Stoel gekocht bij DFS binnen 1 maand kapot reparatie pas 25
Geplaatst: 12 aug 2018 14:27
Ik ben boos. Voor mijn rugproblemen heb ik bij DFS op 4 februari 2018 een relaxstoel gekocht. De levertijd zou ongeveer 15 weken zijn.
Na ruim vier maanden kreeg ik bericht dat de stoel verscheept was. (Zij leveren vanuit Groot Brittanië waar de fabriek staat)
Nederland zou contact met mij op nemen wanneer de stoel geleverd zou worden. Ik kreeg vrij snel bericht en afgesproken werd dat de stoel 21 juni geleverd zou worden. Ik moest hiervoor een belangrijke afspraak verzetten, maar de stoel was/is voor mij erg belangrijk. Eèn avond er voor kreeg ik bericht dat de stoel niet aan gekomen was!
Het zou twee weken later worden. Hiervan kropen mijn haren al langzaam overeind...
Twee weken later op 5 juli werd dan eindelijk mijn stoel bezorgt. 5 maanden na de besteldatum. Maar ik was al lang blij...
De twee personen die de stoel kwamen leveren hebben keurig de stoel geplaatst en aangesloten.
Ik moest de stoel 8 uur opladen voor gebruik en dan was hij voor 3 maanden opgeladen. Keurig allemaal. Ikblij, mannetjes weer weg. Ondertussen de (zeer onduidelijke) gebruiksaanwijzing, welke in het engels was, door proberen te nemen.
Hier was helaas niet uit te komen. Uiteindelijk na veel gepuzzel bleek dat de stekker uit de stoel moest en dat er een heel klein knopje ingedrukt moets worden. Dit alles bleek het begin van 3 hèèrlijke weken. En weldaad voor mijn rug en benen.
Helaas, toen ik na drie weken overeind wilde komen, vond de stoel het halverwege genoeg en mocht ik het verder zelf doen. Ikmoest uit de stoel zien te komen wat mij erg veel moeite kostte. Demotor deed niets meer!
De volgende dag naar het klantennummer gebeld en de telefoniste wist mij te vertellen dat het ws. de accu was die kapot was. Na 3 weken? Okè, zou kunnen. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden en dat is gebeurd.
Ik kreeg te horen dat de monteur 25 SEPTEMBER 2018 langs kon komen. Mijn man heeft later nog navraag gedaan en het blijkt dat er voor heel Nederland slechts èèn monteur is. Tja, en die is nu nèt met vakantie.
Wat moet ik hier mee? Zijner meer gevallen zo als deze bekend? Wat kunnen we hier tegen doen?
Na ruim vier maanden kreeg ik bericht dat de stoel verscheept was. (Zij leveren vanuit Groot Brittanië waar de fabriek staat)
Nederland zou contact met mij op nemen wanneer de stoel geleverd zou worden. Ik kreeg vrij snel bericht en afgesproken werd dat de stoel 21 juni geleverd zou worden. Ik moest hiervoor een belangrijke afspraak verzetten, maar de stoel was/is voor mij erg belangrijk. Eèn avond er voor kreeg ik bericht dat de stoel niet aan gekomen was!
Het zou twee weken later worden. Hiervan kropen mijn haren al langzaam overeind...
Twee weken later op 5 juli werd dan eindelijk mijn stoel bezorgt. 5 maanden na de besteldatum. Maar ik was al lang blij...
De twee personen die de stoel kwamen leveren hebben keurig de stoel geplaatst en aangesloten.
Ik moest de stoel 8 uur opladen voor gebruik en dan was hij voor 3 maanden opgeladen. Keurig allemaal. Ikblij, mannetjes weer weg. Ondertussen de (zeer onduidelijke) gebruiksaanwijzing, welke in het engels was, door proberen te nemen.
Hier was helaas niet uit te komen. Uiteindelijk na veel gepuzzel bleek dat de stekker uit de stoel moest en dat er een heel klein knopje ingedrukt moets worden. Dit alles bleek het begin van 3 hèèrlijke weken. En weldaad voor mijn rug en benen.
Helaas, toen ik na drie weken overeind wilde komen, vond de stoel het halverwege genoeg en mocht ik het verder zelf doen. Ikmoest uit de stoel zien te komen wat mij erg veel moeite kostte. Demotor deed niets meer!
De volgende dag naar het klantennummer gebeld en de telefoniste wist mij te vertellen dat het ws. de accu was die kapot was. Na 3 weken? Okè, zou kunnen. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden en dat is gebeurd.
Ik kreeg te horen dat de monteur 25 SEPTEMBER 2018 langs kon komen. Mijn man heeft later nog navraag gedaan en het blijkt dat er voor heel Nederland slechts èèn monteur is. Tja, en die is nu nèt met vakantie.
Wat moet ik hier mee? Zijner meer gevallen zo als deze bekend? Wat kunnen we hier tegen doen?