Pagina 1 van 1

Slechte afwerking keralit, bedrijf wil niet helpen

Geplaatst: 22 jun 2018 15:49
door JessicaT77
Wij heb vorig jaar kunstop kozijnen en keraliet laten zetten in ons huis. Dit via de kozijnenboer in Volkel laten doen. Echter was het plaatsen en de afspraken die gemaakt zijn al een drama. Meeste afspraken werden niet nagekomen. Nu beginnen de afwerklatjes los te raken,, er is al een stuk naar beneden gevallen. Dit hebben we gemeld zowel telefonisch als per mail maar er wordt niet op gereageerd door het bedrijf. Ook wordt ik afgewimpeld met een SMS dat het nu niet uitkomt. Inmiddels als zeker 10x geprobeerd te bellen en te SMSen maar geen reactie.
Dit heeft een hoop iritatie en ergenis met zich mee gebracht. Ook zijn er dagen vrij opgenomen en is niemand op komen dagen. Dan wordt er afgesproken dat iemand heel de dag aanwezig is om de klus af te maken, vervolgens is er iemand een half uur en moet hij weer weg. De hele plaatsing heeft 3 maandag geduurd terwijl dit in een week afgerond zou worden.
Nu dus de problemen met de afwerking die los raakt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en dit bedrijf eens goed aan de tand kunnen voelen. Alvast bedankt voor het lezen.

Re: Slechte afwerking keralit, bedrijf wil niet helpen

Geplaatst: 23 jun 2018 11:03
door Frantic2
bespreek dit met uw rechtsbijstandsverzekering. Zij kunnen u vast helpen.

Re: Slechte afwerking keralit, bedrijf wil niet helpen

Geplaatst: 23 jun 2018 11:09
door hänschen klein
Het lijkt dus erop, dat u, als klant, niet serieus genomen wordt ...

Maak uw klacht dus schriftelijk formeler zoals de Overheid dit via Consuwijzer aanbeveelt:

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... -ontbinden

https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

Re: Slechte afwerking keralit, bedrijf wil niet helpen

Geplaatst: 23 jun 2018 12:37
door crazyme
Latjes zijn niet stevig genoeg aangeslagen.
Met een hamer voor kunststof is dit goed te doen.

Schandalig dat er geen verantwoording wordt genomen