LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kosteloos overstappen naar andere provider?
Kosteloos overstappen naar andere provider?
Hallo allemaal.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een alles in één pakket van NLEx daar betaal ik momenteel €39.95 aan én daar zit dan ook interactieve tv van KPN bij.
Nu gaat KPN stoppen met deze dienst.
Ik heb een jaarcontract bij NLEx waarvan er nu 5 maanden om zijn en ik dus nog 7 maanden moet wachten (en betalen) voordat de 12 maanden om zijn.
Is het nu zo dat ik kostenloos over kan stappen naar een andere provider?? omdat ze niet meer aan kunnen bieden wat er in het contract staat.
Of moet ik de 7 resterende maanden nog blijven???
Vriendelijke groet.
Jose.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een alles in één pakket van NLEx daar betaal ik momenteel €39.95 aan én daar zit dan ook interactieve tv van KPN bij.
Nu gaat KPN stoppen met deze dienst.
Ik heb een jaarcontract bij NLEx waarvan er nu 5 maanden om zijn en ik dus nog 7 maanden moet wachten (en betalen) voordat de 12 maanden om zijn.
Is het nu zo dat ik kostenloos over kan stappen naar een andere provider?? omdat ze niet meer aan kunnen bieden wat er in het contract staat.
Of moet ik de 7 resterende maanden nog blijven???
Vriendelijke groet.
Jose.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jun 2018 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Re: Kosteloos overstappen naar andere provider?
Volgens mij stopt alleen KPN Play per 2 juli en gaat KPN juist extra inzetten op Interactieve TV. Ik kan in ieder geval nergens vinden dat KPN zou gaan stoppen met Interactieve TV.
Re: Kosteloos overstappen naar andere provider?
Informeert u eens bij de KPN.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Kosteloos overstappen naar andere provider?
TS heeft niets te maken met KPN.rvjapio schreef:Informeert u eens bij de KPN.
NLE biedt digitale televisie van KPN aan via hun internet verbinding. Klant zal met NLE moeten bellen als zij geen vergelijkbaar alternatief aanbieden, dan is dat uiteraard een rede om de overeenkomst te beëindigen. Ik kan echter nergens vinden dat NLE hiermee stopt, ook kun je het nog gewoon bestellen op hun website.
Re: Kosteloos overstappen naar andere provider?
@sylvesterb, @rvjapio
Ik heb al wel contact gehad met NLEx maar zij konden mij hierin nog niets vertellen.
De telefoniste wist niet echt waar ik het over had.
Ik heb al wel contact gehad met NLEx maar zij konden mij hierin nog niets vertellen.
De telefoniste wist niet echt waar ik het over had.
Re: Kosteloos overstappen naar andere provider?
KPN gaat helemaal niet stoppen met interactieve TV. U zou eens moeten bellen met degene die u dat op de mouw heeft gespeld.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Kosteloos overstappen naar andere provider?
Maar hoe weet u dan dat NLE gaat stoppen met digitale televisie? Kan hier helemaal niets over vinden dat hier sprake van is. Zou ook verklaren waaarom de telefoniste niet weet waar u het over heeft. Als NLE zou stoppen met televisie zouden er toch wel meer mensen bellen lijkt me.joos69 schreef:@sylvesterb, @rvjapio
Ik heb al wel contact gehad met NLEx maar zij konden mij hierin nog niets vertellen.
De telefoniste wist niet echt waar ik het over had.
Re: Kosteloos overstappen naar andere provider?
Gewoon even wachten, als ze in Juli inderdaad stoppen mag je dezelfde maand nog wel omdat ze niet meer leveren wat belooft is.
Maar een kleine aanpassing is mogelijk.
KPN zelf kan een ander product leveren dan de via hun aangesloten NLE klanten.
Gewoon rustig afwachten en als ze in Juli niet leverde wat ze bij afsluiten beloofden kun je gelijk weg lopen en alsnog overstappen.
Wel is het aantal aanbieders flink kleiner geworden dus de keuze word langzaam minder en nauwelijks gebruikte diensten stoppen zijn ze druk mee bezig.
Maar een kleine aanpassing is mogelijk.
KPN zelf kan een ander product leveren dan de via hun aangesloten NLE klanten.
Gewoon rustig afwachten en als ze in Juli niet leverde wat ze bij afsluiten beloofden kun je gelijk weg lopen en alsnog overstappen.
Wel is het aantal aanbieders flink kleiner geworden dus de keuze word langzaam minder en nauwelijks gebruikte diensten stoppen zijn ze druk mee bezig.