Pagina 1 van 1

Onbeschoft benaderd door Durion

Geplaatst: 06 jul 2004 01:19
door Fred Hendriks
Op maandag 5 juli om 19 uur gebeld door de heer Wilco Minix
van DURION die mij op een agressieve wijze vertelde dat ik 10% korting kreeg en dat alles het zelfde bleef., op mijn vraag of hij dus van NUON was antwoorde hij dat dat niet terzake doende was en of ik nu 10% korting wilde hebben of niet, en hij begreep niet waarom ik zo moeilijk deed. Ik heb uitgelegd dat als hij van een ander energie bedrijf was hij dat dan even fatsoenlijk kon vertellen.
De toon werd echter steeds onvriendelijker.
Ik heb hem verteld dat ik niet gediend was van deze wijze van verkoop en dat ik de klantenservice wel terug zou bellen.
Ik kan me voorstellen dat als je even niet bij de les bent, dat je door deze manier misleid wordt
Ik waarschuw een ieder om niet in zee te gaan met deze agressieve wijze van verkoop ik zal dan ook radar als mede de consumenten bond benaderen wat hieraan te doen is.
Als u slachtoffer bent van deze verkoop manier raad ik u ook aan met beiden kontakt op te nemen.

Re: Onbeschoft benaderd door Durion

Geplaatst: 08 jul 2004 16:40
door czegers
De consumenten website www.boycot.nu ontvangt net als alle andere consumenten websites en organisaties heel veel klachten over de energie leveranciers.

Na aandringen bij de politiek kregen wij het volgende e-mail bericht,

8 juli 2004

Aan de redactie van Boycot.nu

“Het ministerie van Economische Zaken heeft een apart e-mailadres aangemaakt waar u de klachten over energieleveranciers naar toe kunt sturen. De minister van Economische Zaken is hiervan op de hoogte en afhankelijk van de klachten die binnenkomen wordt besloten welke verdere actie hierop wordt genomen. Vanaf vanmiddag drie uur kunt u het e-mailadres gebruiken. Het adres is: [email protected]

Wij hopen dat alle klagers hierop reageren zodat er eindelijk iets wordt gedaan aan al die klachten.

Met vriendelijke groet
Boycot.nu