Warme douche voor Medion.
Geplaatst: 04 jul 2004 11:54
Een tijdje terug heb ik bij de Aldi een HP-printer/scanner/kopieeerder gekocht.
Vanaf het begin had hij de gewoonte om papier te verkreukelen maar met enig gepruts kwam het altijd weer goed. Tot anderhalve week geleden.........toen begon ie papier te verscheuren.....
Enfin, contact opgenomen met Medion en na enig beraad kon ik hem op hun kosten naar de reparatieservice in Panningen sturen. Afgelopen vrijdag maar eens gebeld om te vragen wat er nu mee aan de hand was en wanneer ik hem kon terug verwachten.
Het duurde even eer de mevrouw aan de telefoon hem had getraceerd ,maar er zou een spoedbestelling van gemaakt worden en ik zou door de monteur nog terug gebeld worden. Wat er nou aan mankeerde kon ze niet zeggen.
Wie schetst mijn verbazing toen ik gisteren een nagelnieuw apparaat kreeg?????????????
Alle lof voor deze service dus!!!!!!!!!
Naar boven
Vanaf het begin had hij de gewoonte om papier te verkreukelen maar met enig gepruts kwam het altijd weer goed. Tot anderhalve week geleden.........toen begon ie papier te verscheuren.....
Enfin, contact opgenomen met Medion en na enig beraad kon ik hem op hun kosten naar de reparatieservice in Panningen sturen. Afgelopen vrijdag maar eens gebeld om te vragen wat er nu mee aan de hand was en wanneer ik hem kon terug verwachten.
Het duurde even eer de mevrouw aan de telefoon hem had getraceerd ,maar er zou een spoedbestelling van gemaakt worden en ik zou door de monteur nog terug gebeld worden. Wat er nou aan mankeerde kon ze niet zeggen.
Wie schetst mijn verbazing toen ik gisteren een nagelnieuw apparaat kreeg?????????????
Alle lof voor deze service dus!!!!!!!!!
Naar boven