Fototoestel besteld bij eGlobal Central maar nooit ontvangen
Geplaatst: 15 jul 2018 21:51
k wil een klacht melden over 2 bedrijven: eGlobal central Nederland en DPD pakketservice:
Op 6-5 -2018 bij eGlobal Central.nl een fototoestel gekocht van €218.00. Op 24-5-2018 bericht dat het bij DPD in Etten-Leur was binnengekomen. Op 27-5-18 een berichtje gestuurd waar mijn pakketje bleef. Op 29-5-2018 verwachte ik het pakketje toch echt wel binnen maar er was niets. Met DPD gebeld en die vertelde me dat het pakketje op 24-5-18 bezorgd was. Op 29-5-2018 natuurlijk ook gelijk eGlobal Central.nl weer gemaild. Uiteindelijk bleek dat mijn track&trace code op iemand anders pakketje was geplakt (door DPD?). Dus deze code hoorde bij een andere afleverbon voor een andere bestelling op een andere naam en een ander adres. Ontvangen met handtekening door iemand anders. Dat pakketje is dus wel aangekomen bij die andere persoon, maar ik heb mijn fototoestel tot op heden niet ontvangen.
Naar eigen zeggen onderneemt DPD pas iets als eGlobal Central.nl daar opdracht toe geeft.
eGlobal Central.nl heeft in eerdere berichten ook al aangegeven dat het verwisseld is maar wil geen onderzoek starten bij DPD zonder een kopie van mijn id-bewijs en een handtekening (waarom???).
Ik ben al deze tijd al "in gesprek" geweest met DPD pakketservice omdat ik wil dat ze onderzoeken waar mijn pakket gebleven is. Maar tot nu toe krijg ik geen voet aan de grond. eGlobal Central doet niets zonder "mijn identiteitdbewijs" wat ik natuurlijk nooit op ga sturen. Ik heb natuurlijk mijn bestel bon maar ook de ( niet correcte) afleverbon met daarop de gegevens van de andere bestelling ed.
Ik wil een klacht over beide bedrijven ook omdat ze vaak samen lijken te werken en wel heel vaak de verkeerde tracktrace code op pakketjes plakken of pakketjes niet "aan laten komen" en eGlobal blijft , ondanks de grote hoeveelheid klachten DPD pakketservice gebruiken om de bestellingen te laten bezorgen.
Graag hoor ik van jullie,
Met vriendelijke groet,
Natascha de Vos
Op 6-5 -2018 bij eGlobal Central.nl een fototoestel gekocht van €218.00. Op 24-5-2018 bericht dat het bij DPD in Etten-Leur was binnengekomen. Op 27-5-18 een berichtje gestuurd waar mijn pakketje bleef. Op 29-5-2018 verwachte ik het pakketje toch echt wel binnen maar er was niets. Met DPD gebeld en die vertelde me dat het pakketje op 24-5-18 bezorgd was. Op 29-5-2018 natuurlijk ook gelijk eGlobal Central.nl weer gemaild. Uiteindelijk bleek dat mijn track&trace code op iemand anders pakketje was geplakt (door DPD?). Dus deze code hoorde bij een andere afleverbon voor een andere bestelling op een andere naam en een ander adres. Ontvangen met handtekening door iemand anders. Dat pakketje is dus wel aangekomen bij die andere persoon, maar ik heb mijn fototoestel tot op heden niet ontvangen.
Naar eigen zeggen onderneemt DPD pas iets als eGlobal Central.nl daar opdracht toe geeft.
eGlobal Central.nl heeft in eerdere berichten ook al aangegeven dat het verwisseld is maar wil geen onderzoek starten bij DPD zonder een kopie van mijn id-bewijs en een handtekening (waarom???).
Ik ben al deze tijd al "in gesprek" geweest met DPD pakketservice omdat ik wil dat ze onderzoeken waar mijn pakket gebleven is. Maar tot nu toe krijg ik geen voet aan de grond. eGlobal Central doet niets zonder "mijn identiteitdbewijs" wat ik natuurlijk nooit op ga sturen. Ik heb natuurlijk mijn bestel bon maar ook de ( niet correcte) afleverbon met daarop de gegevens van de andere bestelling ed.
Ik wil een klacht over beide bedrijven ook omdat ze vaak samen lijken te werken en wel heel vaak de verkeerde tracktrace code op pakketjes plakken of pakketjes niet "aan laten komen" en eGlobal blijft , ondanks de grote hoeveelheid klachten DPD pakketservice gebruiken om de bestellingen te laten bezorgen.
Graag hoor ik van jullie,
Met vriendelijke groet,
Natascha de Vos