Pagina 1 van 1
Geen reactie na in gebreke stellen
Geplaatst: 05 jul 2018 21:18
door hu3a
Ik heb een online bestelling gedaan bij Van Bruggen Thee op 11 mei. Nooit ontvangen. Vele mailtjes en telefoontje worden niet beantwoord. Aangetekend brief 'in gebreke stelling' gestuurd. Ik heb bewijs van ontvangst. Nog steeds geen enkele reactie mogen ontvangen.
Mijn concrete vraag: wat is de volgende stap als er geen enkele reactie komt na het in gebreke stellen van een leverancier?
Re: Geen reactie na in gebreke stellen
Geplaatst: 06 jul 2018 13:22
door juliomariner
Natuurlijk niet netjes van deze webshop. Maar om hoeveel geld gaat het. Als het om een relatief laag bedrag gaat zou ik er niet teveel aandacht/kosten aan besteden en het verlies te nemen. Kan in het faillisementen register in ieder geval niets vinden
Re: Geen reactie na in gebreke stellen
Geplaatst: 06 jul 2018 13:29
door HansieZant
hu3a schreef:Ik heb een online bestelling gedaan bij Van Bruggen Thee op 11 mei. Nooit ontvangen. Vele mailtjes en telefoontje worden niet beantwoord. Aangetekend brief 'in gebreke stelling' gestuurd. Ik heb bewijs van ontvangst. Nog steeds geen enkele reactie mogen ontvangen.
Mijn concrete vraag: wat is de volgende stap als er geen enkele reactie komt na het in gebreke stellen van een leverancier?
Dat is wel apart ja. U kunt ze nog proberen te bellen op 06 44539600 (zie ik via google-info) of op bezoek in de winkel: Wechelerweg 52A, 7431 PC te Diepenveen
Re: Geen reactie na in gebreke stellen
Geplaatst: 06 jul 2018 14:18
door BreejKC
Kijk even op hun website, helemaal onderaan. Onder het kopje 'Klantenservice / Over ons'. Daar staat precies bij wie zij aangesloten zijn. Misschien kunt u, als de firma zelf niet antwoord, daar uw licht eens opsteken.
Re: Geen reactie na in gebreke stellen
Geplaatst: 06 jul 2018 14:21
door Moneyman
hu3a schreef:Mijn concrete vraag: wat is de volgende stap als er geen enkele reactie komt na het in gebreke stellen van een leverancier?
Als je een juridisch traject ingaat, wat gezien je ingebrekestelling zo is, dan is de eerstvolgende logisch stap om hen te dagvaarden. Ik weet niet wat je er besteld hebt, maar het lijkt me geen site waar je voor honderden euro's bestelt. De vraag is dus of de kosten tegen de eventuele baten opwegen.