LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Trust and law
-
Trust and law
Het opmerkelijke is dat zij in het bericht geen betaaldstum hebben vermeld oid. Echter alleen de mogelijkheid dat zij de juridische stappen van de opdrachtgever (loanrider) afwachten. En met dreigende taal vertellen dat het leenbedrag betaald moet worden
-
Re: Trust and law
Graag het hele verhaal, hier is geen touw aan vast te knopen.
kuklos
vindt dit leuk
Het lijkt me volkomen logisch dat het geleende bedrag betaald moet worden.anoniempje12 schreef:Het opmerkelijke is dat zij in het bericht geen betaaldstum hebben vermeld oid. Echter alleen de mogelijkheid dat zij de juridische stappen van de opdrachtgever (loanrider) afwachten. En met dreigende taal vertellen dat het leenbedrag betaald moet worden
Er is hier al een onderwerp over. Mensen die door Trust and Law zijn benaderd hebben een krediet opgenomen bij Ferratum en hebben de lening, de rente en de garantstelling (deels) niet betaald. Nu de uitspraak over Loanrider is geweest probeert Ferratum zoveel mogelijk geld terug te halen.Lady1234 schreef:Het lijkt me volkomen logisch dat het geleende bedrag betaald moet worden.anoniempje12 schreef:Het opmerkelijke is dat zij in het bericht geen betaaldstum hebben vermeld oid. Echter alleen de mogelijkheid dat zij de juridische stappen van de opdrachtgever (loanrider) afwachten. En met dreigende taal vertellen dat het leenbedrag betaald moet worden
Ik ben zo juist benaderd door een bedrijf dat zich trust and law noemt en handelde voor Ferratum (Global Finance Guarantee OU )heb ooit geprobeerd geld tekenen op internet daar werd gevraagd om bank gegevens copy ID maar moest vooraf betalen en nooit gekregen wel mijn rekening leeg gehaald en er wordt en bedrag gestort wat ik niet kon verklaren en dus retour gestuurd en nu krijg ik dreigen meten van dit bedrijf dat het bedrag binnen 7 dagen terug moet worden betaald er is al geprobeerd te bellen met ze maar nemen geen telefoon op.Wie kan mij vertellen hoe dit bedrijf werkt en of het echt is staat ook geen watermerk in het briefpapier
Gebruik even de zoekfunctie en je hebt een avond leesplezier.
-
Topic is dicht...of weg? Of wordt verbouwd...
Ik heb deze link gevonden:
lenen-f73/ferratum-minileningen-en-trus ... 7-s40.html
lenen-f73/ferratum-minileningen-en-trus ... 7-s40.html
-
Die link mag ik blijkbaar niet lezen. Geen toestemming.
Dat topic is nu ontoegankelijk.
En dat lijkt me wat overdreven, foutieve berichten dat een aanbieder niet meer bestond waren al (terecht!) verwijderd
En dat lijkt me wat overdreven, foutieve berichten dat een aanbieder niet meer bestond waren al (terecht!) verwijderd
-
Trust en Law zal wel de nodige duiten opgehoest hebben om het onderwerp te laten verdwijnen. Alles is te koop.
-
Graag zou ik van het forum beheer willen horen waarom dit draadje verwijderd is.
Er is nu nog maar een flitskrediet verstrekker actief in Nederland en deze opereert onder twee namen. De leningen die deze flitskrediet verstrekker aanbiedt zijn nietig, tenminste als de Nederlandse consument zich hierop beroept. Voor meer informatie kan je mij een PM sturen.
Er is nu nog maar een flitskrediet verstrekker actief in Nederland en deze opereert onder twee namen. De leningen die deze flitskrediet verstrekker aanbiedt zijn nietig, tenminste als de Nederlandse consument zich hierop beroept. Voor meer informatie kan je mij een PM sturen.
-
Er verdwijnen wel vaker topics met onbekende bestemming. Keukenzaken, meubelzaken, geldleenfirma's, dakkofferbedrijven.
-
Wellicht is het topic verborgen omdat Radar niet zit te wachten op een laster campagne via haar forum?
Ik zou dat maar beter rechtstreeks navragen bij de moderatie.
Hmmm wel heel vreemd dat het topic is verwijderd...
Maar goed dat ze teveel vragen etc helemaal juist.
Ik zou adviseren opseminst het leenbedrag te betalen...
Ik heb dat ook gedaan & hoor er nu niks meer over.
Maar goed dat ze teveel vragen etc helemaal juist.
Ik zou adviseren opseminst het leenbedrag te betalen...
Ik heb dat ook gedaan & hoor er nu niks meer over.
-
Hoe kom ik daar?
-
Leer in de tussentijd even het verschil tussen nietig en vernietigbaar....sacredfour schreef: ↑17 dec 2018 10:01Graag zou ik van het forum beheer willen horen waarom dit draadje verwijderd is.
Moneyman
vindt dit leuk