Opzeggen Postcodeloterij ivm overlijden
Geplaatst: 31 aug 2018 12:17
Beste redactie,
Probeer eens bij de Postcodeloterij een lot op te zeggen bij overlijden! Hier wordt je digitaal zo misleid en omgeleid dat het onmogelijk is. Het contactformulier invullen wordt aangegeven echt onmogelijk! Dan maar bellen, keuze 1 opzeggen krijg je steeds het antwoord: wachtrij langer dan 10 min u kunt beter terugbellen, ook onmogelijk. Keuze 2 loten bestellen, binnen 20 sec. iemand aan de lijn, dat gaat blijkbaar wel snel.
Begin je over opzeggen, "ik moet u even in de wacht zetten"! Maar uiteindelijk wordt er een formulier naar het hoofdkantoor gestuurd en zij gaan binnen 24 uur terugbellen, ik ben benieuwd. Pfffff Het GOEDE DOEL
Beste redactie, drie dagen geleden heb ik mijn ongenoegen geuit over het opzeggen van een lot van de Postcodeloterij ivm overlijden. Dit is onmogelijk en schandalig. Ik zou uiteindelijk binnen max. 24 uur gebeld worden voor op te zeggen echter tot vanmorgen niets vernomen. Maar weer eens gebeld en bij keuze 1, opzeggen van loten, kreeg ik wederom de melding dat de wachttijd meer dan 10 min. bedraagt en er beter teruggebeld kan worden. Het servicenummer met als keuze 1 heb ik de laatste weken op meerdere momenten gebeld en steeds hetzelfde antwoord.
Wederom keuze 2 gepakt, loten bestellen en binnen 10 sec. iemand aan de lijn! De eerste reactie is dat ik de verkeerde optie heb gekozen maar als ik dan zeg op te willen zeggen ivm overlijden willen ze me blijkbaar wel helpen. ook nu zijn de gegevens weer opgenomen en wordt er op zeer korte termijn contact opgenomen. Ik ben wederom benieuwd.
Ik heb dit verhaal nu al tegen meerdere verteld en blijkbaar heeeel herkenbaar. Als ik bedrijfsmatig met opzet de boel misleid of op deze manier te werk ga was ik allang op de vingers getikt echter De Postcodeloterij heeft hiervoor blijkbaar een vrijbrief.
Probeer eens bij de Postcodeloterij een lot op te zeggen bij overlijden! Hier wordt je digitaal zo misleid en omgeleid dat het onmogelijk is. Het contactformulier invullen wordt aangegeven echt onmogelijk! Dan maar bellen, keuze 1 opzeggen krijg je steeds het antwoord: wachtrij langer dan 10 min u kunt beter terugbellen, ook onmogelijk. Keuze 2 loten bestellen, binnen 20 sec. iemand aan de lijn, dat gaat blijkbaar wel snel.
Begin je over opzeggen, "ik moet u even in de wacht zetten"! Maar uiteindelijk wordt er een formulier naar het hoofdkantoor gestuurd en zij gaan binnen 24 uur terugbellen, ik ben benieuwd. Pfffff Het GOEDE DOEL
Beste redactie, drie dagen geleden heb ik mijn ongenoegen geuit over het opzeggen van een lot van de Postcodeloterij ivm overlijden. Dit is onmogelijk en schandalig. Ik zou uiteindelijk binnen max. 24 uur gebeld worden voor op te zeggen echter tot vanmorgen niets vernomen. Maar weer eens gebeld en bij keuze 1, opzeggen van loten, kreeg ik wederom de melding dat de wachttijd meer dan 10 min. bedraagt en er beter teruggebeld kan worden. Het servicenummer met als keuze 1 heb ik de laatste weken op meerdere momenten gebeld en steeds hetzelfde antwoord.
Wederom keuze 2 gepakt, loten bestellen en binnen 10 sec. iemand aan de lijn! De eerste reactie is dat ik de verkeerde optie heb gekozen maar als ik dan zeg op te willen zeggen ivm overlijden willen ze me blijkbaar wel helpen. ook nu zijn de gegevens weer opgenomen en wordt er op zeer korte termijn contact opgenomen. Ik ben wederom benieuwd.
Ik heb dit verhaal nu al tegen meerdere verteld en blijkbaar heeeel herkenbaar. Als ik bedrijfsmatig met opzet de boel misleid of op deze manier te werk ga was ik allang op de vingers getikt echter De Postcodeloterij heeft hiervoor blijkbaar een vrijbrief.