Vodafone berekent onterecht en ongemerkt kosten
Geplaatst: 06 jun 2018 10:15
Ik had een zakelijk mobiel abonnement bij Vodafone. Nu ik met de zaak ben gestopt wou ik het abonnement overzetten naar een particulier abonnement. (dit was het enige wat zou veranderen, het abonnement Red essential bleef verder van kracht).
De procedure was zeer lastig: diverse formulieren invullen, veel bijlagen toevoegen en op eigen kosten retour sturen.
Toen dit alles eindelijk was gelukt, bleek er een bedrag van 14,74 euro in rekening te zijn gebracht.
Overdrachtskosten waarover je niet wordt geïnformeerd en wat niet terug te vinden is op de overdrachtsformulieren.
Na een zeer moeizaam gesprek met de klantenservice is dit bedrag uiteindelijk gecrediteerd, maar ik wil iedereen er op wijzen dat dit dus ongemerkt gebeurt als je niet alert bent.
Persoonlijk vind ik het zeer klantonvriendelijk van Vodafone en wordt je dus ongemerkt geld afhandig gemaakt.
De procedure was zeer lastig: diverse formulieren invullen, veel bijlagen toevoegen en op eigen kosten retour sturen.
Toen dit alles eindelijk was gelukt, bleek er een bedrag van 14,74 euro in rekening te zijn gebracht.
Overdrachtskosten waarover je niet wordt geïnformeerd en wat niet terug te vinden is op de overdrachtsformulieren.
Na een zeer moeizaam gesprek met de klantenservice is dit bedrag uiteindelijk gecrediteerd, maar ik wil iedereen er op wijzen dat dit dus ongemerkt gebeurt als je niet alert bent.
Persoonlijk vind ik het zeer klantonvriendelijk van Vodafone en wordt je dus ongemerkt geld afhandig gemaakt.