Compensatie
Geplaatst: 02 aug 2018 17:22
Gisteren een mailtje gekregen van Corendon. Het hotel wat we hebben geboekt is (nog) niet klaar. Enkele faciliteiten zijn nog niet gereed, waaronder de minimarkt, bushalte, dart-gelegenheid en tafeltennis. Ook is er 1 terras beschikbaar i.p.v. 2. In de mail wordt hier een compensatie voor geboden van € 25,- p.p.
Corendon verzoekt je te bellen naar het contact center indien je gebruik wilt maken van de compensatie.
Na 20 minuten wachten heb ik eindelijk iemand te pakken gekregen. Ik vind dat al best een dingetje. Zij vragen mij te bellen en vervolgens moet ik 20 minuten wachten. Eenmaal aan de lijn blijkt wanneer ik niet akkoord ga er geen andere optie is. Dus je gaat akkoord en krijgt compensatie of je gaat niet akkoord en krijgt niks. Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Wat is uw mening? Ik hoor graag van u!
Corendon verzoekt je te bellen naar het contact center indien je gebruik wilt maken van de compensatie.
Na 20 minuten wachten heb ik eindelijk iemand te pakken gekregen. Ik vind dat al best een dingetje. Zij vragen mij te bellen en vervolgens moet ik 20 minuten wachten. Eenmaal aan de lijn blijkt wanneer ik niet akkoord ga er geen andere optie is. Dus je gaat akkoord en krijgt compensatie of je gaat niet akkoord en krijgt niks. Ik vind dit een vreemde gang van zaken. Wat is uw mening? Ik hoor graag van u!