Prepaid Internet opwaarderen kost geld!
Geplaatst: 30 jul 2018 15:16
Voor de iPad heb ik een prepaid internet kaartje. Vandaag moest ik dat opwaarderen, dat moet van KPN, ongeacht of je het hebt gebruikt, ieder half jaar! Maar als je dan opwaardeert, kan je kiezen voor €. 10,-- of €. 20,--.
€. 20,-- staat natuurlijk voorgeselecteerd.
Ik kies voor €. 10,-- en controleer vervolgens op mijnkpn, op mijn laptop, of mijn tegoed is bijgewerkt. en dat was zo, maar met €. 9,99!
Nou scheelt dat maar één cent per keer, maar als 500.000 klanten dat doen en denken "Ach het is maar één cent" vangt KPN per keer €. 5.000,--!
Via de chat vraag ik om opheldering. In hun systeem staat gewoon €. 10,-- zegt de medewerker. Na controle, bij mij dus niet!
Als ik zeg dat ik dat raar vindt wordt het opgelost door €. 1,-- extra aan mijn tegoed toe te voegen. En opeens heb ik dan €. 10,99
Ik denk dat ze nu denken, dan houdt ie zich wel koest, maar ik vind het raar. Ook het feit dat de medewerker niet aanbiedt het aan de betreffende afdeling te melden.
Ik wil eigenlijk wel een klacht indienen, maar ook dat wordt ontmoedigd. Géén web-formulier (Is wel een internetprovider hè!!), om een klacht in te dienen moet je een brief schrijven! Met een postzegel er op en zo!
Ik ben wel benieuwd wat anderen daarvan denken...
In de bijlage de chatsessie.
Hans M. Roeper
€. 20,-- staat natuurlijk voorgeselecteerd.
Ik kies voor €. 10,-- en controleer vervolgens op mijnkpn, op mijn laptop, of mijn tegoed is bijgewerkt. en dat was zo, maar met €. 9,99!
Nou scheelt dat maar één cent per keer, maar als 500.000 klanten dat doen en denken "Ach het is maar één cent" vangt KPN per keer €. 5.000,--!
Via de chat vraag ik om opheldering. In hun systeem staat gewoon €. 10,-- zegt de medewerker. Na controle, bij mij dus niet!
Als ik zeg dat ik dat raar vindt wordt het opgelost door €. 1,-- extra aan mijn tegoed toe te voegen. En opeens heb ik dan €. 10,99
Ik denk dat ze nu denken, dan houdt ie zich wel koest, maar ik vind het raar. Ook het feit dat de medewerker niet aanbiedt het aan de betreffende afdeling te melden.
Ik wil eigenlijk wel een klacht indienen, maar ook dat wordt ontmoedigd. Géén web-formulier (Is wel een internetprovider hè!!), om een klacht in te dienen moet je een brief schrijven! Met een postzegel er op en zo!
Ik ben wel benieuwd wat anderen daarvan denken...
In de bijlage de chatsessie.
Hans M. Roeper