
voor ontvangst. geen andere contract gezien, 2 uur na vertrek ontvang ik
een mail met het heel nw huurcontract, waar ik 663 moest betalen. Ik heb
contact opgenomen met creditkaart om dit te blokkeren ben nog steeds bezig
met creditkaart. Acvis budget zegt je heb contract getekend. mijn ontvangst
handtekening is gebruikt voor dit contract. hebben iemand tips en advies
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bedenkelijke werkwijze autoherhuur bedrijf Avis budget car
-
- Berichten: 1353
- Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03
Re: Bedenkelijke werkwijze autoherhuur bedrijf Avis budget car
Onmiddellijk na ontvangst van het contract de auto weer terugbrengen bij het huurstation. Daar een auto vragen uit dezelfde prijsklasse als de Panda. En de betreffende medewerker er fijntjes op wijzen dat die handelswijze niet gewaardeerd wordt.lindani schreef:Door werkwijze Avis rent a Car, 600 euro armer.
Op 13 april vertrek ik inzake mijn werk naar Italië, in bezit van een
voucher van autohuur en auto verzekering. aangekomen met Avis Budget
car overhandig ik deze formulieren. De panda die ik gereserveerd
had was er niet en kreeg een andere auto. ik moest op een scherm tekenen
voor ontvangst. geen andere contract gezien, 2 uur na vertrek ontvang ik
een mail met het heel nw huurcontract, waar ik 663 moest betalen. Ik heb
contact opgenomen met creditkaart om dit te blokkeren ben nog steeds bezig
met creditkaart. Acvis budget zegt je heb contract getekend. mijn ontvangst
handtekening is gebruikt voor dit contract. hebben iemand tips en advies
Re: Bedenkelijke werkwijze autoherhuur bedrijf Avis budget car
Lijkt mij ook.arvandongen schreef: Onmiddellijk na ontvangst van het contract de auto weer terugbrengen bij het huurstation. Daar een auto vragen uit dezelfde prijsklasse als de Panda. En de betreffende mederwerker er fijntjes op wijzen dat die handelswijze niet gewaardeerd wordt.
Vooropgesteld dat de hogere prijs volledig het gevolg is van het meegeven van een auto uit een hogere prijsklasse. Maar misschien hebben ze een andere 'truc' uitgehaald.