medion computer
Geplaatst: 05 jul 2004 20:37
wil ook even mijn ervaring met medion vertellen.
Heb de pc in januari bij de aldi gekocht naar ongeveer 2maanden begon het eerste probleem.
de ventilator knalde van het moederbord af de stukken plastic leiden onder in de pc.
een gigantiche knal ik schrok me wezeloos.
Dan ga je maar eens bellen.
Je hebt ze een mooi poosje aan de telefoon en vraag je of dat normaal is dan zeggen ze dat kan gebeuren (oke dat kan).
Dan vraag je gebeurd dat wel vaker nee haast nooit maar door de telefoon konden ze precies vertellen wat er kapot was.
Maar goed ze zullen wel een monteur sturen twee en half week later kwam de monteur nieuw moederbord erin en klaar.
Toen kwam het tweede probleem kon niet meer op internet.
Pak de telefoon maar weer naar een half uur van alles geprobeerd te hebben samen met die helpdesk kwamen ze er achter dat als er een
nieuw moederbord in zit alles opnieuw moet installeren.
Goeie service had die monteur dat niet moeten doen.
Dan vraag je dat en zeggen ze eigenlijk wel.
Alfijn alles opnieuw geinstalleerd geeft de pc allerlei fouten aan .
ga maar weer eens bellen moest ik via de pagina van medion van alles downloaden naar een half uur gebeld te hebben.
En toen waren de problemen nog niet opgelost en als antwoord krijg je dan we zoeken het hier verder wel uit en u krijgt wel een mailtje.
En ik had nog geen 5 minuten de telefoon neer gelegt toen deed de pc helemaal niks meer.
ga nog maar eens bellen willen ze weer van achter die telefoon van alles proberen toen zij ik stuur maar een monteur die heeft ten slotte zijn werk ook niet goed gedaan.
2 weken later werd de pc weer opgehaald en 2weken later stuurde ze de pc via de post weer terug maar moest wel 50 euro aan de post betalen.
Ik weer blij dat de pc weer terug is.
Ging hem gelijk maar aansluiten en tot mijn grote verbazing deed de pc het helemaal niet meer.
Ging voor de zoveelste maal maar weer bellen en dan krijg te horen dat zal waarschijnlijk met de transport gekomen zijn.
Maar stuurde wel een monteur langs en met spoed.
heb 14 dagen gewacht en nog niks gehoord ga maar weer bellen blijkt dat ze helemaal niks geregeld hadden maar gingen dat zo snel mogelijk regelen 4dagen later belde de monteur dat de onderdelen besteld waren maar dat duurdt ongeveer een week.
En als die binnen zijn maakt hij een afspraak en daar is het wachten nou op . Nou ik wacht nergens meer op ik breng hem morgen terug naar de aldi en die zoeken het maar uit.
Want daar heb ik hem tenslotte gekocht maar probeer wel mijn geld terug te krijgen of het lukt weet ik niet maar ik zie wel.
En wat betreft die 50euro van het terug sturen van die pc via de post dat bleek een foutje te zijn dat geld zouden ze terug storten maar tot op heden nog steeds niks ontvangen.
al met al staat de pc al ongeveer al 3 maand kapot hier plus een hoge telefoon rekening en de kosten van het internet gaat gewoon door zonder dat je er gebruik van kan maken.
Zo zie je maar wat een nieuw moederbord kan veroorzaken.
hoezo medion heeft een goeie service
Ze komen voor mij in aanmerking voor de kouwe douce
Herman.
Heb de pc in januari bij de aldi gekocht naar ongeveer 2maanden begon het eerste probleem.
de ventilator knalde van het moederbord af de stukken plastic leiden onder in de pc.
een gigantiche knal ik schrok me wezeloos.
Dan ga je maar eens bellen.
Je hebt ze een mooi poosje aan de telefoon en vraag je of dat normaal is dan zeggen ze dat kan gebeuren (oke dat kan).
Dan vraag je gebeurd dat wel vaker nee haast nooit maar door de telefoon konden ze precies vertellen wat er kapot was.
Maar goed ze zullen wel een monteur sturen twee en half week later kwam de monteur nieuw moederbord erin en klaar.
Toen kwam het tweede probleem kon niet meer op internet.
Pak de telefoon maar weer naar een half uur van alles geprobeerd te hebben samen met die helpdesk kwamen ze er achter dat als er een
nieuw moederbord in zit alles opnieuw moet installeren.
Goeie service had die monteur dat niet moeten doen.
Dan vraag je dat en zeggen ze eigenlijk wel.
Alfijn alles opnieuw geinstalleerd geeft de pc allerlei fouten aan .
ga maar weer eens bellen moest ik via de pagina van medion van alles downloaden naar een half uur gebeld te hebben.
En toen waren de problemen nog niet opgelost en als antwoord krijg je dan we zoeken het hier verder wel uit en u krijgt wel een mailtje.
En ik had nog geen 5 minuten de telefoon neer gelegt toen deed de pc helemaal niks meer.
ga nog maar eens bellen willen ze weer van achter die telefoon van alles proberen toen zij ik stuur maar een monteur die heeft ten slotte zijn werk ook niet goed gedaan.
2 weken later werd de pc weer opgehaald en 2weken later stuurde ze de pc via de post weer terug maar moest wel 50 euro aan de post betalen.
Ik weer blij dat de pc weer terug is.
Ging hem gelijk maar aansluiten en tot mijn grote verbazing deed de pc het helemaal niet meer.
Ging voor de zoveelste maal maar weer bellen en dan krijg te horen dat zal waarschijnlijk met de transport gekomen zijn.
Maar stuurde wel een monteur langs en met spoed.
heb 14 dagen gewacht en nog niks gehoord ga maar weer bellen blijkt dat ze helemaal niks geregeld hadden maar gingen dat zo snel mogelijk regelen 4dagen later belde de monteur dat de onderdelen besteld waren maar dat duurdt ongeveer een week.
En als die binnen zijn maakt hij een afspraak en daar is het wachten nou op . Nou ik wacht nergens meer op ik breng hem morgen terug naar de aldi en die zoeken het maar uit.
Want daar heb ik hem tenslotte gekocht maar probeer wel mijn geld terug te krijgen of het lukt weet ik niet maar ik zie wel.
En wat betreft die 50euro van het terug sturen van die pc via de post dat bleek een foutje te zijn dat geld zouden ze terug storten maar tot op heden nog steeds niks ontvangen.
al met al staat de pc al ongeveer al 3 maand kapot hier plus een hoge telefoon rekening en de kosten van het internet gaat gewoon door zonder dat je er gebruik van kan maken.
Zo zie je maar wat een nieuw moederbord kan veroorzaken.
hoezo medion heeft een goeie service
Ze komen voor mij in aanmerking voor de kouwe douce
Herman.