Behoorlijke extra kosten huren Rental cars
Geplaatst: 09 jun 2018 17:03
Wij hebben van 1-6 tm 4-6 een busje gehuurd via Rental cars op vliegveld Malaga.
Deze hadden we van 1-6 10.00 uur tm 4-6 9.00 uur gehuurd,echter kregen we een andere vlucht.
We haalden het busje 1-6 om 14.20 uur op,en leverden deze op 4-6 om 18.15 uur in.
Dit alles had ik ook goed doorgegeven bij ophaling van de bus,en was geen probleem.
Uitvoerende partij was Avis,deze probeerden mij ook nog eens een extra verzekering te verkopen(hier bleven ze flink op doorgaan)
Dit had ik al allemaal bij Rental cars afgesloten,volledige verzekering.
Wij hadden bij Rental cars 287 euro betaald,wij zouden alleen nog 35 euro moeten betalen bij Avis voor 2e bestuurder.
Contract van Avis zou ik via de mail krijgen,niet dus.
Bij thuiskomst zie ik dat Avis mij 252 euro heeft ingehouden,ik meteen reclameren bij Rental cars.
Deze komen met het antwoord,je hebt het busje een dag langer gehad,en boete er overheen.
Ik heb vervolgens bij hun weer gemeld,dat ik dit wel duidelijk heb gemeld,en evt.ook wel 100 euro in totaal extra wil betalen.(2e rijder,en een paar uur later het busje inleveren)
Rental cars vindt dat de factuur van Avis gewoon klopt,en veegt mijn argumenten zo van tafel.
Ik hou hier toch wel een behoorlijke nasmaak van over,en ga proberen dit te betwisten via de credit card.
Al met al verdiend dit vanuit mijn oogpunt toch een betere oplossing.
Ik heb al zeker 20x een auto gehuurd,maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.
Deze hadden we van 1-6 10.00 uur tm 4-6 9.00 uur gehuurd,echter kregen we een andere vlucht.
We haalden het busje 1-6 om 14.20 uur op,en leverden deze op 4-6 om 18.15 uur in.
Dit alles had ik ook goed doorgegeven bij ophaling van de bus,en was geen probleem.
Uitvoerende partij was Avis,deze probeerden mij ook nog eens een extra verzekering te verkopen(hier bleven ze flink op doorgaan)
Dit had ik al allemaal bij Rental cars afgesloten,volledige verzekering.
Wij hadden bij Rental cars 287 euro betaald,wij zouden alleen nog 35 euro moeten betalen bij Avis voor 2e bestuurder.
Contract van Avis zou ik via de mail krijgen,niet dus.
Bij thuiskomst zie ik dat Avis mij 252 euro heeft ingehouden,ik meteen reclameren bij Rental cars.
Deze komen met het antwoord,je hebt het busje een dag langer gehad,en boete er overheen.
Ik heb vervolgens bij hun weer gemeld,dat ik dit wel duidelijk heb gemeld,en evt.ook wel 100 euro in totaal extra wil betalen.(2e rijder,en een paar uur later het busje inleveren)
Rental cars vindt dat de factuur van Avis gewoon klopt,en veegt mijn argumenten zo van tafel.
Ik hou hier toch wel een behoorlijke nasmaak van over,en ga proberen dit te betwisten via de credit card.
Al met al verdiend dit vanuit mijn oogpunt toch een betere oplossing.
Ik heb al zeker 20x een auto gehuurd,maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.