erkendeloodgieters.nl
Geplaatst: 25 aug 2018 13:01
Hoi,
Ik wil graag weten wat ik verder met onderstaande situatie moet doen:
Onderstaande mail heb ik gestuurd naar: '[email protected]'. Dit e-mail adres vond ik op de site. Ik heb ook het telefoonnummer (023 2023945) gebeld wat erbij stond en voicemail ingesproken.
Hallo,
Hierbij wil ik een officiële klacht indienen over de klantbehandeling/ benadering van ontstoppingsbedrijf Huissen.
Woensdag 22-8 jl heb ik een afspraak gemaakt met ontstoppingsbedrijf Huissen voor vrijdag 24-8 tussen 14.00 en 16. 00 uur om de afvoer van mijn wasmachine te ontstoppen. Vrijdag om 16.05 uur was er nog niemand geweest, dus heb gebeld met het bedrijf in Huissen. Om 16.09 uur ben ik terug gebeld en monteur zou er binnen een uur zijn. Om 17.20 uur was er niemand en heb ik het bedrijf weer gebeld. Ik kreeg toen een grote mond van desbetreffende persoon en hij verbrak de verbinding. Toen ik gelijk weer terugbelde omdat ik wilde weten of er nog iemand zou komen kreeg ik geen contact meer. Telefoon werd niet opgenomen. Om 17.40 uur stond de monteur voor mijn deur. Ik was boos en heb gezegd dat ik niet op zo’n manier behandeld wil worden en dat ik een aanpassing van het te betalen bedrag wil. Uiteindelijk heeft de monteur contact gezocht met zijn “baas”, zoals hij dat zei.. Die “baas” heb ik ook aan de telefoon gehad en zijn overeengekomen de voorrijkosten niet te betalen.
De monteur stelde voor de afvoer te “stofzuigeren” en daarmee zou de klus geklaard zijn. Ik kon niet per pin betalen omdat er een storing zou zijn, dus heb het bedrag van 204,49 euro overgemaakt via tele bankieren naar Mel service.
Nadat ik mijn was had gedraaid bleek dat de afvoer toch nog steeds verstopt zit, de vloer stond weer blank.
Ik heb hierop om 21.14 uur ontstoppingsbedrijf Huissen gebeld waar ik te horen kreeg dat ik vandaag gebeld zou worden.
Vanochtend om 11.54 uur heb ik het ontstoppingsbedrijf gebeld met de vraag of ze weten wanneer er vandaag contact met mij wordt opgenomen. Betreffende persoon zei niets te weten van de afspraak.. Deze heb ik hem verteld en ik kreeg als antwoord “als er gezegd is dat je gebeld zou worden dan wordt je gebeld.”. Ik heb aangegeven dat ik graag zou willen weten of er vandaag iemand langskomt om de afvoer te ontstoppen kreeg ik als antwoord dat hij geen monteur kan bereiken in het weekend. Ik heb hierop mijn verbazing uitgesproken en gezegd en wat als ik nou een spoedgeval heb? Antwoord: Dan komt er niemand.
Ik heb gezegd dat ik graag het telefoonnummer van de “baas” wil hebben omdat ik een klacht wil indienen over zijn benadering zowel van gisteren als vandaag.. Dit nummer heb ik niet gekregen.
Via de website erkende loodgieter.nl heb ik dit e- mail adres en 023 2023945 gevonden. Op dit telefoonnummer heb ik ingesproken en gevraagd mij terug te bellen.
Graag wil ik dat er werk gemaakt wordt voor de benadering van mij als klant door dit bedrijf… Ik denk dat ik nu veel geld kwijt ben en dat er verder niets meer voor mij gedaan wordt.
Wanneer dit het geval is zal ik uiteraard hiermee verder gaan en het bedrijf aansprakelijk stellen.
Ik wil graag weten wat ik verder met onderstaande situatie moet doen:
Onderstaande mail heb ik gestuurd naar: '[email protected]'. Dit e-mail adres vond ik op de site. Ik heb ook het telefoonnummer (023 2023945) gebeld wat erbij stond en voicemail ingesproken.
Hallo,
Hierbij wil ik een officiële klacht indienen over de klantbehandeling/ benadering van ontstoppingsbedrijf Huissen.
Woensdag 22-8 jl heb ik een afspraak gemaakt met ontstoppingsbedrijf Huissen voor vrijdag 24-8 tussen 14.00 en 16. 00 uur om de afvoer van mijn wasmachine te ontstoppen. Vrijdag om 16.05 uur was er nog niemand geweest, dus heb gebeld met het bedrijf in Huissen. Om 16.09 uur ben ik terug gebeld en monteur zou er binnen een uur zijn. Om 17.20 uur was er niemand en heb ik het bedrijf weer gebeld. Ik kreeg toen een grote mond van desbetreffende persoon en hij verbrak de verbinding. Toen ik gelijk weer terugbelde omdat ik wilde weten of er nog iemand zou komen kreeg ik geen contact meer. Telefoon werd niet opgenomen. Om 17.40 uur stond de monteur voor mijn deur. Ik was boos en heb gezegd dat ik niet op zo’n manier behandeld wil worden en dat ik een aanpassing van het te betalen bedrag wil. Uiteindelijk heeft de monteur contact gezocht met zijn “baas”, zoals hij dat zei.. Die “baas” heb ik ook aan de telefoon gehad en zijn overeengekomen de voorrijkosten niet te betalen.
De monteur stelde voor de afvoer te “stofzuigeren” en daarmee zou de klus geklaard zijn. Ik kon niet per pin betalen omdat er een storing zou zijn, dus heb het bedrag van 204,49 euro overgemaakt via tele bankieren naar Mel service.
Nadat ik mijn was had gedraaid bleek dat de afvoer toch nog steeds verstopt zit, de vloer stond weer blank.
Ik heb hierop om 21.14 uur ontstoppingsbedrijf Huissen gebeld waar ik te horen kreeg dat ik vandaag gebeld zou worden.
Vanochtend om 11.54 uur heb ik het ontstoppingsbedrijf gebeld met de vraag of ze weten wanneer er vandaag contact met mij wordt opgenomen. Betreffende persoon zei niets te weten van de afspraak.. Deze heb ik hem verteld en ik kreeg als antwoord “als er gezegd is dat je gebeld zou worden dan wordt je gebeld.”. Ik heb aangegeven dat ik graag zou willen weten of er vandaag iemand langskomt om de afvoer te ontstoppen kreeg ik als antwoord dat hij geen monteur kan bereiken in het weekend. Ik heb hierop mijn verbazing uitgesproken en gezegd en wat als ik nou een spoedgeval heb? Antwoord: Dan komt er niemand.
Ik heb gezegd dat ik graag het telefoonnummer van de “baas” wil hebben omdat ik een klacht wil indienen over zijn benadering zowel van gisteren als vandaag.. Dit nummer heb ik niet gekregen.
Via de website erkende loodgieter.nl heb ik dit e- mail adres en 023 2023945 gevonden. Op dit telefoonnummer heb ik ingesproken en gevraagd mij terug te bellen.
Graag wil ik dat er werk gemaakt wordt voor de benadering van mij als klant door dit bedrijf… Ik denk dat ik nu veel geld kwijt ben en dat er verder niets meer voor mij gedaan wordt.
Wanneer dit het geval is zal ik uiteraard hiermee verder gaan en het bedrijf aansprakelijk stellen.