KPN jaagt prepaid bellers op kosten
Geplaatst: 28 jun 2018 11:32
Enige tijd geleden kocht ik in de KPN winkel een DORO 8031 smartphone (aangeprezen als simpel ideaal voor 1e smartphone en voor ouderen. Mijn oude SIMkaart (gebruik ik al 20 jaar) werd door het KPNpersoneel overgezet.
Dat ik behalve roaming ook maar beter alle voorgeinstalleerde apps uit kon zetten werd niet verteld, kosten € 20 weg.
Plotseling had ik ook antwoordapparaat ter beschikking (nooit gehad en nooit omgevraagd) maar ik had slechts 4 seconden om op te nemen dat lukte nooit, dus afluisteren en terug bellen. Extra kosten dus.
Verder bel ik heel weinig, dus ik dacht dat het volgende aan mijn eigen onhandigheid lag. Als ik iemand belde kon ik die ander wel horen maar zij mij niet, Storing? , had ik iets ingedrukt ?. Na een paar maanden zag ik opeens iets door het beeld flitsen over " Automatisch doorschakelen aan" Ik Doro NL gebeld, daar kende men de problemen en ze vertelden mij dat het aan KPN lag, ze wisten gelukkig wel hoe ik het antwoordapparaat kon uitschakelen (sms UIT naar 1233) voor de rest moest ik bij KPN zijn of zoeken op internet echter bij KPN vertrouw ik ze niet meer en via internet is nog niet gelukt, er blijken meer mensen te zijn met dit probleem maar nog geen goede oplossing gevonden.
Misschien dat hier iemand de oplossing weet, maar ik heb het na 20 jaar helemaal gehad met KPN.
Dat ik behalve roaming ook maar beter alle voorgeinstalleerde apps uit kon zetten werd niet verteld, kosten € 20 weg.
Plotseling had ik ook antwoordapparaat ter beschikking (nooit gehad en nooit omgevraagd) maar ik had slechts 4 seconden om op te nemen dat lukte nooit, dus afluisteren en terug bellen. Extra kosten dus.
Verder bel ik heel weinig, dus ik dacht dat het volgende aan mijn eigen onhandigheid lag. Als ik iemand belde kon ik die ander wel horen maar zij mij niet, Storing? , had ik iets ingedrukt ?. Na een paar maanden zag ik opeens iets door het beeld flitsen over " Automatisch doorschakelen aan" Ik Doro NL gebeld, daar kende men de problemen en ze vertelden mij dat het aan KPN lag, ze wisten gelukkig wel hoe ik het antwoordapparaat kon uitschakelen (sms UIT naar 1233) voor de rest moest ik bij KPN zijn of zoeken op internet echter bij KPN vertrouw ik ze niet meer en via internet is nog niet gelukt, er blijken meer mensen te zijn met dit probleem maar nog geen goede oplossing gevonden.
Misschien dat hier iemand de oplossing weet, maar ik heb het na 20 jaar helemaal gehad met KPN.