Vloermat24.nl: schaduwdoek nooit gekregen, wel betaald
Geplaatst: 26 aug 2018 15:49
Het begint op 27 juli 2018.
Via Vloermat24.nl bestellen wij een schaduwdoek tegen de zon a €44,95.
We maken het bedrag over via internetbankieren.
30 juli: Via [email protected] krijgen we een 'bedankt voor de bestelling'.
3 augustus: Omdat we niets horen over bezorging, vragen we wat de status is van de bestelling.
3 augstus: [email protected] mailt dat er geen betaling binnen is gekomen
3 augustus: Vreemd, maar we sturen het betalingsbewijs direkt op.
8 augustus: Vloermat24 (dan weer Engels dan weer in het Duits) mailt dat mijn bestelling al onderweg is en dat ze de status van het verzenden checken en alles klaarmaken voor directe levering.
13 augustus: Niets vernomen. Sturen weer een mail en dat als het niet lukt om het bestelde te leveren, dan ons geld terg te sturen.
14 augustus: Vloermat 24 vraagt om 'even geduld'.
20 augustus: Weer niets gehoord. Geduld genoeg gehad. We hebben het vertrouwen, dat het bestelde komt, opgezegd en verzocht om het geld terug te geven.
21 augustus: we krijgen per mail te horen dat de bestelling niet meer kan worden gecanceld!
26 augustus: Nog altijd niets ontvangen of gehoord.
Dus: je krijgt het bestelde niet, hebt wel betaald en je kan niets, want elke keer zeggen ze dat het komt, maar het komt niet! . We vinden dat dit alle redelijkheid te boven gaat en het gaat niet eens om de som geld die we wellicht kwijt zijn, maahet lijkt dat we opgelicht en waarschijnlijk nog velen met ons.
Kan je hieraan wat doen?
Via Vloermat24.nl bestellen wij een schaduwdoek tegen de zon a €44,95.
We maken het bedrag over via internetbankieren.
30 juli: Via [email protected] krijgen we een 'bedankt voor de bestelling'.
3 augustus: Omdat we niets horen over bezorging, vragen we wat de status is van de bestelling.
3 augstus: [email protected] mailt dat er geen betaling binnen is gekomen
3 augustus: Vreemd, maar we sturen het betalingsbewijs direkt op.
8 augustus: Vloermat24 (dan weer Engels dan weer in het Duits) mailt dat mijn bestelling al onderweg is en dat ze de status van het verzenden checken en alles klaarmaken voor directe levering.
13 augustus: Niets vernomen. Sturen weer een mail en dat als het niet lukt om het bestelde te leveren, dan ons geld terg te sturen.
14 augustus: Vloermat 24 vraagt om 'even geduld'.
20 augustus: Weer niets gehoord. Geduld genoeg gehad. We hebben het vertrouwen, dat het bestelde komt, opgezegd en verzocht om het geld terug te geven.
21 augustus: we krijgen per mail te horen dat de bestelling niet meer kan worden gecanceld!
26 augustus: Nog altijd niets ontvangen of gehoord.
Dus: je krijgt het bestelde niet, hebt wel betaald en je kan niets, want elke keer zeggen ze dat het komt, maar het komt niet! . We vinden dat dit alle redelijkheid te boven gaat en het gaat niet eens om de som geld die we wellicht kwijt zijn, maahet lijkt dat we opgelicht en waarschijnlijk nog velen met ons.
Kan je hieraan wat doen?