Pagina 1 van 4
[u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 04 jul 2004 13:54
door gember
In maart hebben wij een 10daagse busreis geboek t naar Kroatië. Door PL akkoord bevonden en door ons betaald. Alles correct.
Fout 1
Week voor vertrek, jammer maar helaas, een overboeking. Ander hotel aangeboden, wat vlgs ons idee niet voldoet aan onze eisen. Andere mogelijkheid hotel in Lovran (ca. 6 km. verderop). Uiteindelijk hiervoor gekozen. Was geen andere keus en als je een week voor vertrek nog ergens anders moet gaan boeken, daar hebben we ook niet zo'n zin in.
Fout 2
Ontvangen we een schrijven om het reisbedrag zsm te betalen, daar wij een last-minute hebben. We hadden in mei al betaald!!!!! Vervolgens nog een telefoontje om zsm te betalen. Nou vraag ik je. Administratief klopt het tenminste niet. en naar de klant toe zeer slordig.
Fout 3
Tijdens de reis ontdekken we dat mensen die enkele weken voor vertrek geboekt hebben wel in "onze lokatie' terecht kunnen. Geldt hier dan niet het 'Last-in, First-out' principe? Zou me logisch lijken.
Fout 4
Aangekomen krijgen we niet zeezijde maar zeezicht.
Fout 5
Er is niks te beleven in het plaatsje Lovran.
Peter Langhout zorgt voor een onbezorgde vakantie zegt hij. Mooi niet dus. Onze vakantie is behoorlijk tegengevallen en wij gaan niet meer mee met Peter Langhout of hij moet er veel aandoen om dit goed te maken.
Tijdens de reis meerdere klachten gehoord van andere reizigers. Dat geeft behoorlijk te denken.
Voor ons is Peter Langhout, Peter Langfout geworden.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 04 jul 2004 16:40
door Gast
Voor ons is Peter Langhout, Peter Langfout geworden
U moet niet zo overdrijven![/quote]
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 10 jul 2004 12:01
door Gast
U moet niet zo overdrijven![/
Deze klacht lijkt me geenszins overdreven, wat weet jij er nou van? Je werkt er zeker zelf!!
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 10 jul 2004 12:07
door Gast
Deze klacht is wel overdreven.
Dit gebeurd bij alle toura-operators tientallen keren in het seizoen.
Volgend jaar schrijft hij weer het zelfde stukkie, omdat het hem bij oad of neckermann of wie dan ook is gebeurd.
Kan je erg lang van wakker liggen hoor, maar dat is ook erg slecht voor de gezondheid.
Zou er dus gewoon zelf het beste van maken.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 10 jul 2004 14:05
door Gast
Tijdens de reis meerdere klachten gehoord van andere reizigers. Dat geeft behoorlijk te denken.
Beetje erg vage insinuatie!
Graag enige duidelijkheid; wat waren de klachten?
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 12 jul 2004 12:46
door gember
Wat een discussie, dat gekat heen en weer.
Ik heb de klacht neergelegd omdat de organisatie slecht werk heeft geleverd. Ik weet dat er in die week meer klachten waren. Moet ik die allemaal opnoemen?????
Deze klacht betrof ONZE vakantie en het verschil is dat wij er HARD VOOR GEWERKT HEBBEN om te kunnen gaan en vervolgens door diegene die er werken en ons een onvergetelijke vakantie zouden bezorgen (zegt de toegezonden brief) ervoor gezorgd hebben dat het een waardeloze vakantie werd. We zijn inmiddels alweer toe aan een nieuwe vakantie.
En ga niet zitten zeuren over goedkoop en dan kun je niet op de eerste rij zitten. Jullie hebben geen idee hoe onze portemonnaie eruit ziet.
Dus laat dat a.u.b. buiten beschouwing.
En ga ook niet zitten zeuren over andere tour-operateurs, ik heb het over deze ene. EN HET WAS ONZE VAKANTIE.
EINDE DISCUSSIE
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 12 jul 2004 12:57
door Gast
Deze klacht betrof ONZE vakantie
En ga ook niet zitten zeuren over andere tour-operateurs
Ga zelf dan ook niet zeuren over de "klachten" van andere rezigers!
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 12 jul 2004 13:06
door Gast
Dus eigenlijk ben je gewoon een egoïst.
Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken.
Onze dit, onze dat.
Dat het bij duizende mensen gebeuren in een jaar is niet intressant.
Maar nu gebeurt het een keertje bij jou en dan is er een ramp gebeurd.
Wat een onrecht is jou aangedaan zeg.....
Zou lekker gaan janken
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 12 jul 2004 13:31
door gaste
Nee, wij zijn niet egoistisch, materialistisch of wat je nog meer verzint.
Wij stellen gewoon een klacht ter sprake.
Als iemand geen goed product levert mag daar iets van gezegd worden.
Dat jij er meer van maakt en je dagen vermoedelijk vult met forums invullen moet je zelf weten.
Trouwens, ik gun je inmiddels ook zo'n vakantie, na een jaar hard werken zul je dat wel kunnen gebruiken.
E I N D E D I S C U S S I E !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 12 jul 2004 13:51
door Gast
pfffffffffffff, een beetje zielig dit.
oh wat een onrecht is ons toch aangedaan.
Ik kan er niet meer van slapen...
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 17 aug 2004 18:19
door TimM
Wat een ramporganisatie is dit bedrijf. 10 personen boeken 2 appartementen. Van de ene komen de papieren gewoon binnen. Van de andere niet ook niet na 5 keer de belofte ze te sturen. De chauffeur neemt ze mee. Gebeurd ook niet. Bus vertraging. Komen in Spanje aan overboeking en de 2 appartementen liggen 15 minuten van elkaar. Terwijl er duidelijk is beloofd dat dit niet zou gebeuren. Gezien de samenstelling van de groep een bealchelijke zaak. Met jongeren waarbij de ouderen onder hun zouden opletten. Peter Langhout hier kunnen wij niets aan doen. De reisleiding ter plaatse zegt en erkend dat er gewoon teveel mensen geboekt zijn. Nee Peter Langhout de service waar jullie prat op gaan is een zeepbel gebleken. De beloftes worden geenszins nagekomen. Kortom een grote puinhoop bij dit bedrijf.
Bij de opstapplaats al veel meer klachten gehoord over de gang van zaken bij dit bedrijf.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 19 aug 2004 09:11
door nutcracker
Bij de opstapplaats al veel meer klachten gehoord over de gang van zaken bij dit bedrijf.
Zijn er meer reizigers met gefundeerde klachten over "Peter Langhout Reizen" of diens internetvariant "Vakanties.nl"?
Graag reacties!
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 20 aug 2004 14:49
door Gast
Wat is het verschil tussen zeezijde en zeezicht?
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 20 aug 2004 14:54
door Gast
Effe nadenken
Zeezijde: zit je aan de zeezijde, maar geen zich op zee. Zeezicht: heb je zeezicht. Moeilijk, he???
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 21 aug 2004 13:15
door Gast
Hoe kan je zeezicht hebben als je niet aan zeezijde zit dan?
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 25 aug 2004 15:20
door gember
Zeezicht kan je ook hebben al zit je bovenin een hotel,o.i.d., staat er bv. een ander hotel voor, maar jij kan vanaf je kamer al is het maar een puntje van de zee zien, Je hebt dan in ieder geval zeezicht.
Zeezijde is kant van de zee.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 25 aug 2004 15:24
door gember
Wij kregen gisteren nav. onze klacht (zie boven) eindelijk bericht van PL. dat onze klacht in behandeling was en dat dat nog zeker 6 weken kon duren.
3 maanden doen over klachtenbehandeling, da's pas service.
Voor mij een steenkoude douche waard.
en uren eronder.
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 25 aug 2004 16:00
door Marco Polo
Zijn er meer reizigers met gefundeerde klachten over "Peter Langhout Reizen" of diens internetvariant "Vakanties.nl"?
Graag reacties!
Op deze oproep zijn tot nu geen reacties gekomen!
De vermeende slechte kwaliteit van deze reisorganisaties valt dus blijkbaar nogal mee!
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 28 aug 2004 21:23
door JH
Het was toch Peter Brandhout Reizen
Re: [u]Peter Langhout Reizen, Langfout reizen[/u]
Geplaatst: 29 aug 2004 11:00
door signature
Nou, helemaal brandschoon is Peter Langhout Reizen zeker niet.
Al geruime tijd van tevoren geboekte vertrekdatum wordt om vage redenen door deze reisorganisatie geannuleerd.
Niet leuk als je je al maanden op een bepaalde vertrekdatum hebt ingesteld en op het laatste moment wordt je voor het blok gezet om een andere datum te kiezen.