Beschuitje.nl levert mijn bestelling niet en reageren niet
Geplaatst: 20 jul 2018 22:05
Voor Vaderdag dit jaar had ik een ontbijtje besteld bij Beschuitje.nl. Dit zou die zondag bij mijn vader geleverd worden tussen 9.00 en 10.00. Helaas is hier niets van gekomen. Mijn vader is de gehele dag thuis geweest, maar er is niet aangebeld. Ook is hij niet gebeld op zijn mobiele telefoon (ik heb bij de bestelling zijn nummer opgegeven voor het geval er moeilijkheden waren bij de bezorging, het adres niet kunnen vinden etc.).
Uiteraard heb ik hier over gemaild naar Beschuitje.nl. Op de eerste mail kreeg ik een reactie met dat er in het systeem stond dat er wel is gepoogd het ontbijt te leveren, maar dat er niet werd open gedaan en of ik na kon gaan of de door mij opgegeven gegevens wel juist waren. Dit heb ik (nogmaals) gecontroleerd en ik heb terug gemaild dat deze klopten. Hierna nooit meer een reactie. Ik heb nog meerdere malen gemaild, gebeld (waarbij altijd gezegd wordt dat het erg druk is zonder aan te geven hoe veel wachtenden er nog voor je zijn), steeds >10 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijk maar een voicemail ingesproken met de vraag of ik over deze kwestie terug gebeld kan worden.
Ik ben ten einde raad. Ik zou graag een medewerker spreken van Beschuitje.nl, maar mijn berichten lijken te worden genegeerd! HELP!
NB: bij verder onderzoek naar Beschuitje.nl lees ik op klachtenkompas.nl dat dit probleem zich vaker heeft voorgedaan! Bovendien is het telefoonnummer van Beschuitje.nl erg duur en ben ik door dit probleem ook nog eens veel belkosten kwijt.
Uiteraard heb ik hier over gemaild naar Beschuitje.nl. Op de eerste mail kreeg ik een reactie met dat er in het systeem stond dat er wel is gepoogd het ontbijt te leveren, maar dat er niet werd open gedaan en of ik na kon gaan of de door mij opgegeven gegevens wel juist waren. Dit heb ik (nogmaals) gecontroleerd en ik heb terug gemaild dat deze klopten. Hierna nooit meer een reactie. Ik heb nog meerdere malen gemaild, gebeld (waarbij altijd gezegd wordt dat het erg druk is zonder aan te geven hoe veel wachtenden er nog voor je zijn), steeds >10 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijk maar een voicemail ingesproken met de vraag of ik over deze kwestie terug gebeld kan worden.
Ik ben ten einde raad. Ik zou graag een medewerker spreken van Beschuitje.nl, maar mijn berichten lijken te worden genegeerd! HELP!
NB: bij verder onderzoek naar Beschuitje.nl lees ik op klachtenkompas.nl dat dit probleem zich vaker heeft voorgedaan! Bovendien is het telefoonnummer van Beschuitje.nl erg duur en ben ik door dit probleem ook nog eens veel belkosten kwijt.