Schipholtickets.com: ticket omboeken onmogelijk
Geplaatst: 19 jun 2018 11:08
In het kort: donderdag 31 mei wilde ik een ticket om - of overboeken via Schipholtickets.com. Die dag ZEVEN keer tien minuten in de wacht per telefoon. Vijf maal e mail. En dan een mailtje op zondag = ruim 72 uur later met geleuter over dat ik no show was en wel kon fluiten naar mijn ticket.
Gaf geen antwoord op de Hamvraag------waarom was er op die donderdag niemand aanwezig om mij te helpen.
Citaat van de website: "Waarom boeken bij Schipholtickets.com?
Direct contact via telefoon en E-mail. SchipholTickets.nl werkt zonder callcenter. U krijgt dus direct contact met een van onze medewerker"
Nee dus! De volgende vlucht ging op vrijdag dus een reactie op zondagmiddag is zinloos. Laatste bericht dat zij het "druk " hebben en bovendien hun customercare geeft aan dat zij het ook "druk" hebben en dat het antwoord wel 4 of 6 weken kan duren.
[Bijlage verwijderd door moderatie vanwege persoonsgegevens]
Gaf geen antwoord op de Hamvraag------waarom was er op die donderdag niemand aanwezig om mij te helpen.
Citaat van de website: "Waarom boeken bij Schipholtickets.com?
Direct contact via telefoon en E-mail. SchipholTickets.nl werkt zonder callcenter. U krijgt dus direct contact met een van onze medewerker"
Nee dus! De volgende vlucht ging op vrijdag dus een reactie op zondagmiddag is zinloos. Laatste bericht dat zij het "druk " hebben en bovendien hun customercare geeft aan dat zij het ook "druk" hebben en dat het antwoord wel 4 of 6 weken kan duren.
[Bijlage verwijderd door moderatie vanwege persoonsgegevens]