WISH ERROR 404 na betaling met IDEAL snel opgelost
Geplaatst: 30 aug 2018 19:07
Even een briefje dat ik naar de klantenservice van WISH heb gestuurd omdat ik probleem had met een betaling
Ik het briefje staat het probleem en de oplossing als je bestelling niet zichtbaar wordt in je bestel history
Je kan bijv na betaling de code ERROR 404 krijgen en dan heb je wel betaald maar je bestelhistorie wordt niet aangepast en je bestelling geannuleerd
Klara = de paymentservice die Wish gebruikt voor het verwerken van de bestellingen
Dit wat je moet doen:
Mailtje naar de klantenservice van Wish
Email [email protected]
Beste Lynn,
Ik heb niet, zoals jullie voorstellen 3 weken gewacht op bericht van Klara maar direct contact opgenomen met Klara, "what done is done" zal ik maar zeggen. https://www.klarna.com/nl/klantenservice/
Zij hebben een prima chat functie en je wordt direct geholpen, ik denk dat jullie daar veel duidelijker en transparanter mee om moeten gaan in jullie retour mail
Binnen 10 dagen wordt het bedrag terug gestort en geen 3 weken zoals jullie in het vorige mailtje vermelden
Jullie hebben een 30 dagen policy zoals ik heb begrepen uit diverse (probleem) internetsites,
na 3 weken zit je al bijna aan die 30 dagen.. dus hou je niet veel tijd meer over om te reclameren als het weer fout gaat
Natuurlijk moet ik afwachten of ze bij Klara hun woord houden, dat voorop gesteld.
Dit moet ik met een vette JA beantwoorden geld wat binnen 2 dagen teruggestort door Klara
Ik vind het wel vervelend dat ik als beginnend winkelaar bij Wish gelijk al geconfronteerd wordt met dit soort problemen
Bij Alie Express en Amazon heb ik nooit problemen met bestellen en daar loopt de betaling ook altijd via IDEAL
Het kostte me veel ergernis en werk om de gemiste bestelling recht te trekken. (zeker de eerste keer).
Als het verschuldigde bedrag is terug gestort zal ik opnieuw proberen om een bestelling te plaatsen,
Krijg ik weer een ERROR 404 na mijn betaling en wordt mijn bestellijst weer niet aangepast dan is dat mijn laatste bestelling bij Wish
Verlies van klanten door dit soort onvolkomenheden van de site lijkt me trouwens niet de bedoeling, daarnaast wordt Klara ook niet vrolijk van dit soort problemen.
Het gekke van het hele verhaal is dat het gemiste SD kaartje wel zichtbaar was op de Klara site en geaccordeerd werd met gecanceld
"rara politiepet" het gaat dus fout tussen de koppeling Wish en Klara.
Een tip:
Bij betalingsproblemen direct contact opnemen met
https://www.klarna.com/nl/klantenservice/
Een inlog sessie aanmaken bij Klara met je mailadres is verplicht, je krijgt dan een bevestiging via de mail
Klik op de link die meegestuurd wordt in de mail
daarna klikt je op de gewraakte bestelling waarna je kan chatten met een medewerker van Klara
Je legt het probleem voor aan de medewerker die 24/7 beschikbaar is
Zij vragen om het E-mailadres waarmee de bestelling is gedaan en kunnen direct zien of de betaling succesvol is verlopen of waar het fout is gegaan
Ik hou jullie op de hoogte of het verschuldigde bedrag inderdaad voor 12-09 op mijn rekening staat
Het verschuldigde bedrag stond binnen 2 dagen op mijn rekening
Ik hoop dat ik jullie ook een beetje geholpen heb met deze mail.
Ik het briefje staat het probleem en de oplossing als je bestelling niet zichtbaar wordt in je bestel history
Je kan bijv na betaling de code ERROR 404 krijgen en dan heb je wel betaald maar je bestelhistorie wordt niet aangepast en je bestelling geannuleerd
Klara = de paymentservice die Wish gebruikt voor het verwerken van de bestellingen
Dit wat je moet doen:
Mailtje naar de klantenservice van Wish
Email [email protected]
Beste Lynn,
Ik heb niet, zoals jullie voorstellen 3 weken gewacht op bericht van Klara maar direct contact opgenomen met Klara, "what done is done" zal ik maar zeggen. https://www.klarna.com/nl/klantenservice/
Zij hebben een prima chat functie en je wordt direct geholpen, ik denk dat jullie daar veel duidelijker en transparanter mee om moeten gaan in jullie retour mail
Binnen 10 dagen wordt het bedrag terug gestort en geen 3 weken zoals jullie in het vorige mailtje vermelden
Jullie hebben een 30 dagen policy zoals ik heb begrepen uit diverse (probleem) internetsites,
na 3 weken zit je al bijna aan die 30 dagen.. dus hou je niet veel tijd meer over om te reclameren als het weer fout gaat
Natuurlijk moet ik afwachten of ze bij Klara hun woord houden, dat voorop gesteld.
Dit moet ik met een vette JA beantwoorden geld wat binnen 2 dagen teruggestort door Klara
Ik vind het wel vervelend dat ik als beginnend winkelaar bij Wish gelijk al geconfronteerd wordt met dit soort problemen
Bij Alie Express en Amazon heb ik nooit problemen met bestellen en daar loopt de betaling ook altijd via IDEAL
Het kostte me veel ergernis en werk om de gemiste bestelling recht te trekken. (zeker de eerste keer).
Als het verschuldigde bedrag is terug gestort zal ik opnieuw proberen om een bestelling te plaatsen,
Krijg ik weer een ERROR 404 na mijn betaling en wordt mijn bestellijst weer niet aangepast dan is dat mijn laatste bestelling bij Wish
Verlies van klanten door dit soort onvolkomenheden van de site lijkt me trouwens niet de bedoeling, daarnaast wordt Klara ook niet vrolijk van dit soort problemen.
Het gekke van het hele verhaal is dat het gemiste SD kaartje wel zichtbaar was op de Klara site en geaccordeerd werd met gecanceld
"rara politiepet" het gaat dus fout tussen de koppeling Wish en Klara.
Een tip:
Bij betalingsproblemen direct contact opnemen met
https://www.klarna.com/nl/klantenservice/
Een inlog sessie aanmaken bij Klara met je mailadres is verplicht, je krijgt dan een bevestiging via de mail
Klik op de link die meegestuurd wordt in de mail
daarna klikt je op de gewraakte bestelling waarna je kan chatten met een medewerker van Klara
Je legt het probleem voor aan de medewerker die 24/7 beschikbaar is
Zij vragen om het E-mailadres waarmee de bestelling is gedaan en kunnen direct zien of de betaling succesvol is verlopen of waar het fout is gegaan
Ik hou jullie op de hoogte of het verschuldigde bedrag inderdaad voor 12-09 op mijn rekening staat
Het verschuldigde bedrag stond binnen 2 dagen op mijn rekening
Ik hoop dat ik jullie ook een beetje geholpen heb met deze mail.