Dell iDeal problemen, geld wel afgeboekt, geen levering
Geplaatst: 26 aug 2018 10:00
Betalen met iDEAL werkt niet.
Dag,
Op 22-08-2018 om 18.08uur een bestelling betaald met iDeal. Het bedrag werd afgeboekt, maar geen ordernummer of bevestiging mogen ontvangen van Dell.
Op 23-08-2018 om 9.13 uur gebeld met de helpdesk. Een gebrekkig Nederlands sprekende dame poogde wat uit te leggen. Tevergeefs.
Ze kon wel bevestigen dat Dell problemen heeft met iDeal.
Ze stuurde een e-mail met instructies om mijn geld terug te vorderen
op 23-08-2018 om 09.34 uur.
Dit heb ik op 23-08-2018 om 10.07uur opgestuurd via e-mail. Op 23-08-2018 om 14.21uur bevestigde de dame dat de aangeboden e-mail was ontvangen en de informatie duidelijk was aangeboden.
Op 23-08-2018 om 14.33 uur nogmaals gebeld met de helpdesk. Nu een duidelijk Nederlands sprekende heer.
Zowel hij als de dame bevestigde dat betalingen met iDeal problemen geven, en dat het geld pas na 2 tot 4 dagen verwerkt is bij Dell.
Erg vaag allemaal. Ik heb nog een aantal opties om mijn geld terug te krijgen.
Of ik nog wat aankoop bij Dell weet ik niet. Het is goede en degelijke hardware. Mijn huidige Dell laptop is 5 jaar oud en is nog in prima staat.
Ik had wel de HD tussentijds vervangen.
UPDATE 24-08-2018 09.44uur:
Een behulpzame Nederlands sprekende man heeft beloofd mijn geld binnen 4 tot 7 werkdagen terug te boeken.
Hij bevestigde dat Dell een heleboel gezeik heeft door een falend iDeal systeem.
UPDATE 24-08-2018 13.17uur
Klantenservice meldt dat er een onderzoek is opgestart. Daarna nemen ze contact met mij op.
UPDATE 24-08-2018 18.55uur
Niks meer vernomen. In het weekend werken ze niet. Dus gaan we richting maandag middag ofzo.
UPDATE 26-08-2018 08.56uur
Hierbij het e-mail adres van dell.
BNL_Care_ConsumerATdell.com
Volgens een andere opiniesite speelt het probleem al sinds December 2017.
Dag,
Op 22-08-2018 om 18.08uur een bestelling betaald met iDeal. Het bedrag werd afgeboekt, maar geen ordernummer of bevestiging mogen ontvangen van Dell.
Op 23-08-2018 om 9.13 uur gebeld met de helpdesk. Een gebrekkig Nederlands sprekende dame poogde wat uit te leggen. Tevergeefs.
Ze kon wel bevestigen dat Dell problemen heeft met iDeal.
Ze stuurde een e-mail met instructies om mijn geld terug te vorderen
op 23-08-2018 om 09.34 uur.
Dit heb ik op 23-08-2018 om 10.07uur opgestuurd via e-mail. Op 23-08-2018 om 14.21uur bevestigde de dame dat de aangeboden e-mail was ontvangen en de informatie duidelijk was aangeboden.
Op 23-08-2018 om 14.33 uur nogmaals gebeld met de helpdesk. Nu een duidelijk Nederlands sprekende heer.
Zowel hij als de dame bevestigde dat betalingen met iDeal problemen geven, en dat het geld pas na 2 tot 4 dagen verwerkt is bij Dell.
Erg vaag allemaal. Ik heb nog een aantal opties om mijn geld terug te krijgen.
Of ik nog wat aankoop bij Dell weet ik niet. Het is goede en degelijke hardware. Mijn huidige Dell laptop is 5 jaar oud en is nog in prima staat.
Ik had wel de HD tussentijds vervangen.
UPDATE 24-08-2018 09.44uur:
Een behulpzame Nederlands sprekende man heeft beloofd mijn geld binnen 4 tot 7 werkdagen terug te boeken.
Hij bevestigde dat Dell een heleboel gezeik heeft door een falend iDeal systeem.
UPDATE 24-08-2018 13.17uur
Klantenservice meldt dat er een onderzoek is opgestart. Daarna nemen ze contact met mij op.
UPDATE 24-08-2018 18.55uur
Niks meer vernomen. In het weekend werken ze niet. Dus gaan we richting maandag middag ofzo.
UPDATE 26-08-2018 08.56uur
Hierbij het e-mail adres van dell.
BNL_Care_ConsumerATdell.com
Volgens een andere opiniesite speelt het probleem al sinds December 2017.