LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn -tele 2
-
kpn -tele 2
Hoi
wie weet raad?
Ik heb een geheim nummer bij de kpn,en afgeschermd!
Maar nu staat mijn nummer sinds kort bij mijn vriendin op de rekening (tele2) ,terwijl dit nooit was.
Kpn geeft tele2 de schuld en tele 2 kpn.
Wie heeft er tips,want dit moet wel weer terug gedraaid worden,zonder dat ik de DURE service numers moet bellen.en ze elkaar de schuld geven ,zonder dat het is opgelost!
Groeten Dirk
wie weet raad?
Ik heb een geheim nummer bij de kpn,en afgeschermd!
Maar nu staat mijn nummer sinds kort bij mijn vriendin op de rekening (tele2) ,terwijl dit nooit was.
Kpn geeft tele2 de schuld en tele 2 kpn.
Wie heeft er tips,want dit moet wel weer terug gedraaid worden,zonder dat ik de DURE service numers moet bellen.en ze elkaar de schuld geven ,zonder dat het is opgelost!
Groeten Dirk
Re: kpn -tele 2
Hoi Dirk,
Dit zijn echt moeilijke situaties. Bij Tele2 loopt echt vanalles mis bij hun administratie en rekeningen. Toch denk ik dat de schuld bij KPN ligt. Tele2 krijgt al hun nummers via KPN (ze gaan ook over hun netwerk). Hoe je het op moet lossen weet ik niet, maar spreek gewoon een van de twee aan. Suc6 nog en laat weten hoe het gaat.
Groetjes van Elvira
Dit zijn echt moeilijke situaties. Bij Tele2 loopt echt vanalles mis bij hun administratie en rekeningen. Toch denk ik dat de schuld bij KPN ligt. Tele2 krijgt al hun nummers via KPN (ze gaan ook over hun netwerk). Hoe je het op moet lossen weet ik niet, maar spreek gewoon een van de twee aan. Suc6 nog en laat weten hoe het gaat.
Groetjes van Elvira
Als jouw nummer op de rekening van je vriendin staat dan zal het wel zijn dat zij jouw gebeld heeft!!!! Ontvangen gesprekken worden niet op de rekening gezet!!!!
-
Ik heb dus kpn al 2 keer gebeld.die heeft ales nagekeken en alles staat goed,dus geen nummer weergave .
Die staat dus uit.
Hun verhaal is dus: tele 2 maakt de facture en die MOETEN zorgen dat uw nummer niet op de factuur staat.
En wat betreft als mijn vriendin mij belt heeft mijn nummer nog nooit op de factuur gestaan,
Alleen de laaste periode.
Ik heb al een klacht ingediend bij tele 2 en kpn,maar nog geen reactie.
Wie weet wie noch meer mijn nummer heeft!
Dirk
En hoop dat dit word opgelost?
Die staat dus uit.
Hun verhaal is dus: tele 2 maakt de facture en die MOETEN zorgen dat uw nummer niet op de factuur staat.
En wat betreft als mijn vriendin mij belt heeft mijn nummer nog nooit op de factuur gestaan,
Alleen de laaste periode.
Ik heb al een klacht ingediend bij tele 2 en kpn,maar nog geen reactie.
Wie weet wie noch meer mijn nummer heeft!
Dirk
En hoop dat dit word opgelost?
Iedereen inmiddeld Dirk want jouw nummer is doorverkocht voor heel veel geld. Het inbrekersgilde betaalt grof voor telefoonnummers.
Je kunt je nummer hier ook vermelden.
Je kunt je nummer hier ook vermelden.
Door een fout computerbestand van KPN konden providers zoals Tele2 tijdelijk niet goede de afgeschermde nummers verwerken. Het probleem is inmiddels opgelost.
wat is eigenlijk het probleem je vriendin kende je nummer al anders kon ze je niet bellen en had het nr niet op haar rekening gestaan
dus welk geheim is nu weg???????
dus welk geheim is nu weg???????
Of er een geheim nummer weg is doet niet ter zake,maar als iemand een geheim nummer aanvraagt en heeft is dat niets voor niets en mag nooit op een factuur komen.
En zeker niet als het een computer fout is.
En zeker niet als het een computer fout is.
Het nummer zelf is niet geheim het is de combinatie naam en telefoonnummer dat geheim is. Wanneer een telefoongesprek wordt opgebouwd wordt het telefoonnummer meegestuurd naar de telefoonswitch van Tele2 (wettelijke redenen). En het is zeker dat jouw naam niet op de rekening van je vriendin stond!
Groeten
Groeten
Wanneer je een afgescherm nummer hebt wil dit nog niet zeggen dat dit nooit op de rekening van een ander komt te staan. Het gaat hierbij puur om een wens van de klant om het niet te vermelden op facturen van anderen en daardoor passen niet alle providers dit toe.
In jouw geval zul je dus echt bij Tele2 moeten zijn, maar ik vrees dat die er niet veel aan zullen doen (aangezien ze dus ALTIJD nummers vermelden, geheim of niet) omdat ze anders hun hele systeem zouden moeten aanpassen...
In jouw geval zul je dus echt bij Tele2 moeten zijn, maar ik vrees dat die er niet veel aan zullen doen (aangezien ze dus ALTIJD nummers vermelden, geheim of niet) omdat ze anders hun hele systeem zouden moeten aanpassen...
Dit nummer heeft nooit op de factuur van tele 2(alleen de laatste) gestaan en volgens KPN mag dit ook niet ,Maar ze zijn er mee bezig,en of het opgelost word geen idee!
Dirk
Dirk
Zoals ik al zei: het was een tijdelijk probleem door een computerfout bij KPN en het is al opgelost
Lees nou toch eens !

Ook ik heb een geheimnummer en ook mijn nummer word afgedrukt op de gespecificeerde nota van tele2, Maar ik heb geen telefoonaansluiting van kpn. Toen ik tele2 hier mee confronteerde werd mij gelijk gezegd o mevrouw dat komt door kpn, en dit voor ik nog maar gezegd had dat ik geen kpn aansluiting heb, maar een aansluiting van twinner, dus na mijn idee is het gewoon tele2 die er weer eens een zooi van maakt, en het makkelijk probeert af te schuiven na kpn, want op de nota van kpn ben ik afgeschermd en ook op de nota van ander providers ben ik gewoon afgeschermd
Zover ik weet beheert KPN de nummerdatabase voor Twinner, dus ook dan regelen zij die gegevens (aangezien Tele2 gebruik maakt van het KPNnetwerk)