Pagina 1 van 1

Contact met Oxxio

Geplaatst: 30 jul 2018 21:55
door Riannesandra
Oxxio benadert oude mensen telefonisch om klant te worden. Vervolgens wordt het energieverbruik steeds hoger. Na overlijden van mijn moeder was het zee4r moeilijk het abonnement op te zeggen Toen het eindelijk was gelukt ontvingen we een schrikbarend hoge eindafrekening,. Weer was er geen contact mogelijk voor nadere uitleg

Re: Contact met Oxxio

Geplaatst: 31 jul 2018 11:36
door Theotrucker
Dus Oxxio fraudeert met de meterstanden? Raar verhaal zonder onderbouwing.

Re: Contact met Oxxio

Geplaatst: 31 jul 2018 11:45
door Lady1234
Oxxio verkoopt geen abonnementen. En elke energieleverancier zegt simpel de overeenkomst op als de klant is overleden en er dus geen energie meer geleverd hoeft te worden.

Re: Contact met Oxxio

Geplaatst: 31 jul 2018 16:12
door stofzuigertje
Na 1 jaar weg gaan ging prima, mijn zoon kreeg na 1 jaar en 3 dagen keurig de beloofde welkomst bonus...
Alleen waren de 3 dagen extra extra duur gebruik maar hij had nauwelijks gebruikt....

Eerste jaar contract voordelig prijs en 3 dagen hoog verbruik met andere tarieven, na 1 E mail keurig terug gedraaid....

Je moet wel op hun gewenste manier contact houden en niet bellen of zomaar mailen zonder klantnummer....
Prima firma mits je hun voorwaarden goed naleefde.

Re: Contact met Oxxio

Geplaatst: 31 jul 2018 19:00
door thecure
Riannesandra schreef:Oxxio benadert oude mensen telefonisch om klant te worden. Vervolgens wordt het energieverbruik steeds hoger.
Dat ligt niet aan Oxxio, die nemen alleen de begin en eindstand over, en berekenen het verbruik daarover.