makro
Geplaatst: 04 jul 2004 16:37
in mei 2003 kocht ik een draadloos telefoontoestel van Philips bij de makro voor €119. Juni 2004 ging het ding stuk.Dus terug naar de Makro waar zij hem zouden opsturen voor reparatie.Wel moest ik meteen €15 betalen.
Na 2 weken kreeg ik een brief waarin stond dat de telefoon gerepareerd kon worden tegen de prijs van € 110 + €26 ondezoekskosten.
Ik kan me aan het gevoel niet onttrekken dat mij een ondeugdelijk toestel verkocht is.De garantie is welliswaar verlopen maar 13 maanden voor een toestel van zoveel geld vind ik toch een zeer korte levensduur. ook de prijs van de reparatie vind ik niet in verhouding staan met de aanschafprijs. Wie helpt mij? Wat kan ik doen?
Jenny Wijler
Na 2 weken kreeg ik een brief waarin stond dat de telefoon gerepareerd kon worden tegen de prijs van € 110 + €26 ondezoekskosten.
Ik kan me aan het gevoel niet onttrekken dat mij een ondeugdelijk toestel verkocht is.De garantie is welliswaar verlopen maar 13 maanden voor een toestel van zoveel geld vind ik toch een zeer korte levensduur. ook de prijs van de reparatie vind ik niet in verhouding staan met de aanschafprijs. Wie helpt mij? Wat kan ik doen?
Jenny Wijler