Afbetaling telefoontoestel Vodafone
Geplaatst: 18 jul 2018 13:34
Op dit moment heb ik twee abonnementen met toestel bij Vodafone.
Ik was op een dag naar een vodafone winkel gegaan om over afkoopsom bedrag van mij toestel te praten.
Na dat gesprek kwam uit dat ik 50 euro meer moest betalen dan daadwerkelijk toestelbedrag dat op de contract staat.
Voor mijn bezoek had ik voor mijzelf al uitgerekend hoeveel ik zou moeten betalen voor het toestellening.
Hier was ik natuurlijk niet mee eens en de medewerker ging met een afdeling binnen Vodafone hierover bellen.
Bleek dat er een 'fout' gemaakt is en dat het afkoopsom bedrag inderdaad lager is.
Ik zou dit bedrag per e-mail ontvangen, maar dan de dag er op. Bleek dat er bedrag dat wel minder was maar alsnog te veel.
Hierna heb ik telefonisch contact gezocht en vodafone hield hun mening vast en zeiden dat ik het bedrag maar moest betalen.
Na vele telefonisch en mail contact kreeg ik allerlei redenen zoals dat het bij hun automatisch gaat en fraude tegen te gaan.
Uiteindelijk na 2x een bezoek te hebben gepleegd bij een vodafone winkel heb ik mijn gelijk gekregen en hoefde ik bijna exacte bedrag te betalen.
Bij mijn tweede abonnement kreeg ik in eerste instantie het zelfde probleem niet, maar achteraf het betalen van de afkoopsom wel.
Het probleem speelt nu nog steeds, maar ik moest ineens toch meer gaan betalen dan afgesproken was.
Dit krijgt een staartje, maar hierbij wil ik mensen op de hoogte brengen om op je financiën te letten bij je telefoon providers!
Zonder dat je het weet betaal je veel meer dan volgens contract afgesproken is.
Ik was op een dag naar een vodafone winkel gegaan om over afkoopsom bedrag van mij toestel te praten.
Na dat gesprek kwam uit dat ik 50 euro meer moest betalen dan daadwerkelijk toestelbedrag dat op de contract staat.
Voor mijn bezoek had ik voor mijzelf al uitgerekend hoeveel ik zou moeten betalen voor het toestellening.
Hier was ik natuurlijk niet mee eens en de medewerker ging met een afdeling binnen Vodafone hierover bellen.
Bleek dat er een 'fout' gemaakt is en dat het afkoopsom bedrag inderdaad lager is.
Ik zou dit bedrag per e-mail ontvangen, maar dan de dag er op. Bleek dat er bedrag dat wel minder was maar alsnog te veel.
Hierna heb ik telefonisch contact gezocht en vodafone hield hun mening vast en zeiden dat ik het bedrag maar moest betalen.
Na vele telefonisch en mail contact kreeg ik allerlei redenen zoals dat het bij hun automatisch gaat en fraude tegen te gaan.
Uiteindelijk na 2x een bezoek te hebben gepleegd bij een vodafone winkel heb ik mijn gelijk gekregen en hoefde ik bijna exacte bedrag te betalen.
Bij mijn tweede abonnement kreeg ik in eerste instantie het zelfde probleem niet, maar achteraf het betalen van de afkoopsom wel.
Het probleem speelt nu nog steeds, maar ik moest ineens toch meer gaan betalen dan afgesproken was.
Dit krijgt een staartje, maar hierbij wil ik mensen op de hoogte brengen om op je financiën te letten bij je telefoon providers!
Zonder dat je het weet betaal je veel meer dan volgens contract afgesproken is.