Mediamarkt daar word je gek van
Geplaatst: 20 jun 2018 17:32
HELP!
Mediamarkt daar word je GEK van!
Op 5 mei heb ik, in de aanbieding, een wasmachine € 404,38 (WAN282M2NL) en droger € 439,62 (WTH85202NL) besteld en betaald. De levertijd was langer dan twee weken. Dit kwam mij i.v.m. mijn verhuizing goed uit.
Toen ik eind Mei nog steeds niets van de Mediamarkt had vernomen, ben ik gaan bellen. De droger bleek niet leverbaar. Daar heb ik een vervangend product (WTW85460NL) voor aangeboden gekregen. Dit heb ik tot twee keer toe goed moeten keuren. Op donderdag 7 juni 2018 werd beloofd dat ik een track en trace code zou ontvangen en dan zou ik de spullen de volgende dag in huis hebben.
Uiteindelijk kreeg ik deze code op 12 juni 2018. De bezorging zou de volgende dag zijn tussen 12.45 uur en 15.45 uur. De levering zou gaan via Post NL Extra@home. Bij de levering bleek dat de koerier de winkelstraat waarin ik ben gaan wonen, niet in kon komen. De paaltjes gaan automatisch omlaag tot 11.30 uur. Ben je later dan is de loopafstand een meter of tien. De koerier is hierdoor omgekeerd en weggegaan. Ik heb Post NL Extra@home aan de lijn gehad, maar ze konden niets voor mij betekenen. De Mediamarkt gaf aan dat de koeriers maar een bepaalde afstand van de bus mogen komen. Post NL Extra@home kon alleen een nieuwe dag inplannen, waarbij ik weer een dag thuis moest blijven en er geen garantie kon worden gegeven dat er dan wel geleverd kon worden. Hierop heb ik aangegeven dat ik de Mediamarkt weer zou contacten voor een oplossing. Mediamarkt heeft tijdvakken aangegeven bij Post NL Extra@home zodat ik er in ieder geval geen hele dag voor thuis hoefde te blijven. Dit kon niet volgens Post NL Extra@home en ze hebben de droger en wasmachine zonder mijn toestemming terug gestuurd naar de Mediamarkt.
Telefonisch kwam ik bij beiden partijen niet verder. Hierop ben ik naar Mediamarkt Rijswijk gegaan. De manager hielp mij verder door met de helpdesk van Mediamarkt Online te bellen. Een andere optie was de producten annuleren en bestellen in de winkel. De manager zou dan wel iets met de prijs kunnen doen. Ik zou dan €200 meer moeten betalen! Dit heb ik niet geaccepteerd. Inmiddels zijn de producten retour bij Mediamarkt. Niemand kon mij vertellen wanneer en geleverd gaat worden en of het dan wel gaat lukken.
Vandaag weer een mail gehad dat de wasmachine morgen geleverd gaat worden met Post NL Extra@home. Niet volgens de afspraken die meegedeeld zijn. De droger en wasmachine zouden beiden geleverd worden door een andere koerier. Zowel Mediamarkt en Post NL Extra@home konden mij telefonisch niet verder helpen. Komt er net weer een mailtje binnen dat ik de droger helemaal niet meer krijg en het geld terug gestort wordt. Waarom houden ze al die tijd mijn geld vast, als ze niet van plan zijn te leveren! Waarom komt Mediamarkt keer op keer zijn afspraken niet na?!
Is er iemand die een manier weet waarop ik mijn wasmachine en droger voor de aanbiedingsprijs in huis kan krijgen? Desnoods door kosten te verhalen op de Mediamarkt of Post NK Extra@home. De onbevredigende antwoorden van Mediamarkt en Post NL Extra@home hebben mij inmiddels veel stress opgeleverd. Tig mailtjes en uren bedtijd hebben het gewenste resultaat niet opgeleverd. Weet niet meer wat ik eraan moet doen. Alle tips zijn welkom!
Mediamarkt daar word je GEK van!
Op 5 mei heb ik, in de aanbieding, een wasmachine € 404,38 (WAN282M2NL) en droger € 439,62 (WTH85202NL) besteld en betaald. De levertijd was langer dan twee weken. Dit kwam mij i.v.m. mijn verhuizing goed uit.
Toen ik eind Mei nog steeds niets van de Mediamarkt had vernomen, ben ik gaan bellen. De droger bleek niet leverbaar. Daar heb ik een vervangend product (WTW85460NL) voor aangeboden gekregen. Dit heb ik tot twee keer toe goed moeten keuren. Op donderdag 7 juni 2018 werd beloofd dat ik een track en trace code zou ontvangen en dan zou ik de spullen de volgende dag in huis hebben.
Uiteindelijk kreeg ik deze code op 12 juni 2018. De bezorging zou de volgende dag zijn tussen 12.45 uur en 15.45 uur. De levering zou gaan via Post NL Extra@home. Bij de levering bleek dat de koerier de winkelstraat waarin ik ben gaan wonen, niet in kon komen. De paaltjes gaan automatisch omlaag tot 11.30 uur. Ben je later dan is de loopafstand een meter of tien. De koerier is hierdoor omgekeerd en weggegaan. Ik heb Post NL Extra@home aan de lijn gehad, maar ze konden niets voor mij betekenen. De Mediamarkt gaf aan dat de koeriers maar een bepaalde afstand van de bus mogen komen. Post NL Extra@home kon alleen een nieuwe dag inplannen, waarbij ik weer een dag thuis moest blijven en er geen garantie kon worden gegeven dat er dan wel geleverd kon worden. Hierop heb ik aangegeven dat ik de Mediamarkt weer zou contacten voor een oplossing. Mediamarkt heeft tijdvakken aangegeven bij Post NL Extra@home zodat ik er in ieder geval geen hele dag voor thuis hoefde te blijven. Dit kon niet volgens Post NL Extra@home en ze hebben de droger en wasmachine zonder mijn toestemming terug gestuurd naar de Mediamarkt.
Telefonisch kwam ik bij beiden partijen niet verder. Hierop ben ik naar Mediamarkt Rijswijk gegaan. De manager hielp mij verder door met de helpdesk van Mediamarkt Online te bellen. Een andere optie was de producten annuleren en bestellen in de winkel. De manager zou dan wel iets met de prijs kunnen doen. Ik zou dan €200 meer moeten betalen! Dit heb ik niet geaccepteerd. Inmiddels zijn de producten retour bij Mediamarkt. Niemand kon mij vertellen wanneer en geleverd gaat worden en of het dan wel gaat lukken.
Vandaag weer een mail gehad dat de wasmachine morgen geleverd gaat worden met Post NL Extra@home. Niet volgens de afspraken die meegedeeld zijn. De droger en wasmachine zouden beiden geleverd worden door een andere koerier. Zowel Mediamarkt en Post NL Extra@home konden mij telefonisch niet verder helpen. Komt er net weer een mailtje binnen dat ik de droger helemaal niet meer krijg en het geld terug gestort wordt. Waarom houden ze al die tijd mijn geld vast, als ze niet van plan zijn te leveren! Waarom komt Mediamarkt keer op keer zijn afspraken niet na?!
Is er iemand die een manier weet waarop ik mijn wasmachine en droger voor de aanbiedingsprijs in huis kan krijgen? Desnoods door kosten te verhalen op de Mediamarkt of Post NK Extra@home. De onbevredigende antwoorden van Mediamarkt en Post NL Extra@home hebben mij inmiddels veel stress opgeleverd. Tig mailtjes en uren bedtijd hebben het gewenste resultaat niet opgeleverd. Weet niet meer wat ik eraan moet doen. Alle tips zijn welkom!