Zuurstof moet altijd aangevraagd worden bij Transavia dit keer laten regelen door reisbureau Tui kosten 150.00 eurodoor ons te betalen
Op de heen weg alles goed geregeld en stond de zuurstof klaar op de stoel want mijn man moet het continu gebruiken dus ook bij opstijgen
Op de terug weg zagen wij de zuurstof niet staan en vroegen aan de stewardes waar de zuurstof was zij antwoorde dat mijn man het pas kreeg als wij in de lucht waren en het teken riemen af was gegeven dit was volgens haar vanwege de veiligheidsmaatregelen waarop ik vroeg of ik de de papieren mocht zien waar dit in vermeld stond en waarom mijn man het op de heenreis wel meteen mocht gebruiken daar werd niet op gereageerd .
Na herhaaldelijk vragen om de zuurstof en dat ik transavia aansprakelijk stelde voor de gevolgen die mijn man zou ondervinden van het vliegen zonder zuurstof. Ook op de vraag hoe het dan gaat met mensen die een mobiel zuurstofapparaat meenemen antwoorde zij dat ook dat niet mocht
Er volgde een woordenwisseling en werden toen van boord geplaatst de zuurstof achter blijvende in het vliegtuig terwijl ze hadden gezegd dat deze zou volgen.
Met als gevolg een extra kostenpost van ruin 500.00 euro voor tickets hotelovernachting taxi en maaltijden en 24 uur later pas thuis
Een klacht ingediend bij zowel Tui als bij Transavia Tui heeft inmiddels laten weten hier buiten te staan en dat ik bij Transavia moet zijn met mijn klacht .
Wij zijn nu ruim twee weken verder en Transavia heeft nog steeds niets laten horen.
Wel stuurde zij mij net een enquete met een tevredenheids onderzoek
Mijn man vliegt nu al 6 jaar met zuurstof en er zijn altijd problemen met het verstrekken van de zuurstof.
Vorig jaar hadden wij een vertraging van 30 min omdat er ook geen zuurstof aanwezig was in het vliegtuig en ze ergens een fles vandaan moesten halen en dan krijg je een voucher aangeboden van 30.00 euro geldigheid een jaar die je alleen kan gebruiken bij het kopen van een ticket bij transavia
Maar aangezien wij altijd een pakketreis boeken bij een reisbureau hebben wij hier niks aan .
Hopen nu op een snelle afhandeling van deze zaak ook omdat we in september weer op vakantie gaan en met transavia vliegen die vorig jaar al geboekt en aanbetaalt is.
Wij zitten echt met onze handen in het haar het is net of mijn man ervoor kiest om met zuurstof te moeten vliegen maar ook hij heeft recht op vakantie .
Wie kan ons hierbij van advies dienen .
Met vriendelijke groet Jose