Pagina 1 van 1

Klacht OAD

Geplaatst: 01 aug 2018 11:59
door Janabc
Klacht
Reiseziel : Fietsvakantie door drie landen - Bodensee Startdatum : 21-07-2018 – 27-7-18 Reservierungsnr. : 18008626 van OAD

Zimmertyp : 1 x Doppelzimmer Du WC Kamer 55

Speisen : Halfpension

TEILNEHMER(S)
Name Geburtsdatum / Alter Nationalität
LIEFERANT
Ochsen Herrenstrasse 21 88353 Kißlegg 0049-7563 91090
Name : Hotel Ochsen Adresse : Herrenstrasse 21 88353 Kißlegg Duitsland Tel : 0049.7563.91090
Wat vervelend te vernemen dat de stang van de douche op de tweede dag naar beneden is gevallen. U geeft aan dat u dit 4 keer aan de chauffeur heeft gemeld. De douche is op de laatste dag gerepareerd.
Wanneer de stang van de douche naar beneden is gevallen, is het inderdaad lastig om te douchen. Echter kunt u naar onze mening wel de douchekop gebruiken, alleen dient u hem dan zelfstandig vast te houden voor het gebruik.

Wij kunnen het ons enorm goed voorstellen dat u dit een slechte service vindt van het hotel. Voor het ongemak willen wij u een bos bloemen aanbieden.
Op de 2de dag viel de stang waar de douch kop aan op gehangen is naar beneden . We hebben dit 4 x gemeld ook aan de Chauffeur. De receptie zei konden niemand krijgen voor reparatie . De laatste dag werd het gerepareerd
Wij wilde een vergoeding van € 90. Dit werd afgewezen . Er staan veel klachten op het internet over dit Hotel . Er is erg veel verkeerslawaai . Het diner is erg eentonig
Groetjes Jan

Re: Klacht OAD

Geplaatst: 01 aug 2018 12:07
door Lady1234
Dit is geen review site voor OAD reizen.

Re: Klacht OAD

Geplaatst: 01 aug 2018 12:41
door NeoDutchio
Een fietsvakantie door 3 landen en u verblijft op 1 adres? En wat zou een chauffeur met de informatie dat de douchekop niet blijft hangen?
Welke schade heeft u opgelopen dat u meent recht te hebben op een schadevergoeding? Het vasthouden van een douchekop is inderdaad wat extra werk, maar niet overkomelijk.

Voor andere klachten kunt u het beste een revieuwsite opzoeken. Daar heeft u meer kans dat het gelezen wordt. Eentonigheid van eten kunnen wij hier vrij weinig mee.

Re: Klacht OAD

Geplaatst: 01 aug 2018 16:37
door thecure
Is dit serieus?

Re: Klacht OAD

Geplaatst: 01 aug 2018 16:44
door renewouters
NeoDutchio schreef:Een fietsvakantie door 3 landen en u verblijft op 1 adres?
Vanuit Kißlegg kan je dagtochten maken door Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

Re: Klacht OAD

Geplaatst: 02 aug 2018 15:28
door Dirkie
Janabc schreef:Klacht
Op de 2de dag viel de stang waar de douch kop aan op gehangen is naar beneden . We hebben dit 4 x gemeld ook aan de Chauffeur. De receptie zei konden niemand krijgen voor reparatie . De laatste dag werd het gerepareerd
Wij wilde een vergoeding van € 90. Dit werd afgewezen . Er staan veel klachten op het internet over dit Hotel . Er is erg veel verkeerslawaai . Het diner is erg eentonig
Groetjes Jan
Wat zou de Chauffeur kunnen doen aan dit probleem behalve melden bij de receptie. En als er niemand voor de reparatie is kan het ook niet gedaan worden. Waarop baseert U de vergoeding van 90 euro. Waren dat de kosten die U gemaakt hebt om de douche zelf vast te houden? En wat heeft het eten te maken met de douchekop?
En eentonig eten is volgens mij geen klacht maar een constatering. Ik heb tijdens mijn laatste vakantie 11 dagen Grieks moeten eten. Heel lekker maar wel eentonig :mrgreen:

Re: Klacht OAD

Geplaatst: 02 aug 2018 17:22
door juliomariner
Wat zijn we toch een armzalig land met zulke luxe problemen. En direct claimen begint op de usa te lijken

Re: Klacht OAD

Geplaatst: 02 aug 2018 23:18
door Erthanax
Tja, een handdouche die je niet kunt ophangen is niet echt handig, maar hij is toch door het hotel gerepareerd, al is het na vier dagen? Dan vind ik die bos bloemen nog netjes van Oad.
Eentonig eten, dat is wat vaag. Kunt u wat voorbeelden geven? Was het eten wel smakelijk bereid en voldoende?