LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Directferries: geen tickets voor bootovertocht
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 07 aug 2018 10:52
Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Ik heb afgelopen vrijdag een bootovertocht van nador naar motril geboekt voor 23 augustus via directferries. HELAAS heb ik geen enkele bevestiging gekregen..noch de tickets ontvangen. Zij zijn telefonisch niet te bereiken en ook via de mail krijg ik geen antwoord. Wat nu te doen?
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Al sinds 2009 staat het internet vol met dit soort klachten over Direct Ferries.Oumkaltoum schreef:Ik heb afgelopen vrijdag een bootovertocht van nador naar motril geboekt voor 23 augustus via directferries. HELAAS heb ik geen enkele bevestiging gekregen..noch de tickets ontvangen. Zij zijn telefonisch niet te bereiken en ook via de mail krijg ik geen antwoord. Wat nu te doen?
Neem ze gerust eens door, dat scheelt heel veel schrijfwerk hier.
Alleen op klacht.nl bijna 100 berichten......
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Volgens mij was dat gisteravond op tv , bij Max. Even terug kijken misschien .
-
- Berichten: 5005
- Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
- Locatie: Landgraaf
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Ook hier en bij de buren is Direct Ferries al vaker aan bod geweest..
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 07 aug 2018 10:52
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
HELAAS heb ik de recensies niet gelezen. Weet iemand wat er gedaan kan worden? Of benik nu mijn geld en tickets kwijt?
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Even huiswerk doen en u bent volledig op de hoogte .gosewijn schreef:Volgens mij was dat gisteravond op tv , bij Max. Even terug kijken misschien .
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Een alternatief is zwemmen.... Da's bijzonder gratis.
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Oumkaltoum schreef:HELAAS heb ik de recensies niet gelezen. Weet iemand wat er gedaan kan worden? Of benik nu mijn geld en tickets kwijt?
Zoals eerder aangegeven kijk programma van max afgelopen maandag om half 9 via uitzendinggemist o.i.d wellicht wordt alles duidelijk.
groeten Henk
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Tsjonge tsjonge wat een zielige antwoorden hier.
Voor TS: dit is de contact pagina en daar staat ook een telefoonnummer:
https://www.directferries.nl/contact.htm
Voor TS: dit is de contact pagina en daar staat ook een telefoonnummer:
https://www.directferries.nl/contact.htm
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
olaf79 schreef:Tsjonge tsjonge wat een zielige antwoorden hier.
Voor TS: dit is de contact pagina en daar staat ook een telefoonnummer:
https://www.directferries.nl/contact.htm
Uit uw antwoord maak ik op dat u de uitzending niet gekeken heeft.
Telefonisch werkt niet zo best.
Kijk het programma en veel vragen worden beantwoord?
groeten Henk
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 07 aug 2018 10:52
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Ik heb de uitzending gekeken inderdaad. Maar ik heb er niet zoveel aan. De terugreis is nl al over ruim 2 weken. De gevallen die er werden besproken hadden meer tijd. Bovendien wordt niet aangegeven wat je kan doen behalve bij de maatschappij zelf boeken .
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 07 aug 2018 10:52
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Ik heb de uitzending gekeken inderdaad. Maar ik heb er niet zoveel aan. De terugreis is nl al over ruim 2 weken. De gevallen die er werden besproken hadden meer tijd. Bovendien wordt niet aangegeven wat je kan doen behalve bij de maatschappij zelf boeken .
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Deze firma bied verdacht veel aan met 0 eigen boten, gewoon op provisie en dit soort dubieuze handel leverde nog meer op!
Gewoon bij boot firma zelf boeken.
Geld terug word ramp, er zijn nog vele honderden slachtoffers voor U en faillissement aanvragen kan maar is niet gratis en de kosten zouden wel eens hoger kunnen zijn door opbrengst, daarom leven ze nog helaas!
Volg de procedure en hoop op geld maar of je het kreeg en wanneer?????
Je kunt deze het beste met Festival doorverkopers die wel duurder en beslist niet beter zijn.
Als je voor het eerst met een firma zaken wilt doen, eerst Google gebruiken en je voorkomt verlies of problemen en jarenlang wachten...
Gewoon bij boot firma zelf boeken.
Geld terug word ramp, er zijn nog vele honderden slachtoffers voor U en faillissement aanvragen kan maar is niet gratis en de kosten zouden wel eens hoger kunnen zijn door opbrengst, daarom leven ze nog helaas!
Volg de procedure en hoop op geld maar of je het kreeg en wanneer?????
Je kunt deze het beste met Festival doorverkopers die wel duurder en beslist niet beter zijn.
Als je voor het eerst met een firma zaken wilt doen, eerst Google gebruiken en je voorkomt verlies of problemen en jarenlang wachten...
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Dat zegt helemaal niks.BL2 schreef: Al sinds 2009 staat het internet vol met dit soort klachten over Direct Ferries.
Neem ze gerust eens door, dat scheelt heel veel schrijfwerk hier.
Alleen op klacht.nl bijna 100 berichten......
Noem mij een organisatie van enige omvang die dat aantal klachten niet haalt.
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
U zegt dat u geboekt heeft. Hoe weet u dat?Oumkaltoum schreef:Ik heb afgelopen vrijdag een bootovertocht van nador naar motril geboekt voor 23 augustus via directferries. HELAAS heb ik geen enkele bevestiging gekregen..noch de tickets ontvangen. Zij zijn telefonisch niet te bereiken en ook via de mail krijg ik geen antwoord. Wat nu te doen?
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 07 aug 2018 10:52
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Ik heb betaald.. daarom ga ik er vanuit dat ik geboekt heb
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Directferries: geen tickets voor bootovertocht
Normaal ja - maar gezien alle berichten over dit bedrijf - EN het item bij Groeten van Max - nee.Oumkaltoum schreef:Ik heb betaald.. daarom ga ik er vanuit dat ik geboekt heb
Geen bevestiging is geen boeking - punt.
Hoe heeft u betaald?
Credit card - dan laten terugboeken (stuur ze eerst een mail / contactformulier - geeft ze 3 of 3 dagen tijd )
Daarna via je credit card actie (laten) ondernemen voor het terugboeken.