| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coolblue haalt retourzending op terwijl alleen kind thuis is
Coolblue haalt retourzending op terwijl alleen kind thuis is
Coolblue heeft zonder afspraak een retourzending opgehaald (en ook nog een iets meegenomen wat niet retour moest) terwijl er geen volwassenen thuis was, alleen mijn kind van 11 jaar oud die na school een paar uurtjes alleen thuis was.
Omdat er geen afspraak stond, waren we er niet op voorbereid. Mijn zoontje was dusdanig geschrokken en wist niet wat hij moest doen. Heeft de bezorger binnen gelaten en de spulllen laten meenemen.
Dit is uiterst onprofessioneel van COOL BLUE. Ze reageren ook niet op mijn telefoontjes en klachten mail!
Iemand anders nog idee wat ik hier aan kan doen.
Omdat er geen afspraak stond, waren we er niet op voorbereid. Mijn zoontje was dusdanig geschrokken en wist niet wat hij moest doen. Heeft de bezorger binnen gelaten en de spulllen laten meenemen.
Dit is uiterst onprofessioneel van COOL BLUE. Ze reageren ook niet op mijn telefoontjes en klachten mail!
-
Lowieze
Re: Coolblue haalt retourzending op terwijl alleen kind thuis is
Dit lees ik over een retourzending die opgehaald wordt "Vul het online retourformulier in en binnen een uur hoor je of jouw product hieraan voldoet. Onze bezorgers halen je product de volgende dag op. Liever een andere dag? Wijzig de ophaaldag per mail of telefonisch naar het moment dat jou uitkomt. "VGG schreef:Coolblue heeft zonder afspraak een retourzending opgehaald (en ook nog een iets meegenomen wat niet retour moest) terwijl er geen volwassenen thuis was, alleen mijn kind van 11 jaar oud die na school een paar uurtjes alleen thuis was.
U mag dus aannemen dat na invullen van het retourformulier de volgende dag uw spullen worden opgehaald. Komt dit niet uit, dan kunt u zelf een dag opgeven wanneer het wel uitkomt.
Vreemd dat uw zoon van 11 zomaar de deur open doet voor vreemden en dan ook nog spullen meegeeft aan diegene.
Ik neem aan dat Coolblue niet zelf uw huis gaat doorzoeken om spullen mee te nemen.
Lijkt me zaak om voortaan uw zoon beter te instrueren.
Ik ken coolblue als een erg professionele organisatie. Er wordt altijd duidelijk aangegeven wanneer ze langskomen en ze bellen een half uur van tevoren ook nog dat ze er bijna zijn. Het is dus echt aan uzelf om zich daar op voor te bereiden, spullen klaar te zetten en uw zoon te instrueren als hij degene is die dan thuis is.
-
renewouters
Haal Coolblue even uit de titel. Of verander de hele titel. Dit heeft nl. niets met Coolblue te maken.
"De toon maakt de muziek", zegt een bekend spreekwoord. Lees de openingspost nog eens door en u begrijpt waarom ik dit spreekwoord hier aanhaal. Hoe denken wij dat TS naar Coolblue gereageerd heeft?
Daarnaast is aangetoond dat TS zeer waarschijnlijk zelf niet goed notie heeft genomen van de regels rond retourzending.
Coolblue wordt over het algemeen gezien als een professionele en klantvriendelijke organisatie. Maar, het houdt ergens op. Het zal niet voor niks zijn dat Coolblue niet meer reageert op telefoontjes. TS is, dat kun je wel aannemen, bij Coolblue definitief geblokkeerd als klant, krijgt netjes het geld terug en Coolblue wil met deze klant waarschijnlijk niks meer te maken hebben.
Tot slot. Uit het feit dat TS ook hier niet meer reageert kunnen we, denk ik, opmaken dat dit onderwerp gepost is om ook nog even flink het hart te luchten.
Daarnaast is aangetoond dat TS zeer waarschijnlijk zelf niet goed notie heeft genomen van de regels rond retourzending.
Coolblue wordt over het algemeen gezien als een professionele en klantvriendelijke organisatie. Maar, het houdt ergens op. Het zal niet voor niks zijn dat Coolblue niet meer reageert op telefoontjes. TS is, dat kun je wel aannemen, bij Coolblue definitief geblokkeerd als klant, krijgt netjes het geld terug en Coolblue wil met deze klant waarschijnlijk niks meer te maken hebben.
Tot slot. Uit het feit dat TS ook hier niet meer reageert kunnen we, denk ik, opmaken dat dit onderwerp gepost is om ook nog even flink het hart te luchten.
Antwoord op de vraag "wat kan ik er tegen doen"?".
Bij Coolblue waarschijnlijk niets meer. Daar heeft TS het, denken wij, definitief verbruikt.
Wat in de toekomst? Altijd netjes blijven, ook al zijn we het misschien eens niet eens met de persoon aan de andere kant van de lijn.
Tot slot weer een spreekwoord: Met stroop vangt men meer vliegen als met azijn. En ik denk dat ook dat bij Coolblue gewoon werkt.
Bij Coolblue waarschijnlijk niets meer. Daar heeft TS het, denken wij, definitief verbruikt.
Wat in de toekomst? Altijd netjes blijven, ook al zijn we het misschien eens niet eens met de persoon aan de andere kant van de lijn.
Tot slot weer een spreekwoord: Met stroop vangt men meer vliegen als met azijn. En ik denk dat ook dat bij Coolblue gewoon werkt.