LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands nieuwe

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Heleen36
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2018 12:58

Hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Heleen36 »

Ik had 1 nr van hn. Die wilde ik omzetten of verlengen. Hun maken de fout een nieuw abonnement ervan te maken met een ander nummer waar ik niks van wist.
Nu betaal ik al ruim een jaar voor 2 abonnementen. 1 daarvan is beëindigd met een bevestiging.
Nu krijg ik aanmaningen van beide nummers met betalings achterstand.

Punt 1: 1 nummer heb ik nooit gehad maar hun innen wel 30pm al 12 maanden of langer.
punt 2: nummer wat ik stop heb gezet na 2 jaar krijg ik ook aanmaning van.
Mijn bewindvoerder heeft veel al geprobeerd en ik zou het geld van dat zwevende nummer a 30pm geld terug krijgen., tot op heden niks gezien en nu willen ze dat ik hun alsnog een raar bedrag betaal.
Ik ben het wel beu nu.
Ik weet niet wat ik nog kan doen. Ik hoor geld terug te krijgen 12 X 30 minimaal. En het beëindigde nummer willen ze ook zomaar nog geld van ontvangen.

Waar moet ik terecht als zelfs mijn bewindvoerder het niet voor elkaar krijgt?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Hollands nieuwe

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Jouw bewindvoerder moet dat oplossen,, daar krijgt hij goed voor betaald.

Gesloten