LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar gaan we naar toe

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
m.de.w

Waar gaan we naar toe

Ongelezen bericht door m.de.w »

Geplaatst op 07 Jul 2004 22:38 door m.de.w

--------------------------------------------------------------------------------

Mevrouw de rechter heeft dik 10 jaar geleerd om "rechtertje" te spelen,en wat is na 10 jaar leren uit gekomen......dat wij als consument beter moeten lezen.?????

Ik denk dat deze mevrouw door die schoften van Dexia een envelopje onder de tafel heeft gekregen of....haar naam wil ze populair maken.

Deze rechtertje denkt dat zij wel even dit "klusje"klaart,nee ze maakt nu 90.000 gezinnen in een positie waar ze niet meer uit kunnen komen.
Ik snap het niet meer,alles mag/kan in dit land en niemand doet iets.

Zelfs de regering doet niets,vandaag wordt er een uitspraak door zo'n vlut rechter uitgesproken en Dexia kan weer verder met moorden.

Ik zelf had ook 4 contracten afgesloten,ik werd elke avond gebelt of ik niet zo'n SPAAR plan wil.
Op mijn 21 jarige leeftijd zat ik nog op school en ik had 2 krantenwijken,denkt die rechter echt dat ik alles van" beleggen" afwist??
en het werd zo gebracht met leugens,en bedrog dat ik dacht dat goed zat want ik zou TOCH mijn inleg gegarandeerd terug krijgen werd er gezegt.

Je werd bedrogen en hoe kan ik nou op die leeftijd zo veel lenen,tja daar kwam ik achter toen ik een huis ging kopen,toen kreeg ik te horen dat ik een LENING HAD.

Tja mevrouw de rechter om dit de begrijpen hoef je geen rechten te studeren.
LBO niveau is genoeg om dit te begrijpen.

Als die tering DEXIA gewoon had vertelt dat:

Wilt u sparen?dan gaan wij geld lenen op uw naam met dat geld gaan WIJ beleggen,dus die 100 gulden is PUUR rente die u betaald.
Dus elk jaar dus 3 jaar lang lenen wij 15.000 gulden op JOUW naam.

U krijgt ook een registratie bij de BKR en als u een huis wil gaan kopen gaat dat niet door omdat u een schuld heeft.
En er is een GROTE risico dat u ALLES kwijt raakt.

Er is gelogen en bedrogen maar dat mag allemaal van mevrouw de hogepiet.
Ik denk dat ze nog even terug moet naar school.

Je denkt toch niet als mij gewoon in het nederlands was vertelt dat er zeer veel risico's aan verbonden zijn dat ik die gok wil wagen.
Ik heb nog nooit een lening gehad en ik wil toen de tijd alleen maar SPAREN VOOR LATER.

Maar hier in nederland mag / kan alles als je maar een amtenaar bent,het wordt hoog tijd dat iederen in actie komt en vecht voor zijn recht.
Net als die **** euro,daar zouden we allemaal beter van worden.....nou alles is duurder en slechter geworden,en die amtenaren daar in DEN HAAG zitten op op hun luie reet op rozen.

Ik weet niet waar we naar toe gaan maar ik weet wel dat er echt een keer de tering uitbreekt,en dat we het niet meer acsepteren.

Sorry voor de taal fouten
Laatst gewijzigd door m.de.w op 07 jul 2004 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Michiel Luidens

Re: Waar gaan we naar toe

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Print dit stukje uit en laat het door je advocaat bij de stukken voegen, voldoende bewijs voor ontoerekeningsvatbaarheid.

john

Ongelezen bericht door john »

michiel, heb je niets beters te doen. Ga lekker slapen zielepoot. Zal wel zo'n zielige alleenstaand mannetje zijn die niets beters te doen heeft als een beetje zeuren op dit forum.

John Keizer

Ongelezen bericht door John Keizer »

John wat een fantastisch commentaar weer van je, werk jij bij BNN.

Joshua

Ongelezen bericht door Joshua »

Waar gaan we naar toe?

In 1930, John Maynard Keynes brought out his heavy, two-volume Treatise on Money, which effectively set out his Wicksellian theory of the credit cycle. In it, the rudiments of a liquidity preference theory of interest are laid out and Keynes believed it would be his magnum opus. His bubble was soon pricked. Friedrich von Hayek reviewed the Treatise so harshly that Keynes decided to set Sraffa to review (and condemn no less harshly) Heyek's own competing work. The Keynes-Hayek conflict was but one battle in the Cambridge-L.S.E. war.

In 1929 heeft is in Amerika eenzelfde zeepbel ontploft.
De werkeloosheid en depresie is beschreven in het boek
The General Theory of Employment, Interest and Money
by John Maynard Keynes (1936)

Hoewel op punten een nieuwe tijd zal de lessen die toen hopelijk geleerd zijn ons besparen dat er een oorlog nodig is om de impasse van algemeen verlies in vertrouwen zich als een zwart sppok door europa trekt.

:wink: Was ik bijna vergeten worden het forum vanaf nu gezellig vergast op het chatten van de (betaalde) tweeling ML en JK?
met je bijdrage
Print dit stukje uit en laat het door je advocaat bij de stukken voegen, voldoende bewijs voor ontoerekeningsvatbaarheid.
zul je nog vaak tegenkomen!
nu je elkaar gevonden hebt ga lekker ping pong in een donker hokje
Laatst gewijzigd door Joshua op 08 jul 2004 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Hollander

Ongelezen bericht door Hollander »

En niet te vergeten: Keynes is al lang achterhaald. Dat wil zeggen: de theorie klopt, maar in de praktijk kun je er weinig mee.

Joshua

Ongelezen bericht door Joshua »

documentaire op net 1 er gaat toch een wereld voor je open ik vermoed dat er nog veel in de hoge hoed zit. Het in elkaar klappen van de gevestigde solide instellingen is nog maar het begin.
rond om ons heen verdwijnen een voor een alle drijvende productie bedrijven.
wat blijft zijn banken die het volk probeert uit te zuigen.

Maar misschien heb jij jan economie als vak gekozen ik wordt er niet vrolijk van :?:
Jan je vervliegt bijna net zo snel als de WVD :lol:

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

mevrouwd heeft geleerd rechtertje te spelen jullie niet om beleggertje te spelen

maar ach je kan altijd nog aanvoeren dat je niet lezen kan, want wat moet een rechter in hemelsnaam met een domme partij aan die als bewijs inbrengt een advertentie waar alle zaken duidelijk in staan?????

klinkt mij erg als de mop van voor groen stoppen want stel je voor dat me broer er aankomt

Gesloten