samsung cashback reclame
Geplaatst: 08 aug 2018 10:52
Op 13 juli een tablet Samsung S2 gekocht bij Belsimpel voor € 313,- het voordeligst bij hen overige aanbieders € 349,-.
Op 15 juli bij Samsung mij aangemeld voor een cashback actie van € 50,- , waarbij op 25 juli aan mij dit bedrag werd toegezegd. Op 2 augustus intrekking van toezegging van € 50,- door Samsung.
Naar thans blijkt is het toestel van een Eancode en leverancier die niet in aanmerking komen en die worden uitgesloten van deze actie. Op de website van Samsung is geen duidelijke verwijzing naar uitsluitingen van code noch leverancier. Ik heb hier Samsung op aangesproken dat er sprake is van gedwongen winkelnering, wat bij wet is verboden alsmede kartelvorming over de verkoopprijs, hierop is gereageerd met: “ga naar uw leverancier”. Het is voor mij duidelijk dat de Samsung niet universeel en transparant is in haar marketinguitingen en lak heeft aan regelgeving en consument.
Overigens is dit de 4de keer dat ik bij Samsung een negatieve ervaring op doe, derhalve beoordeel ik de aftersales van Samsung als slecht.
Reactie van Belsimpel, kopen in met hoge kortingen die zij verwerken in de verkoopprijs, stellen dat zij aangeven op de website dat bepaalde acties zijn uitgesloten, hier was geen sprake van. Al met al ook hier teleurgesteld.
Op 15 juli bij Samsung mij aangemeld voor een cashback actie van € 50,- , waarbij op 25 juli aan mij dit bedrag werd toegezegd. Op 2 augustus intrekking van toezegging van € 50,- door Samsung.
Naar thans blijkt is het toestel van een Eancode en leverancier die niet in aanmerking komen en die worden uitgesloten van deze actie. Op de website van Samsung is geen duidelijke verwijzing naar uitsluitingen van code noch leverancier. Ik heb hier Samsung op aangesproken dat er sprake is van gedwongen winkelnering, wat bij wet is verboden alsmede kartelvorming over de verkoopprijs, hierop is gereageerd met: “ga naar uw leverancier”. Het is voor mij duidelijk dat de Samsung niet universeel en transparant is in haar marketinguitingen en lak heeft aan regelgeving en consument.
Overigens is dit de 4de keer dat ik bij Samsung een negatieve ervaring op doe, derhalve beoordeel ik de aftersales van Samsung als slecht.
Reactie van Belsimpel, kopen in met hoge kortingen die zij verwerken in de verkoopprijs, stellen dat zij aangeven op de website dat bepaalde acties zijn uitgesloten, hier was geen sprake van. Al met al ook hier teleurgesteld.