Pagina 1 van 1
seniorenvoordeelpas
Geplaatst: 06 jun 2018 15:02
door wallaceroon
seniorenvoordeelkaart
1 ik heb nooit een kaart aangevraagd
2 na 2 dagen kwam er een nota van after pay om te betalen.
Het geheel was onder mijn pseudoniem namen opgenomen. Ik heb de mensen van de kaart een mail gezonden en gemeld dat ik geen kaart heb besteld deze ook niet wil en ook niet ga betalen.
Nu kreeg ik de mogelijkheid om deze ongeschonden retour te zenden.
Dat heb ik gedaan maar aangetekend reden door dat zijn vreemde praktijken gebruiken om de kaart te verkopen wil ik zeker zijn dat zij de kaart retour hebben gekregen .
Ik heb ze wel gemeld dat ik de 8 euro retour wil hebben voor de ongevraagde gemaakte kosten.
Dat kan ik vergeten zij zeggen u was niet verplicht om de kaart aangetekend retour te zenden .
Ja ja dan wel zonder bewijs met een mogelijkheid dat ik 24 euro moet betalen voor de kaart.
Dit is in mijn ogen duidelijk oplichting .
Re: seniorenvoordeelpas
Geplaatst: 06 jun 2018 15:08
door scontra
wallaceroon schreef:seniorenvoordeelkaart
1 ik heb nooit een kaart aangevraagd
2 na 2 dagen kwam er een nota van after pay om te betalen.
Het geheel was onder mijn pseudoniem namen opgenomen. I
Wie speelt hier een spelletje met wie en wat is er nu echt gebeurt waardoor u een rekening gepresenteerd kreeg
Re: seniorenvoordeelpas
Geplaatst: 06 jun 2018 15:21
door yan
Als u niets heeft besteld en u krijgt toch iets geleverd.
Dan hoeft u niets terug te sturen.
Dat u aangetekend wilt verzenden is uw eigen keuze, de kosten daarvan kunt u dus niet terugkrijgen.
Volgende keer gewoon in de prullenbak.
Re: seniorenvoordeelpas
Geplaatst: 06 jun 2018 15:23
door Lady1234
Maar er kwam dus post gericht aan uw pseudoniem?
Re: seniorenvoordeelpas
Geplaatst: 06 jun 2018 15:26
door Theotrucker
En geld geïncasseerd van de pseudoniem op het adres van de pseudoniem?
Re: seniorenvoordeelpas
Geplaatst: 06 jun 2018 15:30
door meniles
U geeft impliciet aan dat u wel een bepaalde actie hebt uitgevoerd waarvan u vermoed dat dat de trigger is geweest om de pas op uw deurmat te krijgen.
U spreekt immers over "na 2 dagen..." 2 dagen na wat? Daarnaast is het natuurlijk erg bijzonder dat een bedrijf uw pseudoniem weet, telemarketing en pakketjes die zonder toestemming worden verzonden komen veel voor, maar zijn vrij vaak geadresseerd aan telefoonboek namen en gegevens en niet aan pseudoniemen.
Ik vermoed derhalve net als scontra dat u niet de hele waarheid post.
Re: seniorenvoordeelpas
Geplaatst: 11 jun 2018 15:38
door KlantenserviceSeniorenvoordeelpas.nl
wallaceroon schreef:seniorenvoordeelkaart
1 ik heb nooit een kaart aangevraagd
2 na 2 dagen kwam er een nota van after pay om te betalen.
Het geheel was onder mijn pseudoniem namen opgenomen. Ik heb de mensen van de kaart een mail gezonden en gemeld dat ik geen kaart heb besteld deze ook niet wil en ook niet ga betalen.
Nu kreeg ik de mogelijkheid om deze ongeschonden retour te zenden.
Dat heb ik gedaan maar aangetekend reden door dat zijn vreemde praktijken gebruiken om de kaart te verkopen wil ik zeker zijn dat zij de kaart retour hebben gekregen .
Ik heb ze wel gemeld dat ik de 8 euro retour wil hebben voor de ongevraagde gemaakte kosten.
Dat kan ik vergeten zij zeggen u was niet verplicht om de kaart aangetekend retour te zenden .
Ja ja dan wel zonder bewijs met een mogelijkheid dat ik 24 euro moet betalen voor de kaart.
Dit is in mijn ogen duidelijk oplichting .
Beste WallaceRoon,
Bedankt voor uw post op het forum van Radar. De Seniorenvoordeelpas wordt
alleen verstuurd naar aanleiding van een aanvraag die wij ontvangen via ons online aanmeld formulier. U geeft hiervoor dan ook expliciet toestemming wanneer u klikt op 'Start direct met besparen'. Op de aanmeldpagina vult u zelf de contact gegevens in zoals naam, adres, woonplaats en betaalmethode. Zo komen wij aan uw gegevens. Naar aanleiding van een aanvraag versturen wij de Seniorenvoordeelpas normaliter gevolgd door de factuur van AfterPay. Vanaf de dag van ontvangst heeft u vervolgens 14 dagen bedenktijd om uw Seniorenvoordeelpas terug te sturen. In uw bericht lees ik dat u gebruik heeft gemaakt van deze mogelijkheid en de pas retour heeft gestuurd.
Het aangetekend versturen is geen verplichting maar een advies. U beschikt dan over een verzendbewijs en dit maakt het makkelijker wanneer uw product onverhoopt niet bij ons aankomt. De kosten die u hiervoor maakt zijn daarom ook geheel voor eigen rekening daar dit een keuze is van de pashouder. Wij wachten uw retourzending af en sturen u een definitief bericht van uitschrijving zodra wij uw post stuk verwerken.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Voor verdere vragen kunt u natuurlijk altijd mailen naar
[email protected] of bellen tussen 17:00 en 21:00 naar 085-0700 900.
Met vriendelijke groet,
Erik
Team Seniorenvoordeelpas
Re: seniorenvoordeelpas
Geplaatst: 11 jun 2018 15:41
door Theotrucker
Van oplichting altijd aangifte doen!