Vodafone en Dynafix vinden probleem niet. Samsung wel
Geplaatst: 24 jul 2018 15:44
Al anderhalf maand was ik mijn telefoon kwijt. vlak voordat mijn Garantie verliep deed mijn camera raar, het flikkerde af en toe tijdens opnamen. En dit zag je ook terug in de video's. Daarnaast kon ik met me nagels tussen de zijkant.
Hiervoor had ik weer een klacht en vandaar het onder die garantie verliep Want let op: Mijn telefoon batterij is gaan zwellen, leek bijna of mijn toestel wilde exploderen. Heb hierover gegoogled naar mijn type model. Schijnt dat dit is gebeurd, maar vele ontkennen dit. Toen had ik Samsung ook gebeld want ik wilde een andere model. Maar niemand wilde mij helpen en uiteindelijk kon dynafix dit probleem wel verhelpen. Als bijlage kunnen jullie met eigen ogen zien hoe gevaarlijk dit toestel is en is gaan zwellen.
NU de 2 laatste keren geeft dynafix steeds aan dat ze geen probleem kunnen contasteren. Vodafone helpt mij er verder ook niet mee. Heb meerdere malen gebeld, alleen ze verbinden me door met dynafix. Vodafone vergeet dat ik met hen een koopcontract ben aangaan en zij verantwoordelijk zijn voor mijn garantie een leentoestel.
Bij de laatste keer dat mijn toestel bij dynafix lag heb ik ze gebeld en aangegeven dat ik ze video kan mailen en dat ze met eigen ogen kunnen zien dat het beeld soms flikkert. tot op heden. al 4 weken mail gestuurd en tot op heden geen reactie ontvangen . heb dynafix meerdere malen gebeld en elke keer zeggen ze we filteren je mail en je krijgt binnen een dag een reactie. Vodafone gebeld dat ik geen gehoor krijg nav dynafix. Vodafone helpt mij ook niet, ik moet het met dynafix regelen. Vodafone vergeet dat ik met hen een koopcontract ben aangegaan. laatste keren heb ik weer gebeld en heeft vodafone 2 cases aangemaakt, waarbij ze 1 mai sturen over de status van de vorige reparties. Ja dat wist ik al en was mijn vraag niet. en tweede case ontvang ik net dat die wordt afgesloten.
Heb samsung gebeld en ze gaven aan dat ze een reperatieservice hebben. Binnen een uur is je telefoon klaar. was er gisteren en ze gaan wel mijn camera vervangen. Alleen niet binnen uur. ze moeten de onderdelen bestellen. DUs zit hier zonder mobiel.
Waarom vind Samsung wel een probleem met mijn telefoon. IK verwacht een compensatie van vodafone voor ongemak, ik zit zo lang zonder toestel, het bellen naar dure dynafix.
Al vanaf het begin heb ik gezegd ik wil een andere Samsung model, ivm explosiegevaar van dit model. IK wil dat jullie mij hierin tegemoet komen. Hoe kan dynafix 2 keer zeggen niks te constateren en Samsung wel>?
Mijn advies begin niet aan Vodafone en Saumsung 7 edge ivm explosiegevaar. Zie mijn telefoon de batterij is helemaal gaan opzwellen.
Hiervoor had ik weer een klacht en vandaar het onder die garantie verliep Want let op: Mijn telefoon batterij is gaan zwellen, leek bijna of mijn toestel wilde exploderen. Heb hierover gegoogled naar mijn type model. Schijnt dat dit is gebeurd, maar vele ontkennen dit. Toen had ik Samsung ook gebeld want ik wilde een andere model. Maar niemand wilde mij helpen en uiteindelijk kon dynafix dit probleem wel verhelpen. Als bijlage kunnen jullie met eigen ogen zien hoe gevaarlijk dit toestel is en is gaan zwellen.
NU de 2 laatste keren geeft dynafix steeds aan dat ze geen probleem kunnen contasteren. Vodafone helpt mij er verder ook niet mee. Heb meerdere malen gebeld, alleen ze verbinden me door met dynafix. Vodafone vergeet dat ik met hen een koopcontract ben aangaan en zij verantwoordelijk zijn voor mijn garantie een leentoestel.
Bij de laatste keer dat mijn toestel bij dynafix lag heb ik ze gebeld en aangegeven dat ik ze video kan mailen en dat ze met eigen ogen kunnen zien dat het beeld soms flikkert. tot op heden. al 4 weken mail gestuurd en tot op heden geen reactie ontvangen . heb dynafix meerdere malen gebeld en elke keer zeggen ze we filteren je mail en je krijgt binnen een dag een reactie. Vodafone gebeld dat ik geen gehoor krijg nav dynafix. Vodafone helpt mij ook niet, ik moet het met dynafix regelen. Vodafone vergeet dat ik met hen een koopcontract ben aangegaan. laatste keren heb ik weer gebeld en heeft vodafone 2 cases aangemaakt, waarbij ze 1 mai sturen over de status van de vorige reparties. Ja dat wist ik al en was mijn vraag niet. en tweede case ontvang ik net dat die wordt afgesloten.
Heb samsung gebeld en ze gaven aan dat ze een reperatieservice hebben. Binnen een uur is je telefoon klaar. was er gisteren en ze gaan wel mijn camera vervangen. Alleen niet binnen uur. ze moeten de onderdelen bestellen. DUs zit hier zonder mobiel.
Waarom vind Samsung wel een probleem met mijn telefoon. IK verwacht een compensatie van vodafone voor ongemak, ik zit zo lang zonder toestel, het bellen naar dure dynafix.
Al vanaf het begin heb ik gezegd ik wil een andere Samsung model, ivm explosiegevaar van dit model. IK wil dat jullie mij hierin tegemoet komen. Hoe kan dynafix 2 keer zeggen niks te constateren en Samsung wel>?
Mijn advies begin niet aan Vodafone en Saumsung 7 edge ivm explosiegevaar. Zie mijn telefoon de batterij is helemaal gaan opzwellen.