Cartrawler negeert informatie, kosten voor consument
Geplaatst: 24 jul 2018 10:19
Bij het boeken van een vlucht via Cheap Tickets heb ik ook een huur auto geboekt. Bij het boeken van extra bagage merkte ik al dat gegevens niet goed werd overgenomen. Ik heb hier over gebeld en ik kreeg te horen dat dit wel vaker gebeurde maar dat de informatie wel doorkwam. Bij de autoverhuur moest ik het vluchtnummer doorgeven en ook hier kreeg ik de informatie niet goed te zien. Op de plaats van bestemming aangekomen bleek dat de huur auto al weggeven was, want ik was te laat. De vlucht was overigens precies op tijd, maar ze hadden het vluchtnummer niet doorgekregen. Ik heb gelijk telefonisch contact op genomen met het verhuurbedrijf Cartrawler en stuurde me gelijk een mail waar ik mijn klacht kon doorgeven.
Ik kon op dat moment niet anders dan een andere auto te huren met extra kosten, ook voor verzekering, tot gevolg.
Thuis gekomen ben ik met de klacht aan de gang gegaan. Cartrawler nam 20 werkdagen de tijd om hier op te reageren maar gaf niet thuis omdat ik voor de andere huurauto getekend heb. Nu lijkt met dat heel gewoon om te tekenen voor een huur auto als je die meeneemt. En dat deze handtekening niet een acceptatie van de extra kosten zijn.
Cartrawler negeert dus informatie, dwingt mij een andere auto te huren, en omdat ik daar met de rug teen de muur sta en dus gelijk moest gebeuren, moest ik een extra dure verzekering afsluiten en legt de extra kosten gewoon bij mij neer. Terwijl de kosten voor de auto die ik eigenlijk gehuurd had, al van mijn creditkaart waren afgeschreven. On-Acceptabel !!
Verder heb ik bij het telefonisch indienen van de klacht, gevraagd om te reageren op mijn prive email adres, in plaats van mijn oude werk email adres die niet meer werkt. In de communicatie over de klacht reageert Cartrawler wel op mijn prive email adres, maar bij het afwijzen sturen ze wel een mail naar mijn oude werk email adres en kom ik daar pas na die 20 werkdagen achter. Erg onprofessioneel !!
Ik vraag aan Cartrawler dat zij inzien dat zij de fout hebben gemaakt en mij de extra kosten vergoeden.
Ik kon op dat moment niet anders dan een andere auto te huren met extra kosten, ook voor verzekering, tot gevolg.
Thuis gekomen ben ik met de klacht aan de gang gegaan. Cartrawler nam 20 werkdagen de tijd om hier op te reageren maar gaf niet thuis omdat ik voor de andere huurauto getekend heb. Nu lijkt met dat heel gewoon om te tekenen voor een huur auto als je die meeneemt. En dat deze handtekening niet een acceptatie van de extra kosten zijn.
Cartrawler negeert dus informatie, dwingt mij een andere auto te huren, en omdat ik daar met de rug teen de muur sta en dus gelijk moest gebeuren, moest ik een extra dure verzekering afsluiten en legt de extra kosten gewoon bij mij neer. Terwijl de kosten voor de auto die ik eigenlijk gehuurd had, al van mijn creditkaart waren afgeschreven. On-Acceptabel !!
Verder heb ik bij het telefonisch indienen van de klacht, gevraagd om te reageren op mijn prive email adres, in plaats van mijn oude werk email adres die niet meer werkt. In de communicatie over de klacht reageert Cartrawler wel op mijn prive email adres, maar bij het afwijzen sturen ze wel een mail naar mijn oude werk email adres en kom ik daar pas na die 20 werkdagen achter. Erg onprofessioneel !!
Ik vraag aan Cartrawler dat zij inzien dat zij de fout hebben gemaakt en mij de extra kosten vergoeden.