LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbieding KLM steeds minder interessant

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
QuarkJip

Aanbieding KLM steeds minder interessant

Ongelezen bericht door QuarkJip »

‘Aanbieding’ KLM: voor 377 euro naar NY. Bij de eerste klik betaal ik 422 euro pp (oke, ik vlieg op een populaire datum,snap ik nog). Bij de laatste klik betaal ik 595 euro pp. dus tijdens het boeken bij iedere klik iets op de prijs gooien: terugvlucht=bijbetalen, koffer 80 euro, stoelen heen en terug 40 euro....
wanneer ik reactie plaats via fb messenger, waar door KLM wordt beloofd binnen een uur te reageren, blijft het stil. En dit is dan onze ‘Nationale trots’?

renewouters

Re: Aanbieding KLM steeds minder interessant

Ongelezen bericht door renewouters »

Net even geprobeerd, maar het kan toch echt voor de laagst geadverteerde prijs (die is nu weliswaar 394 ipv 377 euro, maar als je flexibel bent qua datums dan kan je voor dat bedrag boeken (plus een tientje boekingskosten, dat is dan wel jammer bij KLM, zelfs prijsvechters doen dat niet). Uiteraard moet je bijbetalen voor extra's en speciale wensen.

BL2

Re: Aanbieding KLM steeds minder interessant

Ongelezen bericht door BL2 »

QuarkJip schreef:‘Aanbieding’ KLM: voor 377 euro naar NY. Bij de eerste klik betaal ik 422 euro pp (oke, ik vlieg op een populaire datum,snap ik nog). Bij de laatste klik betaal ik 595 euro pp. dus tijdens het boeken bij iedere klik iets op de prijs gooien: terugvlucht=bijbetalen, koffer 80 euro, stoelen heen en terug 40 euro....
wanneer ik reactie plaats via fb messenger, waar door KLM wordt beloofd binnen een uur te reageren, blijft het stil. En dit is dan onze ‘Nationale trots’?
Zeker vervelend dit soort prijsopdrijving, maar niemand verplicht je met onze voormalige trots te vliegen.
Dat je de terugvlucht moet betalen lijkt me meer dan logisch, of wilde je gratis vliegen.
Geld vragen voor koffers en zitplaats is zo 2018, daar doet zelfs de KLM, met haar forse tariefstelling, gewoon in mee.

Gesloten