KPN-contract aanpassen met tussenkomst bewindvoerder?
Geplaatst: 21 aug 2018 20:01
Geachte radar,
Enige tijd geleden wilde ik van onbepaald bellen op vaste aansluiting weer terug naar mijn standaardpakket. Dat was meteen telefonisch geregeld en per direct werd me bevestigd door de medewerker. Ik heb toen ook aangegeven dat ik onder bewindvoering sta. Achteraf blijkt dat KPN een nieuw contract heeft aangemaakt en dat is per e-mail bevestigd moeten worden door mijn bewindvoerder. Dit was fout 1 van hun.
Nu blijkt dat mijn premium spotify account is opgeheven vanwege een nieuw abonnement , waar ik nooit om heb gevraagd. Vandaag heb ik net de KPN gebeld hierover en heb 2 medewerkers aan de lijn gehad. Geen van beide zegt me dat spotify uit het pakket is gehaald. In ieder geval niet waarom dat is gebeurt. Nu blijkt het dat KPN de pakketten aan heeft gepast. Ik heb nooit enige vorm van info gekregen van KPN hierover. Ook ben ik niet geïnformeerd tijdens het veranderen van mijn instellingen, noch met het afsluiten door KPN van een nieuw abonnement.
Het meest hypocriete is wel dat als ik mijn abonnement wil upgraden (en dus duurder wordt), ik dat kan doen ZONDER tussenkomst van mijn bewindvoering, maar als je wilt downgraden dat dat dan ineens niet kan. Ik ben hierover erg pissed en vertrek zsm naar een andere aanbieder iig.
Kunt u hier iets mee? Want dit riekt naar oplichting en opzettelijk verzwijgen van informatie.
Iemand nog tips voor een goede betrouwbare aanbieder van telefoon/internet/televisie ?
Enige tijd geleden wilde ik van onbepaald bellen op vaste aansluiting weer terug naar mijn standaardpakket. Dat was meteen telefonisch geregeld en per direct werd me bevestigd door de medewerker. Ik heb toen ook aangegeven dat ik onder bewindvoering sta. Achteraf blijkt dat KPN een nieuw contract heeft aangemaakt en dat is per e-mail bevestigd moeten worden door mijn bewindvoerder. Dit was fout 1 van hun.
Nu blijkt dat mijn premium spotify account is opgeheven vanwege een nieuw abonnement , waar ik nooit om heb gevraagd. Vandaag heb ik net de KPN gebeld hierover en heb 2 medewerkers aan de lijn gehad. Geen van beide zegt me dat spotify uit het pakket is gehaald. In ieder geval niet waarom dat is gebeurt. Nu blijkt het dat KPN de pakketten aan heeft gepast. Ik heb nooit enige vorm van info gekregen van KPN hierover. Ook ben ik niet geïnformeerd tijdens het veranderen van mijn instellingen, noch met het afsluiten door KPN van een nieuw abonnement.
Het meest hypocriete is wel dat als ik mijn abonnement wil upgraden (en dus duurder wordt), ik dat kan doen ZONDER tussenkomst van mijn bewindvoering, maar als je wilt downgraden dat dat dan ineens niet kan. Ik ben hierover erg pissed en vertrek zsm naar een andere aanbieder iig.
Kunt u hier iets mee? Want dit riekt naar oplichting en opzettelijk verzwijgen van informatie.
Iemand nog tips voor een goede betrouwbare aanbieder van telefoon/internet/televisie ?